Şimdi Ara

TürkNet Mi Yoksa Türk Telekom Mu Suçlu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamın Aleyküm Arkadaşlar. Şimdi olayı size başktan sonra anlatacağım.
    Durum Şöyle ;

    Benim Türk Telekom ile ola taahhüttüm 30/09/2017 tarihinde bitiyordu.Bende yeni bir yere geçiş yapmak için araştırma yaparken TürkNet'in kampanyasını gördüm 35 Mbps / AKK-AKN Yok / 1000 Dk Konuşma olarak bana vereceklerini söylediler bende tabi araştırma sonucunda bu kafama yattı TTNet ile olan taahhütüm bitmesie 1 gün kala yani 29/09/2017 tarihinde aradım ve benden ön kayıt aldılar sonrasında bana sözleşmeyi mail olarak attılar imzalamam gerektiğini ve kargo ile yollamamı istediler bende sözleşmeyi 30/09/2017 tarihinde imzaladım.Tabi atlamadan söyleyeyim TürkNet'e ön kayıt yaparken bende nakil işlemleri için imza aldılar.Telefon ve İnternetimi kendileri Türk Telekomdan, TürkNet'e taşıyacakları belgeleri imzaladım ve 02/10/2017 tarihinde belgeleri yolladım ellerine 05/10/2017 tarihinde ulaştı ve beni aradılar(daha doğrusu hattın yasal sahibi arandı) sözlü olarakta onay aldılar.Sonrasında 06/10/2017 tarihinde belgelerim Türk Telekoma iletilmiş.(Buraya dikkat aşağıda detaylı anlatacam.) Türk Telekom Telefon hattımın taşınması için onay veriyor hattım TürkNet'e geçişi sağlanıyor ve internetim veriyor.Tarih 08/10/2017 olarak internetim kullanıma açıldı.Ve sıkıntısız olarak kasım ayına kadar kullandım ve maillerimi kontrol ederken ne göreyim.Türk Telekom tarafından 01-31 Ekim tam fatura olarak fatura çıkartılmış.Tabi hemen Türk Telekomu aradım bunun sebebi nedir ben 06/10/2017 tarihinde size gelen evraklar sonucunda TürkNet'e geçiş yapıldığım bilgi verildi ve ben oraya geçtim dediğim de Müşteri Hizmetlerinde kişi telefon taşıma talebini evet var onaylanmış ve TürkNet'te gözüküyor doğrudur fakat İnternet aboneliğiniz halen bizdedir dediler.İşte nasıl olur ben oradan internet kullanıyorum 1,5 aydır dedim müşteri hizmetlerinde ki kişi dediğimiz gibi biz internet nakil işlemleri için gelen evrağı onaylamadık bu yüzden size kendileri yeni bir abonelik açmıştır ve o yüzden 2 tarafta aboneliğiniz var ve yüzden 2 tarafta da faturalandırma olucaktır.Bide Türknet ile görüşün dediler.Tabi Müşteri hizmetlerini aradım ve orada birşeyle daha karşılaştım.Sesli yanıtlama sistemine geçmişler ve müşteri hizmetlerine ulaşılamıyor.Dolayısıyla onların ulaşmasını beklemem gerekiyor ve dün bana ulaştılar ve TürkNet diyor ki beyfendi biz evrakları gönderdik ve onaylarımızı aldık tekrar Türk Telekoma evrak gönderemeyiz yasal değil diyorlar.Türk telekom müdürlüğüne gittim durumu anlatmaya dedim evrakları göndermişler onay almışlar sizden vs. vs. hayır diyorlar biz birşeye onay vermedi diyorlar sonra sisteme baktılar tahmini olarak konuştu Türk Telekom Genel Müdürlüğünde ki bayan Anne kızlık soyadı tutmadığı için onaylanmamış olabilir bunun için TürkNet ile görüşmeniz gerekmektedir diyorlar bende dedim artık yeter o zaman bende yasal yollara başvuracam iki taraftan biri suçlu ve beni mağdur ediyor dedim kadın demesin.Bu sizin doğal hakkınız gidin Tüketici Hakem Heyetine başvurun dedi.Sonrasında Tüketici Hakem Heyeti bizden evrak isteyecek dedi sonra TürkNetten evrak isteyecek dedi ve 2 tarafa verilen bilgilerin yanlış olmasından dolayı suçlu siz çıkarsınız ve tüm masraflar size yüklenir dedi.

    Şimdi benim yapmam gereken nedir bu durum nasıl sonuçlanır buna benzer bir durum yaşıyan birisi var mı yardım olur musunuz.Şuan mağdurum 2 taraftan da fatura geliyor ve bu faturalar gittikçe çoğalacak Tüketici Hakem Heyetine başvursam acaba benim adıma nasıl bir sonuç çıkabilir.Olurda kaybedersem ne gibi masraflarla karşılaşabilirim.

    Şimdi arkadaşlar ben ne yapacam bilemedim







  • Madem TT de şu an taahhüt yok kapatın gitsin zaten TürkNet den sinyal alıyorsunuz. Sinirlerinizi yıpratmaya değmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Gereksiz yere Türk Telekoma nede fatura ödeyecem ki sonuçta orta da dönen bir işlem var ve bir taraf suçlu.
  • RmX78 R kullanıcısına yanıt
    Sözleşme de yazar taraflarda anlaşmazlık olması ödemeyi ertelemez. Ödemeyi yapın, aboneliğini sonlandırıp THH ye başvuru yapabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normalde churn işlemine onay gelir ve firma sizden geçelim mi diye onay alır. Onay aldıktan sonra sistemden onay verilir ve eski firma ile ilişiğiniz kesilir. Bunu türknet doğru yapmadıysa ve yeni hat bağladıysa ve eski hattınız devam ediyor diye bilgilendirmediyse suçlı türknettir. Ama bunu nasıl ispatlarsanız derseniz zor işler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • scatter kullanıcısına yanıt
    Ben tt xdsl churn işlemine onay vermemiş anlıyorum, turknet de müşteriye haber vermeden sıfırdan bağlantı girmiş. Bu durumda devrenin değişmesi lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vae de aynı port üzerinden farklı kullanıcı adıyla kullanabilirsin. Hangi firmanın domaini varsa onun ssg cihazına yönlenir. Telekomda iptal olmadıysa sistemde fatura çıkarmaya devam eder. Yani telekom hattı üzerinden türknet kullanıyorsun muhtemelen. Mesela Alsatlarda öyle olmuyor yanlıi port hatası verir kullanamazsın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.