Şimdi Ara

TurkNet rezaleti içerir (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
1.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Talebimi iletiyorum, her seferinde değişik yanıt alıyorum. Teknik ekip yönlendirilecek deniyor, belirtilen saatte gelmiyor, telefonlarını da açmıyorlar. Sonra “uzman elektrikçi” bulun deniyor. Allah aşkına 2 adet kablonun gerekli yere takılması için uzman elektrikçi mi gerekir? ISS sadece aylık ücret mi toplar? Başka bir hizmet tanımı yok mudur?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • urikasit kullanıcısına yanıt
    Talebinizi ilgili ekiplerimizle ayrıca paylaşacağım. Ekiplerimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sayın Türknet; urikasit arkadaşın sorunu 2 dakika da çözülebilir. Gelen ekiplerden biri belki arkadaşın kablosuna zarar vermiştir, müdahale sırasında. Ankastre arızası Telekom sorumluluğunda değil mi?

    400 TL ver, 16 mb adsli de alama. Pes vallahi. Nerede abone memnuniyeti, nerede hizmet kalitesi?

    Hakikaten nerede?

    TurkNet rezaleti içerir 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, ekiplerimizle iletişime geçtim. Sorunu ve müşterimizin talebini ilettim. En kısa sürede müdahale edeceğiz.
  • Hocam Turknet Destek, destek olana kadar günler haftalar geçiyor.
    Ben Turknet’e daha fazla destek olamayacağım.
    Hadi hayırlı oyalamacalar Turknet!

    TurkNet rezaleti içerir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • urikasit kullanıcısına yanıt

    En doğru olanı yapmışsın.

  • Türknet her daim sıkıntılıdır, apartman yıkılır internetiniz 4,5 gün gelmez aradığınızda belediye haber vermeden yapmış derler. Arızaların sık olduğu tek iss türknet dir. Arızaya kadar herşey güzel gider ama birde destek almaya görün, temsilcilerle başınız belaya girer, gelmeyen ekip sanarsinki uzmanlar, işimiz çok, ondan gelemedik diyorlar ve şu ana kadar gelen ekibin arıza bir kerede arıza giderdiğini hatırlamıyorum. Suçu hep desteğe atarlar yazılıma atarlar. Sakın almayın ve aldırtmayın. Sinir olursunuz. İstediğiniz kadar şikayet kaydı oluşturun hiç etkisi olmaz sonunda Cimer'e şikayet etmek durumunda kalırsınız. Edin ki devletimiz hesap sorsun. Burada süslü yazdıklarına bakmayın her renge bürünüyorlar taaki sizi elde edene kadar.

  • pnytrk P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şu an hizmetinizle ilgili herhangi bir sorun yaşıyorsanız size yardımcı olmak isterim.
  • Bu 2 hafta bana ankastre arızanız var, uzman elektrikçi çağırın diyen Turknet’in tekrar tekrar gönderdiği mesaj.

    Ben ısrarla sorun olmadığını, bu işin sizin tarafınızda problemli olduğunu anlatmaya çalıştım.

    Olmadı operatör değiştirdim. Ve sürpriz. Şu anda internet çalışıyor.
    Tornavida bile değmeden.


    TurkNet rezaleti içerir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bende geçen hafta aboneliğimi iptal ettirdim fixnet'e geçiş sağladım

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.