< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
TurkNet rezaleti içerir (3. sayfa)
-
-
Talebinizi ilgili ekiplerimizle ayrıca paylaşacağım. Ekiplerimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir. -
Sayın Türknet; urikasit arkadaşın sorunu 2 dakika da çözülebilir. Gelen ekiplerden biri belki arkadaşın kablosuna zarar vermiştir, müdahale sırasında. Ankastre arızası Telekom sorumluluğunda değil mi?
400 TL ver, 16 mb adsli de alama. Pes vallahi. Nerede abone memnuniyeti, nerede hizmet kalitesi?
Hakikaten nerede?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, ekiplerimizle iletişime geçtim. Sorunu ve müşterimizin talebini ilettim. En kısa sürede müdahale edeceğiz. -
-
En doğru olanı yapmışsın.
-
Türknet her daim sıkıntılıdır, apartman yıkılır internetiniz 4,5 gün gelmez aradığınızda belediye haber vermeden yapmış derler. Arızaların sık olduğu tek iss türknet dir. Arızaya kadar herşey güzel gider ama birde destek almaya görün, temsilcilerle başınız belaya girer, gelmeyen ekip sanarsinki uzmanlar, işimiz çok, ondan gelemedik diyorlar ve şu ana kadar gelen ekibin arıza bir kerede arıza giderdiğini hatırlamıyorum. Suçu hep desteğe atarlar yazılıma atarlar. Sakın almayın ve aldırtmayın. Sinir olursunuz. İstediğiniz kadar şikayet kaydı oluşturun hiç etkisi olmaz sonunda Cimer'e şikayet etmek durumunda kalırsınız. Edin ki devletimiz hesap sorsun. Burada süslü yazdıklarına bakmayın her renge bürünüyorlar taaki sizi elde edene kadar.
-
Merhaba, şu an hizmetinizle ilgili herhangi bir sorun yaşıyorsanız size yardımcı olmak isterim. -
-
bende geçen hafta aboneliğimi iptal ettirdim fixnet'e geçiş sağladım
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X