Arkadaşlar bu benim ikinci turk.net başvurum birincisini memleketteki evime bağlatmıştım 1 günde yapılan başvuru 1-1,5 ayda anca bağlatıldı. Şimdi okuduğum yerdeki evime bağlatıcaktım hem referans sayesinde bir ay ücretsiz olacaktı ancak başvuruyu yaparken telefondaki adamlar o kadar bilgisiz o kadar ezberden konuşuyor ki, taahhütüm bitmiş diğer firmayla anlaşmayı bitirmişim, hala bana "taahhütünüzü iptal edip çıkan masrafı biz karşılayacağız" diyor hayır ne masrafı ne iptali ben hallettim o işi diyorum sorun yok diyor. Neyse velhasıl kelam yaptık başvuruyu, şimdide 1,5 hafta sonra bana ulaşıp dedikleri laf "değerli müşterimiz, İnternet başvurunuzu yapmak istediğimizde mevcut firmada internetinizi iptal ettiğiniz için işlem sağlanamadı konu hakkında tarafınıza dönüş yapılacaktır."
Ya siz ne anlatıyorsunuz ben zaten iptal ettiğimi söyledim size hala böyle salak saçma dönüş alıyorum yapacağınız porta İnternet sinyali göndermek, hayır üstüne bir de kurulum masrafından bahsediyorlar bana. yav istemiyorum kurulum falan. Bu firmaya nasıl bulaştım arkadaş ya!
Tamamen satış politikası ezbere personel, asla dinleme anlama yok robot yemin ediyorum. Sonra böyle saçmalıklar çıkıyor ortaya.
Haklısınız, beni de iptal faksım sonrasında aradılar, neden iptal etmek istiyorsunuz şundan dolayı, yok işte iptal etmeyin devredebileceğiniz biri var mı? Yok diyorum. O zaman donduralım diyor, ileride tekrar kullanırsınız. Diyorum ki benim zaten aboneliğim var başka bir İSS'den, TurkNeti denemek amacıyla bağlattım, anlıyorum diyor ama dinlemiyor... Şimdi başka yere gitseniz taahhüt vereceksiniz,vsvs sayıklıyor... Ulan zaten aktif aboneliğim var TurkNet'i denemek için bağlattım diyorum, bana hala başka yere giderseniz taahüt vermek zorunda kalacaksınız filan diyor .
Ondan sonra paket yükseltmek için bıraktığım destek kayıtını, modem açık görünmediği için internet arızasına çeviriyor hiç teyit almadan. Türk Telekom ekibi hattınızı kontrol edecektir diye mesaj geliyor . Müşteriyi dinlemeden kafalarına göre iş yapıyorlar.
sonholigan
kullanıcısına yanıt
Kesinlikle hocam bir metin vermişler bunlara ezberletmişler, sadece onu uyguluyorlar. Kafalarına göre iş çeviriyorlar. Yav Bi dinle seni de beni de uğraştırmayacak bir yöntem söylüyorum ben sana, direk bağla diyorum diğer aboneliğimi iptal ettim diyorum ama adam gidiyor türktelekoma(eski aboneliğim) abonelik geçirmeye çalışıyor. Yapamıyor, aradan 2 hafta geçiyor bana bağlayamıyoruz diyor. Kafayı yicem
Sıfırdan başvuru yapmanız gerekecek. Keşke eski hatt iptal etmeden nakil için başvursaydınız.