Şimdi Ara

Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
240
Cevap
5
Favori
32.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • runeterra kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi de aramızda görmek isterim. Altyapınızın desteklediği 100 Mbps'e kadar hizmet veriyoruz. Ayrıca hizmetimiz taahhütsüzdür. Dilediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Zaten senin yüzünden başvuru yaptım :)

    Umarım bu ilgin sürekli devam eder.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben kullandım verim alamadım. Özellikle son dönemlerde bariz sıkıntı oldu. İnternetin zırt pırt kopması, DNS bulunamadı hataları, Aile profilinde birgün açılan sitenin ertesi gün açılmaması gibi saçma sapan sorunlardan sonra sadece modemde kullanıcı ismi ve şifresi değiştirerek ISS değiştirdik. Şuan gayet sorunsuz kullanıyoruz. Bana göre ucuzluğu birtek avantajı. Hizmeti düzgün alamayınca bir anlamı kalmıyor ucuzluğun. Kendi içinde herşeyin taşere edildiği bir sistem. Sanal operatör gibi düşünebilirsiniz. Adamlarlar herşeyi dışarıya taşere etmişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hüseyinarda

    Türknet uzak durunnnnnnnnnnnnn Türk Telekomdan geçiş yaptım dertsiz başıma dert aldım.45 gün oldu internetim bağlandı 35 mbps olacaktı 15 mbps bağlandı.Telefon hattımı aktif etmediler. Destek kayıtlarında suçu Türk Telekoma atıyorlar. Faturaya gelince ful hizmet veriyorlamış gibi ücretini tahsil ediyorlar.
    Destek No
    33605856
    Türknet üçüncü ayımıza girdik değişen birşey yok destek kayıtlarım silinmiş
    Merhaba Hüseyin bey,ben Dilan M Telefon başvurunuz yapılmak istendiğinde Türk Telekom kaynaklı hata almaktadır. Hatanın giderilmesi için ve hata detayı hakkında Türk Telekom ile yazışmaya başladık süre bilgisi verilmemektedir. Konuyu biz takip ediyoruz. Şu aşamada bir sey yapmanıza gerek yok gelişme olduğu taktirde size bilgi verilecek.
    Haklarını yememek lazım arada bir bu mesajı gönderiyorlar zahmet edib uğraşıyorlar tabi otamatiğe bağlamadıysalar.




  • runeterra kullanıcısına yanıt
    Merhaba, herhangi bir sorunla karşılaşmanız durumunda benimle iletişime geçebilirsiniz
  • hüseyinarda H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon başvurunuzu yaptığımızda hata aldık. Arkadaşlarım hatanın giderilmesi için yerleşik operatör ile iletişime geçmiştir. En kısa süre içerisinde telefon hizmetinizi de aktif edeceğiz. Önceliğini ilettim.
  • runeterra kullanıcısına yanıt
    İlgi var icraat yok. Kurulum ekipleri bir şeyden anlamıyor. Burdaki destekte bir şeye yaramıyor anca erken cevap veriyor o kadar. Kurulum aşamasında küfürbaz olmazsan ilerki aşamalarda mutlaka küfürbaz olursun. Sana tavsiyem kurulum görevlisi denen ... Türk Telekom ekibi etiketleme yapmadan gelirse küfür edip kapıdan yolla birde kurulum aşamasında görevli modem ayarlarını yaptıktan sonra internete bağlanıp bağlamadığını gör sonra speedtest yaptır. Eğer istediğin gibi değilse evrakları teslim etme. Sorunlar hallolana kadar asla evrakları teslim etme sonra iptal süreciyle uğraşırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • relling R kullanıcısına yanıt
    Açıkcası bakalım göreceğiz.

    Yani ttnet'in 24 ay taahhütü süperonline aynı şekilde 12 aylık zorlaması.

    Ben uydunet kullanıyorum yıllardır 100 mbps alıyorum hiç bir internet beni bu kadar rahatlatmıyacak biliyorum ama oturduğum sitede maalesef Vdsl desteği mevcut.

    Eğer Türknet olmazsa muhtemelen süperbox alıcam 10 mbps limitsiz :D bununla takılıcam yada uydu interneti kiralıcam gibi duruyor.
  • runeterra kullanıcısına yanıt
    Bende ne Türksat kullanıyordum ve hiçbir sıkıntı yaşamamıştım hatta kurulumları 24 saat bile sürmemişti. Ne yazıkki taşındık bende aynı şekilde taahhütsüz olduğu için Türknet tercih ettim. 16 gün oldu tek yaptıkları şey Türk Telekom’a arıza kaydı oluşturmak. Türk Telekom her defasında ertesi gün kontrol ediyor hat bilgilerini atıyor sorun yok ısrarla teknik ekip gönderip bina tesisatını kontrol ettirmiyorlar tekrar Türk Telekom’a arıza kaydı açıyorlar. Dediğim gibi madem mecbursun söylediklerimi yap en azından sen değil onlar senin peşinde koşar.

