Şimdi Ara

Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
240
Cevap
5
Favori
32.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İki kere faks gönderdiğim halde hala kimlik fotokopisi okunaksiz diyorlar şaka gibi iki kere yolladım ona niye bakıyorsunuz diyorum cevap yok işine gelene cevap veren sahtekarlar dolandırıcılar faksı atarken o kadar açık bir renkte fotokopi cektim ki okunması imkansız!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gamzevavsar G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ikinci kez göndermiş olduğunuz iptal dilekçesi ve kimlik fotokopisini sisteme yükledik ve ilgili birimimiz iptal işlemi için arama sağlayacak.

    Karar yazısında belirtilen tutarın iadesini yapacağız. Bunun için 35272329 numaralı destek kaydına hat sahibine ait iban numarası ve banka bilgisini detay olarak ekler misiniz?
  • Bu firma üçkağıtcıdır almayın aldırtmayın hizmet veremiyolar bide utanmadan fatura talep ediyor utanma ar yok bunlarda ödemeyyin şikayet etsin herkes kapansın şu lanet yer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yns61 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer TurkNet kaynaklı kullanım yapamıyorsanız faturanız için ilgili birimimiz işlem sağlıyor. Kontrol edebilmemiz içinhttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden fatura kaydı oluşturur musunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ikinci kez göndermiş olduğunuz iptal dilekçesi ve kimlik fotokopisini sisteme yükledik ve ilgili birimimiz iptal işlemi için arama sağlayacak.

    Karar yazısında belirtilen tutarın iadesini yapacağız. Bunun için 35272329 numaralı destek kaydına hat sahibine ait iban numarası ve banka bilgisini detay olarak ekler misiniz?
    99 TL iade edilecek deyip sonrasında iptal dilekçesi ellerine geçince çıkacak faturadan sonra iade hesaplanacak diyor lan şerefsiz ler ben zaten temmuz ayı faturasını dün yatırdım siz kimi kekliyorsunux hemen bana telefon numarasından dönüş yapın eğer dönüş yapmazsanız butun konuşmaları alıp savcılığa suç duyurundw bulunacağım o 99 TL yidr şoke söke alacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gamzevavsar

    99 TL iade edilecek deyip sonrasında iptal dilekçesi ellerine geçince çıkacak faturadan sonra iade hesaplanacak diyor lan şerefsiz ler ben zaten temmuz ayı faturasını dün yatırdım siz kimi kekliyorsunux hemen bana telefon numarasından dönüş yapın eğer dönüş yapmazsanız butun konuşmaları alıp savcılığa suç duyurundw bulunacağım o 99 TL yidr şoke söke alacagim

    Alıntıları Göster
    Verin bende tüketici haklarına gitcem fax gelmedi yalanını atııp kapatmıyolar işleri yalan dolan icra ile korkutmaya calışıyolar kimse yemiyor. Bu numaraları kayıtlar duruyor silemezler konuşamaları cıkarmıyolar ses kayıtlarını haksız olduklarını biliyolar üçkağıt içlerine işlemiş herkes versin iç tesisat yalanını atıyolar hep halbuki sorun bu düzenbazlarda ödemeyin hakkınızı arayın kapansın lanet firma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gamzevavsar

    99 TL iade edilecek deyip sonrasında iptal dilekçesi ellerine geçince çıkacak faturadan sonra iade hesaplanacak diyor lan şerefsiz ler ben zaten temmuz ayı faturasını dün yatırdım siz kimi kekliyorsunux hemen bana telefon numarasından dönüş yapın eğer dönüş yapmazsanız butun konuşmaları alıp savcılığa suç duyurundw bulunacağım o 99 TL yidr şoke söke alacagim

    Alıntıları Göster
    Cok müşteri mağdur o yuzden toplu şekilde tepki gösterirsek kapamır lanet firma delil cok heryer şikayet kaynıyor bunlarla alakalı müşteri hizmetleri yok bişe yok utanma arda yok iftira işlerine işlemiş bunlarda delil olarak alın cok mağdur var deyin Bende delil cok gerekeni yapcam bende bunlara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yns61 -- 25 Temmuz 2020; 17:26:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tarafınıza ayın 10'unda nakil talebinde bulundum. Bu nakil talepleri süreci uzayıp belirsizleşince tarafınıza iptal dilekçemi 2 defa ilettim.

    Tarafıma bu mesaj gelince;

    Degerli TurkNet'li, yazili iptal talebinizi isleme aldik. Yetkili birimimiz sizi 7 gun icinde arayacak ve gerekli islemleri gerceklestirecek. Iyi gunler dileriz. B001

    Başka bir iss'ye başvurdum ve sizin altyapıdan kaynakı sebebi bilmiyoruz dediğiniz altyapıya 6 saat sonra hizmet aldım.

    Dün ise o iss evime geldi ve sorunsuz hizmet alıyorum.

