Şimdi Ara

TURKNET REZİLLİKLERİ VOL 999....999 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
0
Favori
4.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • faseww F kullanıcısına yanıt
    Aynen özellikle saat 20 ve sonrasında oyun oynarken çok hissediyorum. Tek cazip tarafı taahhütsüz olması. O imkanı da kullanıyorum. Umarım iptal sürecinde de bir sorun yaşamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde bu 99 liraya verdikleri hizmet için şunu düşünelim. Geldiler modemde sorun yok splitter'a baktılar onda da sorun yok bilgisayar konfigürasyonuda sorunsuz. Sorun kablodan dediler. Metresi şu kadardan bağlayalım dedi. Kullanıcıda kabul etti. Kablo değişti ama sorun çözülmedi. 99 lira + kablo ücreti ne olacak :D iade edileceğini hiç ama hiç sanmıyorum. Tamamen para koparma üzerine kurulu bir "hizmet".
  • uğur37 kullanıcısına yanıt
    Yaşama ihtimaliniz yüksek hocam. Abone olduğunuz mail adresinden gönderin derler açıklamaya abone numarası yazın derler. Bunları yapsanızda olmamış beyfendi bir daha atın derler. En son bakın iptal edeceğiz onaylıyor musunuz derler. Onay maili gelmedi derler. Uzun lafın kısası derlerde derler.Umarım bir an evvel iptal ederler. Bu arkadaşlar ön ödemeli çalışıyor yani önce fatura sonra hizmet veriyor para talep ederlerse sizden faturanızı ödediyseniz bir daha ödemeyin.
  • 99 liralık hizmeti almak isteyen faydalı bulan kişiler vardır belki bilemem. Alacak olan olursa ve kablolama ile ilgili sorun var derlerse naçizane tavsiyem gelen arkadaşlardan a4 kağıda sorunun kablolamada olduğunu şu kadar ücret karşılığında onarım yapacaklarını ve sorun kablolamadan değilse eğer 99 lira + kablolama ücretinin iade edileceğini taahhüt eden bir yazı yazdırıp imzalatın.
  • uğur37 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın tekrar kontrol edilebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan aynı destek kaydını aktif edebilir misiniz? Arkadaşlarım ve saha ekipleri tekrar kontrol ederek bilgi verecektir.
  • faseww F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım arızayı bugün tekrar iş emri numarasıyla yerleşik operatör saha ekiplerine iletmiştir. Gelen bilgiye istinaden sizinle iletişime geçerek bilgi vereceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ekran görüntüsünü aldığım mesaj 22.08.2020 tarihinden. Tekrar aktif edemiyorum. 35812027 destek numaralı mesaj. Umursamamaya başlamışım yirmi gündür. Ta ki görüşme ortası internetim 20 dk. kesilen kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uğur37 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, DSL ışığınız şu anda yanmıyor. Modemi siz mi kapattınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet.
    Çünkü dün klasik xxx saattir bağlanmaktasınız.Sorununuzun düzeldigini görüyorum. Destek kapatıyorum mesajı geldi. Sanki sorunum internet kaç dakika bağlı kalır gittiğinde, demişim gibi.


    Şunu da ekleyeyim

    TURKNET REZİLLİKLERİ VOL 999....999



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uğur37 -- 11 Eylül 2020; 10:5:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • uğur37 kullanıcısına yanıt
    Eğer hattınızda tekrar sorun yaşarsanız destek kaydı oluşturarak bilgi verir misiniz? Teknik ekibimiz ile kontrol ederek bilgi verelim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bana yapacağınız en büyük iyilik 1311928 abone numaralı iptal işlemlerinin hızlanmasıdır. Konuya ilişkin onlarca mesaj var. Düzelecek bir sorun gibi gözükmüyor. Üstelik Pandemi döneminde tüm işlerimiz internet iken ulaşabilecek bir temsilci olmaması, destek hattındakilerin ise dalga geçercesine mesajları hiçbir durum fikrimi degistiremeyecek anlayacağınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uğur37 kullanıcısına yanıt
    Sistemde şu anda dilekçeniz bulunmuyor ama ne zaman gönderdiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Dün saat 2 civarında mail attım tüm bilgiler ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uğur37 kullanıcısına yanıt
    Gönderdiğiniz mailin kontrol edilmesi için ilgili birimimize bilgi verdim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    24 saat içinde faturalandırma durur diyor. Ama durmadı. Şikayet konusu da açtım. Bir an evvel kapatıp yeni internet sağlayıcısı ile anlaşacağım. Belgelerim bölümünde iptal isteğim gözükmüyor. Oradan da dilekçenin olduğu bir talep açtım.

    Mailimde dilekçenin fotosu, nüfus kağıdının fotosu ekli. Bir hata da yok.

    TURKNET REZİLLİKLERİ VOL 999....999

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, durumumda hala bir değişiklik yok. Bu arada DSLAM kilidi yine devreye girmiş olabilir mi ? Bunu kim kontrol ediyor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • uğur37 kullanıcısına yanıt
    Dilekçeniz sisteme yüklendiği zaman 24 saat içinde faturalandırma duruyor ama sistemde hala dilekçeniz yüklü değil. Ben kontrol edilmesi için tekrardan bilgi verdim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Böyle iş olmaz. Okuyanlar varsa sinirden deliye dönmüş durumdayım. Elini veren kolunu kaptırıyor. Ulaşabileceğiniz kimse de yok. Yukarıdaki mesajlardan takip edin.
    Bir aydır internet kesilmesi problemini cözemediler.
    Şikayetlere, destek hattından dalga geçer gibi cevap yazdılar. İki saattir bağlısınız diye.
    Aynı paraya 100 Mbps alan varken aynı paraya 35'ten 16'ya düşürelim teklifi verdiler.
    Şimdide hattı iptal için kim bilir ne kadar bekletecekler.
    Parasıyla rezil olmak isteyen TURKNET'li olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uğur37 -- 11 Eylül 2020; 17:50:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uğur37 kullanıcısına yanıt
    İlgili birimimiz jpeg formatında değil pdf olarak gönderdiğiniz için işleme almadıklarını iletti. JPEG olarak göndermeniz durumunda işleme alınacak.
  • uğur37 kullanıcısına yanıt
    Size demiştim hocam. İptal için başvuru yapıp sorunsuz iptal edeni görmedim daha. Bu durumu BTK ve tüketici hakem heyetine bildirin. Türk telekom kullanırken 2 ay interneti çok az kullandığımız için 2 ay fatura göndermemişlerdi ki bu taahhütlü internet yani ister kullan ister kullanma fatura ödemek zorundasın normalde ama adamlar fatura göndermemişti. Siz turknet kaynaklı sorundan dolayı internet kullanamadınız bu yüzden aylık kullanım miktarınıza bakarak ücret iadesi için ve yaşattıkları sorunlardan ötürü belirttiğim kanallara başvuru yapabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.