    Mail gelecek kurulum ekibi 48 saat içinde arayacak diye. Bu arada Türk Telekom’a haber verip ankastre içinde etiketleme yaptırmaları gerekiyor tabi ama benim kurulumumda bu uyanıklar Türk Telekom’a ankastre için etiketleme yaptırmamışlar. Direk kurulum ekibi gönderdiler. Bu uyanık arkadaş hiçbir şey yapmadı kabloyu takip etti abi kablonuz sağlam Türk Telekom görevlisine şimdi haber vereceğiz ankastre bağlantısını o yapacak dedi.( normalde kendisi yapması gerek ve kabloyu test etmesi gerek)
    Kurulum ekibi gelmeden kontrol et ankastrede tt ismini etiketlemiş mi. Eğer etiket yoksa ne olursa olsun ekipleri içeri alma asla. Türk Telekom etiketleme yapmamış gidin önce işinizi yapın adamlara haber verin de. Gerekirse sert konuş yolla. Burası kritik bunu yapmazsan kurulumun kesinlikle 15 günden uzun sürer.

    Etiketleme yapılınca tekrar çağır kurulum görevlisini. Her şeye karış internetin geldiğinden ve hızların düzgün olduğundan emin olmadan evrakları teslim etme. Yoksa yine uğraşırsın. Eğer her şey düzgünse en son evrakları teslim et. Her şey düzgün değilse açıkçası kov evden adam gibi birini göndersinler de geç. Açıkçası ben o elemanı tartaklamadıysam pişmanım şu an. Evet belki yine internetsiz olurdum ama en azından içim rahat olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • relling R kullanıcısına yanıt
    Hmmmm açıkcası evde düzgün ping değerlerinde düzgün bir internet görmedikçe evraklarımı teslim etmem.

    Ben genelde böyle şeylerde pek uğraşmıyorum gerekirse telden kullanırım tüketici hakem heyeti evimin karşısında avukatımda var veririm bunlar uğraşsın.

    Ama yinede tavsiyelerin için teşekkür ederim. Bizimkisi bir site bakalım nasıl olacak deneyimlerimi paylaşırım bende

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • runeterra kullanıcısına yanıt
    Genel olarak şans bu iş. Ben istanbul çapada oturuyorum buraya gelen kurulum görevlisi ve kurulumumda ilgilenen Türknet görevlisi işini iyi yapmayan insan olduğundan dolayı hala tamamlanamadı. Şansınıza işini iyi yapan bi görevliye denk gelirseniz sıkıntı yaşamazsınız. Ama bir defa sıkıntı yaşadınız mı daha umudu kesin. Direkt iptal edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, telefon başvurunuzu yaptığımızda hata aldık. Arkadaşlarım hatanın giderilmesi için yerleşik operatör ile iletişime geçmiştir. En kısa süre içerisinde telefon hizmetinizi de aktif edeceğiz. Önceliğini ilettim.
    İyi niyetli olduğunuz anlaşılıyor fakat bu iyi niyet sadece yazılarda kalıyor vdsl2 port sorguladığım da por var gözüküyor eğerki telefonu bağlayamayacaksanız ki öyle gözüküyor açık açık yazın bende gerekeni yapayım.
  • hüseyinarda H kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Telefon hizmetinin bir an önce aktif olması için önceliğini ilettim. Bu konuda hiç şüpheniz olmasın. Telefon hizmetinin bir an önce aktif olması için elimden geleni yapacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM BAKAR MISINIZ ?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,
    Şikayet kaydı zaten oluşturdum destek no: 35462257. Hem oluştursam ne olacak mahallemdeki altyapıyı mı yenileyeceksiniz? Koca mahallede hız konusunda şikayetçi olan tek bensem sittin sene uğraşmazsınız.

    Benim sorunum, mevcut adresteki altyapının söylediğiniz hızları veremeyecek olmasına rağmen müşterilerinize daha fazla hız verebileceğini söylemeniz. Şirketiniz yalan söylüyor, YALAN!

    Burdan turknete geçmeyi planlayanlara küçük bir tavsiye; internet sitelerindeki altyapı sorgulamasına inanmayın-güvenmeyin!
  • daha 3 nokta nasıl kullanılır bilmiyor iftira atıyor!... :P Türk.Net... pişman olanlar aceleci olanlar...
  • batuhan16007 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 35482179 numaralı kaydınızı modem buluşması gereken hız da buluşmuyor olarak güncelledim. Saha ekipleri 3 iş günü içerisinde kontrol ederek bilgi verecektir.
  • epatso E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydına istinaden gerekli incelemeleri yaparak bilgi vereceğiz. Şu an incelemeler devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orthos

    yaklaşık 2 sene önce turknet abonesi oldum.hızlarda dalgalanma yaşasam da son zamanlarda stabil bir hız almayı başarmıştım.
    en sonunda ev değişikliği yapmak istediğimde çilem başladı.yaklaşık 20 gündür bayramdı,hattınızda internet yok telekomla iletişime geçtik mi gereksiz bissürü bahane sıralanıp en sonunda sessizliğe geçildi.
    öyle ki arıza bildirim formuyla monolog yaşar oldum.
    neyse bugün itibariyle sanırım telekoma başvurucam.
    arıza kayıt no:
    35357928
    durumumu güncelledim ve sanırım doğru olanı yaptım.10 lira ucuz diye telef olmuşum.
    ISS değiştirdim.şimdilik mutluyum
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.