    Diğer iss hizmet vermeye başladıktan bir kaç saat sonra da yeni bir nakil talebi daha açtınız, Eski nakil talebimi sildiniz. ben size hayır nakil istemiyorum dememe rağmen nakile başladık dediniz

    1)nakil işlemlerimin iptalini
    2)hizmet iptal talebimin yerine getirilmesini

    Rica ediyorum.


    Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!)

    Lütfen bu işi daha da zorlaştırmayalım.

    35275969 Destek no.

    Lütfen. Evden çalışıyorum. İnternet bir ihtiyaç. Bu iş bir oyun değil. Lütfen var olan internetimi bozmayın. İyicene kaosa dönmesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gamzevavsar G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda size ilk verilen bilgiyi arkadaşlarıma ilettim. Bu konuda gereken düzeltme yapılarak iade işlemi uygulanacaktır.
  • yns61 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal dilekçenizi gönderdiğiniz tarihi, saati ve gönderim yaptığınız faks numarasını PM üzerinden iletmeniz durumunda kontrol edilmesini talep edeceğim.
  • jvcjvc kullanıcısına yanıt
    Merhaba, nakil işlemleriniz telefon başvurusu yapılmış durumdadır. Ben iptal edilmesi için arkadaşlarıma bildirimde bulundum. Ayrıca gelen dilekçeye istinaden kısa süre içerisinde iptal işlemi yapılacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    20 yıldır Network Uzmanlığı yapiyorum. Birçok kurum ve kurumsal firmalara danışmanlık ve hizmet veriyorum. Kusura bakmayın buradaki şikayette bulunan müşterileriniz tüm şikayetlerinde sonuna kadar haklılar. Genel olarak yasattiginiz sorunlari ve çözüm bulmamakta ısrarcı olduklarinizi sıralıyorum. Not: lütfen insanlara otomatik yanıt sistemi gibi aynı cevaplar vermekten vazgecin. Nitekim karşınızdaki birer insan ve onlar sizin müşteriniz memnun birakmak zorunluluğunun var.

    1- genel olarak altyapınız olmadığı için Turktelekom altyapisi kullandığınız aşikar. Dolayısıyla sürekli Telekom ve diğer oparatorlerin müşterileri ile port karıştırma sorununa bence musterilerinizi geçici çözümlerle oyalayarak değil ortak kullanım yaptığınız diğer lisansli oparatorlerle çözüm sağlamanız . Özellikle site ve apartman dairesinde oturanlar bunu sıklıkla yaşıyor. Bu tespiti yıllar önce biz yaptik ancak inandirana kadar çok çabalar sarf ettik ama şuan o kadar çok oluyor ki artık hep Telekom saha ekiplerine yönlendiriyorlsr ve dogrudan teknik raporu bile kullanıcıya gönderiyor :) Maksat ilgilendigini göstermek. Bu insanlar Telekom müşterisi değil.:))

    2- Aslında herkesin ilk sıradaki şikayeti ulasabilecekleri bir muhattap kişinin olmaması ki yonetimizin almış olduğu çok buyuk yanlış bir karar cagrierkezini kapatmak. Gider ve maliyet düşürmek adına yapıldığını düşünüyorum.

    3- Nakil, yeni abonelik yada arıza durumunda problemin uzaması durumunda iç tesisatla ilgili yanlış bilgilendirmeler. Benzer durum babamın oturduğu evde de yaşandı. Daha önce benim kullandığım daireye babam taşındı . Ben oturduğum süre içerisinde birkaç oparatorden hizmet aldım ki biriside turknet idi. Uzun süre kullandım zaman zaman insanların yaşadıklarını bende yaşadım . Ama ne zaman babam eski hattını nakil için yeni adrese taşımak istedi o zaman sorun oluştu. Gelen personel iç hatta sorun olmadığını Telekom tarafında boş port olmadığını tutmakla bildirse de yinede emekli bir insandan 90tl tahsilatini yapmışlar. Nitekim hat bağlanmadı. Helal etmiyor bilginize. Defalarca yazışma yapılmasına rağmen makul cevap alınamadı o da ahirete bıraktı :)

    3- Bu konu çok önemli. Abonelik esnasında ön ödemeli olarak başlayan faturalama abonelik iptalinde unutuluyor( unutmak kelimesi müşteriler için) son fatura tekrar tahsil ediliyor özellikle uzun vadede aboneliği olanlar dikkat etsin atlamasinlar. Gerekirse cari extre isteyebilirler. Hukuki bir durumla karşılaşmanız an meselesi olduğundan elinizde belge olur.
    4- Müşterilerin memnuniyetini kazanmak için ilk dönemlerde hız kriterleri gayet iyi ancak daha sonra küçük oynamalarla yavaş yavaş düşürülüyor kullanıcılar bunada dikkat etmeliler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aky06 -- 31 Temmuz 2020; 23:2:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aky06 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, çağrı merkezimizi kapattık. Ancak bunun yerine genel merkezimize bağlı bir çok müşteri temsilcisi aldık. Siz sorunu ilettiğinizde çağrı merkezimizdeki temsilci sorunu bize iletiyordu. Bunun yerine sorunları iletebileceğiniz www.turk.net/oim sayfamız ve 08502888080 numaralı hızlı işlem hattımız bulunuyor. Her açılan kaydın takipçisi ve sorunu arka planda çözen uzmanlarımız bulunuyor.

