Şimdi Ara

TURKNET REZİLLİKLERİ VOL 999....999

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
0
Favori
4.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün size Turknet'te yaşadığım bir sorundan bahsedeceğim. Muhtemelen Türknet'li olan pek çok arkadaş için sıradan bir paylaşım olacak çünkü söz ettiğimiz firma Türknet ve sorun çeşitliliği konusunda ISS'ler arasında 1 numaradalar ve çözüm üretme konusunda bahaneden ileriye gidemiyorlar maalesef. Neyse konuya geçeyim. Pandemiden sonra hızımda ara ara düşüşler oluyordu. İlerleyen dönemde bu sorun katlanarak devam etti. Önce hızım 40 mbps civarına düştü sonra buradaki arkadaşlar tekrar 75 mbps olarak düzelttiler ama OIMdeki arkadaşlar nedense bir türlü sorunu düzeltemediler. Bu olaydan sonra sık sık kopmalar başladı birden. Doktora öğrencisiyim ve tam üniversiteler uzaktan eğitime geçmişken benim internetim sürekli kopuyordu. Sınav esnasında bile internetim kopmuştu bunu Turknet'e bildirdim. Turknet'te çalışan alanında bilgili ve yardımsever bir arkadaş beni aradı yardım etmek için. O kadar iyi niyetli biriydi ki 1 günde 9 diğer günde 13 kez internetimde kopma olmuştu ve bu durum arkadaş için çok normaldi. Arkadaşa saha ekibi talep ettiğimi söylediğimde ise bu sefer bilgeliğini konuşturarak internetim koptuğunda 15 dk arayla hız testi yapmamı istedi. Cahil bir müşteri olarak ve bilge kişinin affına sığınarak internetim yokken nasıl hız testi yapabilirim dedim. Bilge kişi sinirlendi ve siz benim hız testinin ne işe yarayıp yaramadığını bilmiyor mu sandınız dedi. Ulu bilge kişiye bu durumu anlatmaya uğraştım ama cahil olduğumdan anlatamadım. Uzun bir süre saha ekipleri gelip kontrol sağlamadı. Ben saha ekibi dediğimde arkadaşlar 99 lira verin gelip baksınlar demeye başladı.Ben bu arada modem aldım sorun modemde olabilir diye ama modemle alakalı bir sorun yoktu. Sonra ne olduysa saha ekiplerini yönlendirdiler ama ben o saha ekiplerini hiç görmedim. Türk telekom ekipleri sorun bizden kaynaklı değil demişler sonuç olarak sorunum yine düzelmedi. Bu arada hızım yine 40 mbps'a düşmüştü. Yine buradaki arkadaşlara sorunu bildirdim ve sorun 2-3 gün içinde çözüldü ama kopmalar için bir şey yapmadılar. Kopmanın sebebi modem kablo vs değilse CGN havuzdur belki dedim. OIM'deki arkadaşlara bence CGN havuzunuz bozuk çünkü başka bir alternatif sorun aklıma gelmiyor dedim. Çözüm olarak modemi aç kapa düzelir dediler. Gayet yeterli ve tatminkar bir cevaptı benim için bu çözüm karşısında nutkum tutuldu cevap veremedim. Sorunu çözebilir ümidiyle statik IP hizmeti alayım sorun çözülürse kullanırım dedim. 2 ay denedim ama sorun çözülmedi. 2 gün önce ankastreden eve gelen kabloyu değiştireyim dedim evden çektiğim kabloyu ankastreye bağlamak için yardım istedim 99 lira talep ettiler! Ben müşteri olarak modemi değiştirdim kabloyu değiştirdim bunun yanında kopma olmasın diye statik IP aldım ama hızım 40-45 mbps ve kopma yaşıyorum. Hız neden düştü diye sorduğumda alt yapınız 41 mbps destekliyor daha fazlasını veremiyoruz diyorlar. Ben yaklaşık 1 yıldır 75 mbps hızda internet kullanıyorum 1 yıldır nasıl 75 mbps hız alıyorum o zaman? Daha önce benzer sorunu yaşarken nasıl buradaki arkadaşlar sorunu çözebildi? Bunun yanında Türk telekom kullanırken pingim 7 idi turknete geçince pingim 400'e kadar çıkmıştı. Şu an 400 ring almıyorum ama hala online oyun oynamak istediğimde ping sorunu yaşıyorum. Dün F1 2019 oynayayım dedim pingden dolayı oynayamadım. Oynadığım oyunda F1 2019 başka oyun olsa neyle karşılaşırdım bilmiyorum. Geforce now kullanayım dedim bir dönem hız testi yapıyorum internet hızım 70 çıkıyor ama bant genişliğiniz yetersiz uyarısı alıyordum. Ben ne yapacağımı bilemedim. Sorunu çözebilecek turknet destek ekibinden biri varsa yazsın lütfen bu ayın sonunda online dersler başlayacak ve hala sorunum çözülmedi. Çözemeyecekseniz söyleyin başka ISS'ye geçeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faseww -- 7 Eylül 2020; 15:38:6 >







