Bu firmada sorun yaşadığın anda tek çözüm başka firmaya geçmektir. Sorun yaşamaya başladığımda sürekli güven vermeye çalıştılar ve süreci uzattılar. 2-3 gün normal kullanıyordum ve ardından birkaç gün saçma sapan bir bağlantım oluyordu. 2 ay kadar böyle devam etti. Düzeltmeye niyetleri olmadığını anlayınca iptal dilekçesi verdim. Hiçbir şekilde göndermedikleri Türk Telekom personelleri iptal dilekçesini çekmemle birlikte kapıma damladı. Hem de "elit ekip" imiş bu arkadaşlar Baştan aşağı bütün kabloları yenilediler. Düzelir gibi oldu. Tekrar sıkıntı olunca tekrar iptal dilekçesi verdim ve başka firmadan hizmet almaya başladım. Aynı altyapıdan (16mbps ADSL) tüm bina farklı farklı firmalardan hizmet alıyorduk. Türknet dışında sorunlu internet vermeyi becerebilen çıkmadı. Hatta sorun yaşarken deneme amaçlı karşı komşunun modemine kendi dairemden kablosuz bağlandım. Hız testinde 16mbps alıyordum ve hatta CSGO'da karşı daireden kablosuz bağlanmama rağmen 70 pingle akıcı oynuyordum. Yıllar geçti, bir sürü firmadan hizmet aldım ama bir daha asla Türkneti düşünmedim. Denk geldikçe yaşadıklarımı yazıyorum ki sorun yaşayanlar süreci beklemesin, anında iptal edip başka firmaya geçsin. Burdaki sözde yetkiliyi de yetkili sanmayın. Sözde bana da yardımcı olacaktı. Yazdığım 2 satır dilekçe onun bütün girişimlerinden daha etkili oldu. |
TurkNet sorumsuzluğu (2. sayfa)
-
-
Çalışan eden yok hocam mahalleden ttnet çalışanı aracı bile geçmiyor dolabı açıp bakan bile yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, altyapı kaynaklı yaşanılan arıza süreçlerinde kendi ekiplerimiz müdahale sağlayamıyor, altyapı sağlayıcınıza ait ekipler işlem yapmaktadır. Çalışma başlatıldı, arızanın giderileceği öngörülen süre bilgisi bizimle paylaşıldığı için size bu şekilde dönüş yapıldı. Bu süreyi kısaltmak için arıza takibi ve arka planda ekiplerle görüşmeler devam etmektedir. Kullanım yapamadığınız günler için faturanızda düzeneleme yapılacaktır. -
Hocam ben sizin ekip gelsin sorunu çözsün demiyorum eğer bir ekibiniz varsa turk telekomun çalışma yaptığı yeri incelesin bizede haber versin şu Mahalle şu sokakta yapılan çalışmadan ötürü genel arıza sorunu var diye geri dönüş yapılsın fotoğraf çeksinler gerekirse gel a.m.k evladı bize inanmıyorsan kendin bak diye beni arasınlar geleyim AMA ÇALIŞMA YOK ANASINI SATAYIM
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O kadar haklısınız ki adamların genel müdüründen bölge müdürüne yazdığı klavyeye kadar hakaret ettim birisi de çıkıp kardeşim sen ne diyorsun demedi o kadar gamsızlar o umursamazlar ki otomatik cevap verilsin diye insanları çalıştırıyor şirket başka birşeye yaradığı yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konuyla ilgilenen ekiplerimizle gün içinde görüşüp detaylı bilgi alacağım. -
Sayın Türknet, çözümsüzlük süreci ne kadar sürecek acaba? Telekom'un size ilettiği arıza notunu paylaşsanız. Diğer arkadaşlar gibi 3 ay 5 ay gibi uzamasın süreç.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, konuyla ilgili net bilgiyi uzman arkadaşlarımdan aldığım zaman müşterimizle paylaşacağım -
Yaşadığınız arızanın kablo hırsızlığı nedeniyle meydana geldiği, 15.10.2023 tarihine kadar ıslah sağlanabileceği bizlere raporlanmıştır. -
Sayın Türknet; keşke bu bilgiyi daha önce paylaşsaydınız. Kabloyu çalan kim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaşanılan olayın tam adresi ya da kim tarafından yapıldığı bize iletilmedi. Müşterimizin bulunduğu bölgenin etkilendiği ve çözüm için öngörülen süre bilgisi bizimle paylaşıldı. Farklı bir güncelleme olduğu zaman aktif kayıt üzerinden ekiplerimiz mutlaka bilgisini paylaşacaktır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X