< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Turknet Modem Buluşmuyor VDSL (3. sayfa)
-
-
Merhaba, GSM numaranızı ve yaşamış olduğunuz sorunu PM üzerinden paylaşır mısınız? Size yardımcı olmak isterim. -
Merhaba @TurkNetDestek
Aynı sorun bende de var 1 2 haftadır hızım çok düşük benden hız testleri istendi desteğe attım ama çözemediniz.
Destek Numarası
38026501
Yardımcı olmanızı rica ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0guzhann -- 7 Kasım 2020; 0:18:23 > -
Merhaba, kontrol ettiğimde modem şu anda 35 Mbps' de buluşuyor. Hız testi yaparak tekrar kontrol eder misiniz? -
Destek numarası 38141163
Bölgenizde yaşanan Turk Telekom kaynaklı arıza nedeniyle bağlantınızda sorun yaşamaktasınız. Türk Telekomdan aldığımız arıza süresi aşağıdaki gibi olup, çalışma bazen bu süreden önce bitebilmektedir. Modeminizde ve kablolarınızda herhangi bir ayarı değiştirmeden ilgili süre sonunda yeniden kontrol etmenizi rica ediyoruz.
Turk Telekom Arıza Mesajı: islemKodu:400202 Mesaj:GENEL HATA kaynakMesaj: arıza önkontrol.2020110500081118445 nolu genel kesinti çalışması nedeniyle tahmini "2020-11-05-10:43" - "2020-11-07-00:00" zaman aralığında hizmet verilemeyecektir(SAHA DOLABI ARIZASI)
Böyle bir cevap aldım fakat internet gelmedi tam olarak ne zaman arıza giderilir.
Turknet Modem Buluşmuyor VDSL
@TurkNetDestek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vhocam -- 8 Kasım 2020; 9:48:3 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, yaşadığınız sorunun devam etmesi üzerine arkadaşlarım saha ekipleri ile iletişime geçecektir. Güncel bilgi almaları durumunda sizinle iletişime geçecekler. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, kontrol ettiğimde modem şu anda 35 Mbps' de buluşuyor. Hız testi yaparak tekrar kontrol eder misiniz?Bakın desteğe defalarca hız testi attım. benim sıkıntım gündüz ve akşamları
gece 25-30mb/s hız alıyorum. Bana gelen internetin gündüz ve akşamları çok düşük gönderiliyor. Kontrol edilmesi gereken konu tamamen bu.
CSGO LOSS %30 larda 1 hafta önceye kadar benim 2 yıldır hiçbir sorunum yoktu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0guzhann -- 8 Kasım 2020; 22:38:15 >
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın ve network ekiplerimizin kontrol edebilmesi için aldığınız test sonuçlarıyla birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan performans sorunu statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yaşadığınız sorunun devam etmesi üzerine arkadaşlarım saha ekipleri ile iletişime geçecektir. Güncel bilgi almaları durumunda sizinle iletişime geçecekler.(Cumartesi gününden beri internet hizmeti alamıyorum)
48 saat geçmesine rağmen sorun çözülmemiştir. Daha önce bu sorunlar ivedi olarak çözülüyordu sorun müşteri olarak bizlerde mi? Size yaptığımız ödemeleri geç yapıp sizi zarara mı uğrattık. Ödediğimiz ücret karşılığı sizden,internet hizmeti alıyoruz. Türktelekom ile yaptığınız hizmet anlaşmasında müşterilerin hakkını savunmak sizin sorumluluğunuz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vhocam -- 10 Kasım 2020; 8:16:2 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mevcut saha dalabina bakın fiber ise arzası var fiber değil ise dönüşüm yapılacak
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 10 Kasım 2020; 10:49:58 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: smart0201Mevcut saha dalabina bakın fiber ise arzası var fiber değil ise dönüşüm yapılacak
Ben vdsl abonesiyim Hattı kontrol ettim herhangi bir sinyal gelmiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vhocam -- 10 Kasım 2020; 11:47:8 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydına istinaden teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri sorunu 3 iş günü içerisinde çözümleyerek bilgi verecektir. Sürecin uzaması durumunda PM üzerinden benimle iletişime geçebilir misiniz? -
Destek Numarası
38026501
zaten destek kaydım var hergün 1 cvp geliyor sorularım havada kalıyor akıcı çözüm olmuyor. Birde şurada anlaşamıyoruz, donanımsal deniliyor ama geceleri internet hızım düzeliyor. gündüz ve akşamları 1mb 2mb. Donanımsal olsa geceleri hız yükselmesi bana hiç normal gelmiyor.
bence sorun bana gelen hatta aşırı yüklenilmiş, eğer öyle ise iptal edeyim bu hızlarda bana bir faydası yok bu internetin...
Günün her saati Loss%20 -30 arası
-
Merhaba, paylaştığınız bilgiyi teknik uzmanımıza ilettim. Bu konuda teknik uzmanımız tekrar kontrol sağlayarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu yakından takip ediyorum. -
@TurkNetDestek Merhaba , Destek numarası 38072003 Yeni aboneyim. Paketim 35 mbps(VDSL), Altyapım vdsl destekliyor. Hat değerlerim mükemmel. Sizden modem aldım 75 mbit hız alabilecekken beni adsl portuna takmışsınız. Hız testi yapınca 10 mbit hız alıyorum, OİM teknik bilgiler menüsünden bilgilerime bakınca modem buluşmuyor- VDSL yazıyor, Fiziksel durum(VAE) kapalı gözüküyor. Destek kaydı açmama rağmen bir sonuca ulaşamadım.
Size diğer konuda da yazdım. Biraz forumda araştırma yaptım bu konuya rastladım. Sanırım bende de atlak dediğiniz sorun mevcut .Yardımcı olur musunuz lütfen.
-
Merhaba, hattınızı kontrol ettiğimde evet atlak bağlantı sorunu bulunuyor ve ekiplere bilgi verdik. Ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacağız. -
Destek numarası 38141163
Bana net bir açıklama yapın lütfen türktelekom hattı komple iptal mi etti? Bu durumda çözümü imkansız mı? Sizden net cevaplar bekliyorum eğer durum buysa ve birdaha siz bana internet hizmeti veremeyecekseniz abone olmamın bir anlamı yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, kontrol ettiğimde bölgenizde genel arıza kaynaklı sorun yaşanıyor. Ancak genel arızanın bitiş tarihi ile ilgili bilgi bulunmuyor. Ekiplerden bu konuda bilgi alarak sizinle paylaşacağız. -
@TurkNetDestek bi düzeltme oldu fakat bu seferde Loss sorunum var, Veri kaybı yaşıyorum. bölgemde Herhangi bir çalışma var mı. Yoksa çözüm için yardımcı olurmusunuz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X