Şimdi Ara

TurkNet rezaleti içerir (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
1.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayın Türknet; tarife fiyatını 400 TL yaptınız. Tamam dedik; şartlar bunu gerektirdi de.


    Dhyeyolgosterenadam arkadaşımız; modem sorunsalıyla başlayan, düşük hız sorunuyla devam eden, daha sonra komple internetsiz kalmayla devam eden ve ne zaman çözüleceği belli olmayan sorunlu hizmet deneyimi yaşaması oldu mu olmadı. Aynı binada diğer kullanıcılarda sorun olmaması da başka bir çelişki.


    " Biz anlaşmayı hizmet kalitesi üzerinden yapmayı tercih ediyor ve ekonomik fiyatlarla bunu yapmaya çalışıyoruz."


    Pes vallahi.


    TurkNet rezaleti içerir 


    @TurkNetDestek


  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    üstteki 4 bizimki solda

    TurkNet rezaleti içerir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normal gibi duruyor; tekrar çakıp denemek lazım fark oluyor mu diye. Sarıyla işaretlediğim yer değil mi? Başka ek falan var mı?



    TurkNet rezaleti içerir

    @XpressMusic34 problem görüyor musun; yeniden çakmak faydası olur mu?

  • Evden çalışan birinin evine alternatifi İnternet sağlayıcıdan İnternet bağlatmasi hiç mantıklı değil.
    Alt yapı kiminse parasını verip ondan almanız lazım.
    Telekoma geçiş yapın sorununuzu çözerler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    doğru orası


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batkent B kullanıcısına yanıt

    Senin fiyatlardan haberin yok,turktelekom 400-450 500 tl kadar cikiyor fiyatlar ,diger firmalar 250 tl veriyor.Evde calişan biri internet baglamasin mi.??Bunadami kisitlama var mecburmuyum diyip tttnet mi kullanayim.??




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEHZADE63 -- 24 Ocak 2024; 20:28:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batkent B kullanıcısına yanıt

    evden çalışacağım valla tam belli değildi hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modem işini bilmiyorum ama kullanmadığınız günlerin ücretini destek kaydı açarsanız faturadan düşüyorlardı. 2 sene önce ben düşürmüştüm faturadan sistemleri değişmediyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu bakır kablo rezaleti yüzünden insanların çektiğine bakın, yazık günah resmen verilen parayla rezillik çekmekten başka bir şey değil.

  • @dhyeyolgosterenadam

    Gelişmeleri bu konudan paylaşırsanız güzel olur hocam


    @HesaplıBilgi


    Fotoğraftan anlayamayız hocam o şekilde. Görüntüde bir sorun yok gibi duruyor, tabi fiziksel olarak görmek lazım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 24 Ocak 2024; 23:10:0 >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt

    Yapacak bir şey yok. İnternet iş için mecburi ve bundan para kazanıyorsunuz.

    4 yıldır evden çalışıyorum ve hep ana operatörü kullandım. Şuan en yüksek paketi aldım 1000 megapit Turkcell fiber.

    Fiyattan ziyade kalite ve süreklilik önemli.

    Ana operatörler hariç hepsinde teknik destek sorunu var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dhyeyolgosterenadam kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Arıza kaydınız için ilgili ekibimize bilgi vereceğim ama binanızda aktif olarak internet kullanabilen varsa onun hizmet numarasını kaydınızın içerisine ekler misiniz? Net uzmanımız yerleşik operatör tarafında ona göre tekrardan sorgulama yapacaktır.
  • AfterLife61 kullanıcısına yanıt
    hala ayni sistem devam ediyor bildirimde bulunursaniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • abonelikten çıktım beş kuruş da ödemedim, fixplan mı teknofix midir nedir saha ekibi o. tt telekomun değil sanırım
    ekip modemi almaya uğrayacak ama 14 günü geçmiş oluyor
    11inde aldık bugün 26sı oldu
    pislik yapmazlar umarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 16 mbps ADSL hatta 400 TL zamlı ücret istemeyi bilen Turknet, 1 haftadır internet hizmeti veremiyor.
    Tüm ISS’ler kilitli ankastreler ile hizmet verirken TT altyapılı ankastre kutu, dingonun ahırı misali kilitsiz açık duruyor. Ve arıza talebinde “elektrikçi çağırıp yaptırın” deniyor.
    Önce kutunuzu kilit altına alın. Ben bu lakayıtlığa bir çuval para ödeyip bir de üç ayda bir elektrikçi parası veremem.
    Size 🤚🏽👋 deme zamanı geldi.

    TurkNet rezaleti içerir

    TurkNet rezaleti içerir

    TurkNet rezaleti içerir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi urikasit -- 27 Ocak 2024; 20:54:23 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • urikasit kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Destek Numarası: 71590754

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • urikasit kullanıcısına yanıt
    Destek kaydınızı kontrol ettiğimde net uzmanımız sizinle yaptığı görüşmede ankastre arızası nedeniyle bağlantı kuramadığınız, uzman bir elektrikçi desteği alarak ankastre kutunuz ve bağlantılarınızı kontrol ettirmeniz gerektiği bilgisini vermiş.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yemişim sizin uzman elektrikçi diyen sallamalarınızı!
    İki gün önce telekom yetkilisi gelecek diyorsunuz, ofiste tüm gün bekletiyorsunuz, yetkili randevuyu sallamayıp gelmeyince kendiniz elektrikçi buluna getiriyorsunuz. Ankastre kutu arızası beni ilgilendirmiyor, ofisim dışında, telekom sorumluluğunda. Çözdünüz çözdünüz yoksa başka operatöre gidiyorum haberiniz olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • urikasit kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 71590754 numaralı kaydınız aktif. Talebinizi kayıt üzerinden iletebilirsiniz. Yerinde destek ekibi talep edebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.