  • Merhaba, sistemde aslında 76 Mbps tanımlı ancak modem 50 Mbps' de buluşuyor. Benim müdahalem ile çözülebilecek bir işlem olmadığı için teknik arkadaşım hızlı bir şekilde kontrollerini yaparak bilgi verecek.
  • Ben olan olayları özetledim. Daha öncede hız ile ilgili benzer sorun yaşadım onlar 1-3 gün içinde çözüldü ama bu sefer nedense çözülmedi. Yazdığım şeylede yanlış bir şey varsa söyleyin ben şu ana kadar bu sorunların çözülmesi için yaklaşık 650 lira harcadım alamadığım hizmete kestiğiniz faturaları ekleyince miktar iyice artıyor. Yasaya göre yaptığınız aslında cezai bir karşılığı var 75 mbps a kadar paket satıp 40 mbps hız veriyoruz derseniz ilk önce uyarı alırsınız sonra cironun belli yüzdesi oranında para cezasına çaptırılırsınız. Ben sizden müşteri olarak en doğal hakkım olan şeyi istiyorum taahhüt ettiklerinizi gerçekleştirin. Ben size paketim 75 mbps bana niye 70 mbps hız veriyorsunuz demiyorum ya da prime time'da niye hızım düşüyor demiyorum. Talebim açık net paketime uygun hız almak istiyorum ve kesinti yaşamak istemiyorum.
  • faseww F kullanıcısına yanıt
    Hız profilinizde yaşadığınız sorunun neden kaynaklandığını kontrol ediyoruz ve bu konuda kontrolleri tamamlayarak gelişmeleri paylaşacağız.
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • YellowBase kullanıcısına yanıt
    Çözüm için sundukları argümanlar çok saçma. İnternetim kesilince hız testi yapmamı isteyen teknik ekipleri var. Haziran ayına kadar 75 mbps internet paketini ara ara hız düşüklüğü olsada kullanabiliyordum. Hazirandan sonra ne olduysa altyapım 41 mbps desteklemeye başlamış. Herhalde altyapı isyan etmiş bu kadar kaliteli hizmet vermeyin demiş ve desteklediği hızı 41 mbps'a düşürmüş. CGN havuzundaki bozuk IP'ler de sürekli bilgisayar başında zamanını geçirenler için koyulmuş. Bozuk IP denk gelince modemi açıp kapatacağız böylelikle ayağa kalkmış olacağız ve bir nevi spor yapmış olacağız. Ping konusuna gelecek olursak eğer bu konuda da iyi niyetliler. Online oyunlarda rekabetçi bir durum var. Firma bu rekabetçi durumu sevmiyor. Neden sevmiyor peki? Nedeni belli. Firma "2 günlük dünyada kardeşçe yaşamak varken neden bu rekabet" mesajını vermek istiyorlar. Aslında böyle bakınca turknet ile ilgili hiçbir sorun yok.




  • faseww F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorun ile ilgili yerleşik operatörle görüşüyoruz. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız.
  • Aynı sorunu bende yaşıyorum. Tarifem 35 mbps ye kadar ama son 1 haftadır süreklü kopma ve hızımda sorun yaşıyorum. Teknik destekten sorunumu yazdım ama 99 tl verin eve gelelim bakalım diyorlar.
    Şu andaki hızım bu :https://www.nperf.com/en/r/3275902394935906-MpkylJ27
    Destek Numarası : 36137778
  • aliakrep kullanıcısına yanıt
    Hocam banada aynı şeyi söylediler. Ankastreden eve gelen kabloları yeniledim modemi yeniledim sorun devam ediyor. Kablolamayı türk telekomda çalışan bir arkadaş yaptı. Eski kabloda bir sorun yokmuş aslında boşa değiştirdin dedi dediğinde de haklı çıktı. Boşuna 160 lira verip kabloyu yeniledim. Boşuna 450 lira verip modem aldım. Arkadaşın dediğine göre hız sınırlaması konulmuş profile o yüzden ne yaparsan yap hızın yükselmez hangi ISS abonesiysen görüş düzeltsinler dedi. ISS'ye söyledim ama şu an için çözüm yok. CGN havuzunuz bozuk diyorum aç kapa yap düzelir diyorlar. İş yapan adam olmayınca mağdur oluyoruz işte. Türk telekom verilerinde bir hata var bulunduğum adrese maksimum 41 mbps verilebiliyor diye görünüyor. Daha önceden yaşadığım bir sorunda türk telekom saha ekipleri gelip kontrol etmişlerdi hattı. Kontrolden sonra beni aramışlardı kablonuz kopmuş internetin var mı kontrol et demişlerdi bende şu an sorun yok demiştim. Hat değerin şu an 80 mbps dosyanı kapatıyorum demişti. Benim arkadaşımda bakmıştı 81 mbps çıkmıştı o zamanda. Geçen gün turknetten görüştüğüm arkadaşda siz aslında 79 mbps hız bile almışsınız bu bilgileri alıp türk telekoma ileteceğiz dedi bakalım ne çıkacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faseww -- 8 Eylül 2020; 14:10:24 >




