Merhaba, Anlamsız bir şekilde hız ve kopma sorunu yaşıyorum. Adsl 16mbit paket kullanıyorum. 2 sefer telekom ekibi geldi altyapının 22 mbit desteklediğini paketimin 16 mbit olduğunu herhangi bir sorun olmadığını söyledi. Günlük kullanımda 50 sefer anlık kopma yaşıyorum. Onun dışında bazen hızım 1mbit oluyor bazen 6.5 bazen ise max olan 14 mbit oluyor. Belli bir saati düzeni yok. Sabahı, akşamı, gece yarısı, yoğun zaman, boş zaman, iş çıkışı vs düzen yok kafaya göre hız değişikliği ve kopma sorunu var. Modem TP-Link TD-W9970 v3 modem. Firmware güncel. Türknet destek ile görüşmelerim sonucu en son telekom değil direk türknet saha ekibi gelecekti fakat evde pozitif virüs oldu o da gelemedi, karantinada çile işkence eziyet devam ediyor. Türknetin bu süreçte tek yapabileceğimizin modemi değiştirip deneme yapmamızı istemesi fakat öyle bir imkanım yok maalesef. Virüs olan eve kimse modemini vermek istemiyor bulaşır diye ve haklılar. Sıfır modem alıp denemekte ahmaklık olur. Velhasıl kelam modemin log kayıtları bu şekilde anlayan eden varsa modemde sıkıntı gözüküyor mu söylerse sevinirim.
|
Türknet Sık Sık Kopma ve Hız Düşüklüğü Sorunu (1 ay olacak) [Modem LOG Kayıtları]
-
-
6 mbit hız ile 1 saat 14 dakika daha kullandım tekrar anlık koptu geldi şimdi hızım 13.93 mbit oldu. Loglar bu şekilde
2020-10-02 23:53:58 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 0 (from 7C:8B:CA:F7:88:B0 to FF:FF:FF:FF:FF:FF)
2020-10-02 23:54:01 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 0 (from 7C:8B:CA:F7:88:B0 to FF:FF:FF:FF:FF:FF)
2020-10-02 23:54:04 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 0 (from 7C:8B:CA:F7:88:B0 to FF:FF:FF:FF:FF:FF)
2020-10-02 23:54:09 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 1 (from 7C:8B:CA:F7:88:B0 to FF:FF:FF:FF:FF:FF)
2020-10-02 23:54:12 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 1 (from 7C:8B:CA:F7:88:B0 to FF:FF:FF:FF:FF:FF)
2020-10-02 23:54:15 [5] DHCPC: Recv no OFFER, DHCP Service unavailable
2020-10-02 23:54:32 [5] DHCPD: Recv REQUEST from 74:D4:35:F5:54:7E
2020-10-02 23:54:32 [5] DHCPD: Send ACK to 192.168.1.126
2020-10-02 23:56:13 [5] DHCPD: Recv DISCOVER from A4:45:19:4E:1F:46
2020-10-02 23:56:13 [5] DHCPD: Send OFFER with ip 192.168.1.101
2020-10-02 23:56:13 [5] DHCPD: Recv REQUEST from A4:45:19:4E:1F:46
2020-10-02 23:56:13 [5] DHCPD: Send ACK to 192.168.1.101
2020-10-02 23:57:14 [5] System: DSL link down
2020-10-02 23:57:19 [3] PPP: ppp0 User request
2020-10-02 23:57:19 [3] PPP: ppp0 LCP down
2020-10-02 23:57:19 [4] PPP: ppp0 LCP down
2020-10-02 23:57:19 [6] PPP: ppp0 sent [LCP TermReq id=0x4 "User request"]
2020-10-02 23:57:26 [3] PPP: ppp0 User request
2020-10-02 23:57:26 [6] PPP: ppp0 sent [LCP TermReq id=0x5 "User request"]
2020-10-02 23:57:26 [3] PPP: ppp0
2020-10-02 23:57:26 [5] System: DSL training G.994
2020-10-02 23:57:38 [5] System: DSL training G.992 started
2020-10-02 23:57:42 [5] System: DSL training G.992 channel analysis
2020-10-02 23:57:48 [5] System: DSL training G.992 exchange
2020-10-02 23:57:51 [5] System: DSL training G.994
2020-10-02 23:58:04 [5] System: DSL training G.992 started
2020-10-02 23:58:08 [5] System: DSL training G.992 channel analysis
2020-10-02 23:58:14 [5] System: DSL training G.992 exchange
2020-10-02 23:58:17 [5] System: DSL training G.994
2020-10-02 23:58:30 [5] System: DSL training G.992 started
2020-10-02 23:58:34 [5] System: DSL training G.992 channel analysis
2020-10-02 23:58:41 [5] System: DSL training G.992 exchange
2020-10-02 23:58:42 [5] System: DSL link up
2020-10-02 23:58:46 [6] PPP: ppp0 sent [PADI Host-Uniq(0x00001c5e)]
2020-10-02 23:58:46 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 0 (from 7C:8B:CA:F7:88:B0 to FF:FF:FF:FF:FF:FF)
2020-10-02 23:58:49 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 0 (from 7C:8B:CA:F7:88:B0 to FF:FF:FF:FF:FF:FF)
-
Merhaba, yaşadığınız sorun modem kaynaklı olabilir. Bu konuda test işlemi yaptığınızda sorun devam ederse www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilirsiniz.
Benzer içerikler
- snr margin kaç olmalı
- turknet müşteri numarası öğrenme
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- modemden ses gelmesi
- turknet whatsapp hattı
- turknet fiyat
- turkcell abone sayısı
- internet hızlandırıcı
- statik ip öğrenme
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X