Şimdi Ara

TÜRKNET PING SORUNU (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
2.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorunun önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Siz de ping tracert sonuçlarını destek kaydı üzerinden iletebilir misiniz? Arkadaşlarım network ekiplerine ileterek incelenmesini talep edecektir.

    ''Arıza kaydına istinaden hat detaylarınızı kontrol ettiğimde sık sık kopma yaşadığınızı görüntüledim. Probleminizin giderilmesi için Türk telekom saha ekiplerini bilgilendirdim. Türk telekom ekipleri alt yapı kontrollerinde sonra tarafıma bilgilendirme yapacaklardır. Türk Telekom ekiplerinin bana ileteceği bilgileri sizinle paylaşacağım. Bu süre zarfında modeminizi açık tutmanızı rica ederim. Daha önce de belirttiğim gibi Ping sorununa müdahale sağlayamamaktayız. Çünkü ping dediğimiz olay göndermiş olduğunuz verinin karşı sitedeki sunucusunun yanıt verme süresine göre değişkenlik gösteren değerdir. Karşı siteden yanıt geç geldiği zaman pinginiz yüksek, erken geldiği zaman düşük çıkabilmektedir ve bu değerler sürekli değişkenlik göstermektedir.''


    Bu şekilde bir cevap aldım TT aldığım ping değeri 9-10'ken Turknet'ten 38-40 ping alıyorum tracert testini de attım Ping olayına nasıl müdahale sağlayamıyorsunuz anlamış değilim.





  • Hocam sorununuz bağlı olduğunuz saha dolabının yoğunluktan şişmesinden dolayı oluyor. Bu durumda tt kendi kullanıcılarını kayırıp diğer iss kullanıcılarına düşük öncelik veriyor ve ping sorunu oluyor. Ben de tracert yaptığımda aynı ip bloklarıyla bağlanıyorum aynı adresler çıkıyor ve herhangi bir sorun yok. Mecbur telekomun saha dolaplarını yenilemesini beklemeniz lazım veya telekoma geri dönmeniz gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PowerPlay P kullanıcısına yanıt
    Telekom’da ayrı eziyet sürekli olarak bağlantı kopması ve hız düşme sorunlarıyla karşılaşıyordum. Ülkede hiçbir internet sağlayıcısı iyi değil maalesef uğraş dur, tamamen şans işi
  • tongur1907 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşanan kopma sorunu giderildikten sonra güncel ping tracert sonucunuzu destek kaydınıza ekler misiniz? Teknik destek arkadaşım tekrar kontrol ederek bilgi verecektir.
  • 1 haftalık destek talebi yazışması, telefon trafiğinden sonra bugün Turknet bugün beni aradı, telefondaki arkadaş bende Turknet kullanıyorum benim de pinglerim aynı buna müdahale edemiyoruz maalesef konuyu noktaladı :) Almayın, aldırmayın

  • tongur1907 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınız şu anda açık. Ping sorununuz devam ediyorsa içerisine güncel ping tracert sonucunuzu ekler misiniz? Teknik arkadaşım tekrar kontrol ederek dönüş sağlayacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ekliyorum atıyorum yine aynı cevabı alıyorum değişen bir şey yok maalesef muhattap olduğum arkadaş anlamıyor anlamak istemiyor söyleyebildiği tek şey “ping olayına kesinlikle müdahale edemiyoruz.” Düşük ping vaadinde bulunup aboneliğimin ilk haftasında bu kadar rezil bir pingle karşılaşmam komik ve üzücü keşke turktelekomun cayma bedelini göze alıp turknete geçmeseydim. Beterin beteri varmış en kısa sürede iptal ettireceğim aboneliğimi. İyi çalışmalar
  • tongur1907 T kullanıcısına yanıt
    Bugün güncel sonuçlarınızı ekledikten sonra bana bilgi verir misiniz? Teknik destek ekibimiz ile görüşerek size yardımcı olmak isterim.
  • Buyrun tracert testi


    Destek numaram; 42348468


    Destek hattınızdaki arkadaşla bir türlü anlaşamıyoruz direkt siz iletirsiniz ben artık yoruldum çünkü ben pingden bahsettikçe arkadaş farklı şeylerden bahsedip saçmalıyor


    TÜRKNET PING SORUNU
  • tongur1907 T kullanıcısına yanıt

    Sizin ping pinpon topuna dönmüş ordan oraya gidip dönüp dolaşıp duruyor gibi vaziyet sanki

  • fakasupi F kullanıcısına yanıt

    Turktelekom kullanırken ping değerlerim 9-10 oluyordu maksimum

  • tongur1907 T kullanıcısına yanıt
    Tracert sonucunuzu teknik arkadaşım ile paylaşarak önceliğinizi ilettim. Tekrar kontrol ederek bilgi verecek.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Aradılar ve tekrar “ping durumuna müdahale edemiyoruz.” cevabı aldım sonsuz bir döngüye girdik, teşekkürler :)
  • tongur1907 T kullanıcısına yanıt
    Bu konuda teknik ekibimize bilgi verdim ve dönüş yaptıklarında bana verecekleri bilgiyi sizinle paylaşacağım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.