  • aliakrep kullanıcısına yanıt
    Aylık ortalama hızınız böyle olursa BTK ya şikayet edelim hocam. Yanlış bilmiyorsam eğer yüklü bir para cezası veriliyor ISS'lere. Her yıl zam yapmayı biliyorlar bir arıza olunca saha ekibi göndermemek için binbir şey yapıyorlar ısrarcı olunca 99 lira verin gelip yapalım diyorlar. Ben interneti bağlattığımda aylık 55 liraydı sanırım internet fiyatı şu an 35 mbps'a kadar olan paket 85 lira. Bunun içinde saha desteği dahil değil. Sorun bildirince sorunu hemen iç tesisat sorunu olarak gösteriyorlar bunun sebebide 99 lirayı alabilmek. Banada sürekli iç tesisat sorunu dediler her şeyi yeniledim sonuç aynı. Muhtemelen sizin sorununuzda iç tesisat veya modemle alakalı bir sorun değil.
  • ev içi ve dışı bağlantılarını ve modemi kontrol ettirdim. Bir sorun bende de çıkmadı.
  • aliakrep kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınız 07.09.2020' de iç tesisat kaynaklandı sonuçlandığı için size ücret karşılığında ekip bilgisi verilmiş. Ama bugün destek kaydınıza iç tesisatınızı kontrol ettirdiğinizi ve bir sorun olmadığını detay olarak eklemişsiniz. Teknik arkadaşım tekrar kontrol ederek bilgi verecek.
  • aliakrep kullanıcısına yanıt
    Tamamen para tuzağı. Kime tutturursak mantığıyla herkese 99 lira verin gelip yapalım diyorlar. Bence fiyat bilgilerinizi yazarken 85 lira + 99 lira saha desteği olarak düzeltin fiyatları.
  • Aslında bu yaptıklarıda yasal mı değil mi bilmiyorum. Çünkü 85 liraya hizmet satıyorum diyorlar reklamları bu sorunun çözümü için 99 lira ek fiyat çıkarıyorlar müşteriyi yanıltıcı reklama girebilir bu durum.
  • Hat değerlerinizi ekler misiniz?
  • faseww F kullanıcısına yanıt
    Ankastre kutusuna kadar hattı sağlama alıyoruz ancak ankastre kutusundan sonraki bağlantılar iç tesisat kaynaklı olup abone sorumluluğundadır. İç tesisat ekipleri için o ücret alınıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Ankastre kutusuna kadar hattı sağlama alıyoruz ancak ankastre kutusundan sonraki bağlantılar iç tesisat kaynaklı olup abone sorumluluğundadır. İç tesisat ekipleri için o ücret alınıyor.
    Peki arıza iç kaynaklı ise hız neden her modemi açıp kapatınca yada reset leyince değişiyor ?
    Biraz önce en fazla 18 mbps idi şimdi tekrar bağlantı kesip açıldı ama hız 22 ye çıkmış.
    Upload hızı niye hiç düşmüyor da download hızı sürekli değişiyor ?
  • Elinde kendine ait modem var altyapı var turknete verdiğin bi taahhüt yok çık kardeşim arama boşuna sen niye kendini yaşlandırıyosun netspeed vs vs alternatif ara çözemiyorlarsa ver dilekçeyi ya acilen çözsünler yada müşteri kaybetsinler sen zaten kopmalar yüzünden yeterince zaman kaybediyosun iss değişimden olusucak kayıp ne kadar önemli olucakki senin için

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aliakrep kullanıcısına yanıt
    İç tesisat kaynaklı yaşanan sorunlarda sizin belirttiğiniz gibi hız profilinde bu şekilde dalgalanmalar olabiliyor. Ama siz kontrol ettirdiğinizi ve sorun olmadığını ilettiniz. Teknik arkadaşım tekrar kontrol ederek bilgi verecek.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yahu geçen gün evdeki kablolamayı yaptım. Evden gelen kabloyu ankastreye kadar çektim. Sadece ankastreye kabloyu bağlamak için bile 99 lira para istediniz.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.