    Fatura konusunda ise ön ödemeli hizmet veriyoruz. Erken iptal durumunda ay sonunda fatura tekrar düzenleniyor. İade olması gereken durumlarda iade işlemi yapıyoruz. Fatura ödemesi yapılmadıysa faturayı tekrar düzenliyoruz.

    Nakil konusuna gelecek olursak bu durumu incelemek isterim. Kayıt numarasını ya da hizmet numarasını PM üzerinden iletebilir misiniz?




  • yaklaşık 2 sene önce turknet abonesi oldum.hızlarda dalgalanma yaşasam da son zamanlarda stabil bir hız almayı başarmıştım.
    en sonunda ev değişikliği yapmak istediğimde çilem başladı.yaklaşık 20 gündür bayramdı,hattınızda internet yok telekomla iletişime geçtik mi gereksiz bissürü bahane sıralanıp en sonunda sessizliğe geçildi.
    öyle ki arıza bildirim formuyla monolog yaşar oldum.
    neyse bugün itibariyle sanırım telekoma başvurucam.
    arıza kayıt no:
    35357928
  • orthos O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızın çözüm sürecinin uzaması üzerine teknik uzmanımıza ilettim. Arkadaşlarım saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • merhabalar,
    Geçen ay ev ararken, özellikle kiralayacağım evin altyapısı turknetin mi değil mi diye kontrol ediyordum ve beğendiğim evin altyapı sorgulamasını sitenizden sorguladım. Sorgulama sonucu bana 100 mbps download ve 100 upload verebileceğiniz (altyapı size ait) yazıyordu ve ona göre kira sözleşmesi yaptım.

    17.07.2020 tarihinde nakil talebinde bulundum. 27.07.2020 tarihinde beni aradınız ve maksimum 16 mbps verebileceğinizi söylediniz ve tanımlamayı bunun üzerinden gerçekleştirdiniz. Kendi altyapınızda bana neden maksimum 16 mbps veriyorsunuz?

    Ayrıca bana max 16 mbps vereceğinizi söyledikten sonra hemen tekrar altyapı sorgulaması yaptım ve hala 100 mbps indirme-gönderme verebileceğiniz yazıyordu.Sitenizden verdiğiniz bilgiler ve müşterilerinizi arayıp verdiğiniz bilgiler birbirini tutmuyor. Müşterilerinizi apaçık yanılttığınız ortada!

    Verdiğim bilgileri; altyapı sorgulamaları sonucunun ekran görüntüleri ve videolu görüntüleri (hani belki inanmazsınız diye) tivitır üzerinden @turknetdestek'e gönderdim.

    17.07.2020 tarihinden beri nakilin tamamlanmasını bekliyorum. kendi altyapınıza taşıma işlemi neden bu kadar uzun sürüyor gerçekten merak ediyorum.
    Turknet'e güvenip evi değiştirdim ama samimi söylüyorum çok pişmanım.




  • epatso E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yapa santralimiz üzerinden altyapınızın desteklediği maksimum 100 Mbps'e kadar hizmet veriyoruz.

    Yapa geçiş işlemlerinizi kontrol edebilmem için hizmet numaranızı ya da sistemde kayıtlı GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Merhaba,
    Müşteri numaram 1025549 dır.


    linkte gördüğünüz üzere; aktif altyapımızda olduğunuzdan size 100downoad 100upoad tanımlayacağız diyorsunuz. Fakat 16 Mbps'ye kadar tanımladınız. Hız testinde (kablo üzerinden)https://www.nperf.com/en/r/3269912284046666-K75w7ChA linkinden ne kadar hız aldığımı görebilirsiniz ( 6.57mb/s download 586kb/s ).

    Kurulum için az önce arkadaş geldi ve bağlantı işlemini gerçekleştirdi. Hız testini gösterdiğimde bundan daha fazla alamayacağımı söyledi.

    Bana vaad ettiğiniz ile gerçekte aldığım arasında dağlar kadar fark var.




  • Valla türknet i düşünüyordum burayı görünce vazgeçtim.

    Ayrıca hizmet almadan, hizmete başlamadan web sitesinde 35 mbps için kurulum dahil ortalama 1xx tl ödememi istiyor.

    Bu nasıl iş kardeş siz memurmusunuz hizmet vermeden vermediğiniz hizmetin ödemesini istiyorsunuz.

    Böyle saçmalıkları görünce vazgeçtim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • epatso E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilgili birimimizin konuyu inceleyebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan şikayet kaydı oluşturabilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.