Merhaba, Bilindiği üzere 12 ay peşin ödeme seçeneğiyle işlemi gerçekleştirmiştim. Yaklaşık 1 aydır ödeme yapılmadığı gerekçesiyle internetimi belirli periyotlarla kesiyorlar ve ticket açtığımda düzeltiyorlardı. En son işlemlerden sonra ticket açmama dahi izin vermiyorlar(ilgili durumun sistemsel hatadan kaynaklı olduğunu defalarca belirttiler). @TurkNet Destek Konuyla ilgili acil desteğinizi rica ediyorum. Aynı fatura sistemde hem ödenmiş hem de ödenmemiş görünüyor. Daha önceki görüşmelerim sizde kayıtlıdır, sistemde sorun olduğu söyleniyor. Hiç bir irtibata numarasından tarafınıza ulaşamıyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KMOjr -- 3 Aralık 2024; 22:28:53 > |
Bildirim