Şimdi Ara

Türknet Sık Sık İnternet Kesilmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba öncelikle, benim sıkıntım Türknet ile. 5-6 ay önce TTNET'den Türknet'e transfer ettim [Modem değiştirmedim Zyxel - VMG-3312B10B Türk Telekom modemi]. Türknet'te bana 35 mbit hız verdiler fakat yapa da olmadığımdan 35 i geçemedim o yüzden paketi yükselttim ve 80mbit sabit download alıyorum. Sıkıntım 2 aydır günde en az 5-10 kez internetin kesilmesi. Bazen sadece modemde internet kırmızı yanarken bazen komple dsl de gidip geliyor. Destek kaydıyla 2 kez TTNET saha çalşanlarını gönderdiler yaptık dediler çözülmedi. Müşteri hizmetleriyle olacak iş değil. Sorunum nedir bir çözümü var mıdır? Aşağıya bir internet varken bir de yokken xDSL istatistiklerimin nasıl olduğunu attım ben anlamıyorum fazla. Bir de Türknet Online İşlemlerdeki Teknik Bilgiler sayfam, bilmem bir işe yarar mı ama. Sorunum ne kaynaklıdır, modem mi iç tesisat mı yoksa gerçekten Türknet beni oyalıyor mu?

    Türknet Sık Sık İnternet Kesilmesi


    Türknet Sık Sık İnternet Kesilmesi


    Türknet Sık Sık İnternet Kesilmesi







  • Upload 2 kanal kısmında SNR çok düşük, sanırım sizin hatta bazı frekanslara yüksek parazit var
  • Download kısmında da aynı şekilde. Hızınızı 10mbps düşürerek bu kopmaları engelleyebilirsiniz
  • aynı sorun bende de vardı, kopmasın diye 16mbps düz adsl'e çevirtmiştim. ama düşük hız istemedim. en sonunda ankastreden eve gelen kabloları full değiştirttim, ev içi tesisata bağladım (önceden dışarıdan pencereden giriyordu kablo.) o gün bu gündür sıfır kopma yaşıyorum.

    aldığım hız 100mbs vdsl.

    sende de aynısı var demiyorum ama benim başıma gelen durum bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaris -- 16 Haziran 2020; 1:48:33 >
  • Kimse snr değerlerin normal ama bir yerde temassızlık var iç tesisatında dememiş.YOksa o değerlerle kopma olmaması lazım.
  • Zaris kullanıcısına yanıt
    Evde telefon yok, dsl kablosu direkt duvardaki prizden geliyor oraya da bir port dönüştürücü taktım. Oradan dsl kablosuyla modeme bağladım. Kabloları nasıl kontrol ederim bilmiyorum tesisatından hiç anlamıyorum. Yani kablo değişme işlemi yapabileceğimi sanmam çünkü bina içindeki ankastreden direkt duvardan geçip daireye geliyor. Ne yapabilirim bilmiyorum? Hız mı sabitlemeliyim? Destek kayıtlarına 2 günde bir dönüyorlar onda da otomatik mesaj hep.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Hocam çözüm nedir hiç anlamıyorum tesisatından. Ama bina eski kablolarda sıkıntı olabilir doğrudur. Türknet 99 TL'e eve ekip gönderip inceliyorlarmış, kablolar modem v.s Sanırım onları çağıracağım.
  • Modemde de sıkıntı olabilir diye düşünüyorum hiç fikrim yok şu an. Ama Türk telekomdayken böyle kesilme yoktu. Sanırım hız modemi veya kabloları aşıyor bilemiyorum.
  • dogukanyzc_ kullanıcısına yanıt
    Bilen birine kablolarını enilet ama şuanda sorun yok gibi.Trüknet TT ekiplerine maalesef iş yaptıramıyor sorun iç tesisat olarak çözülüyor hep.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigcrysis93 -- 16 Haziran 2020; 14:10:5 >
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    O zaman mecbur türknet ekibini çağıracağım. Tanıdık yok, bizde de anlayan yok. Eyvallah sağ olun.
  • Merhaba, hat değerlerinizi ve hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Kayıt numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.