Şimdi Ara

TurkNet sorumsuzluğu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu firmada sorun yaşadığın anda tek çözüm başka firmaya geçmektir. Sorun yaşamaya başladığımda sürekli güven vermeye çalıştılar ve süreci uzattılar. 2-3 gün normal kullanıyordum ve ardından birkaç gün saçma sapan bir bağlantım oluyordu. 2 ay kadar böyle devam etti. Düzeltmeye niyetleri olmadığını anlayınca iptal dilekçesi verdim. Hiçbir şekilde göndermedikleri Türk Telekom personelleri iptal dilekçesini çekmemle birlikte kapıma damladı. Hem de "elit ekip" imiş bu arkadaşlar  Baştan aşağı bütün kabloları yenilediler. Düzelir gibi oldu. Tekrar sıkıntı olunca tekrar iptal dilekçesi verdim ve başka firmadan hizmet almaya başladım. Aynı altyapıdan (16mbps ADSL) tüm bina farklı farklı firmalardan hizmet alıyorduk. Türknet dışında sorunlu internet vermeyi becerebilen çıkmadı. Hatta sorun yaşarken deneme amaçlı karşı komşunun modemine kendi dairemden kablosuz bağlandım. Hız testinde 16mbps alıyordum ve hatta CSGO'da karşı daireden kablosuz bağlanmama rağmen 70 pingle akıcı oynuyordum. Yıllar geçti, bir sürü firmadan hizmet aldım ama bir daha asla Türkneti düşünmedim. Denk geldikçe yaşadıklarımı yazıyorum ki sorun yaşayanlar süreci beklemesin, anında iptal edip başka firmaya geçsin. Burdaki sözde yetkiliyi de yetkili sanmayın. Sözde bana da yardımcı olacaktı. Yazdığım 2 satır dilekçe onun bütün girişimlerinden daha etkili oldu.





  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Çalışan eden yok hocam mahalleden ttnet çalışanı aracı bile geçmiyor dolabı açıp bakan bile yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DarKSpaWn07 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapı kaynaklı yaşanılan arıza süreçlerinde kendi ekiplerimiz müdahale sağlayamıyor, altyapı sağlayıcınıza ait ekipler işlem yapmaktadır. Çalışma başlatıldı, arızanın giderileceği öngörülen süre bilgisi bizimle paylaşıldığı için size bu şekilde dönüş yapıldı. Bu süreyi kısaltmak için arıza takibi ve arka planda ekiplerle görüşmeler devam etmektedir. Kullanım yapamadığınız günler için faturanızda düzeneleme yapılacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hocam ben sizin ekip gelsin sorunu çözsün demiyorum eğer bir ekibiniz varsa turk telekomun çalışma yaptığı yeri incelesin bizede haber versin şu Mahalle şu sokakta yapılan çalışmadan ötürü genel arıza sorunu var diye geri dönüş yapılsın fotoğraf çeksinler gerekirse gel a.m.k evladı bize inanmıyorsan kendin bak diye beni arasınlar geleyim AMA ÇALIŞMA YOK ANASINI SATAYIM


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brktmr B kullanıcısına yanıt

    O kadar haklısınız ki adamların genel müdüründen bölge müdürüne yazdığı klavyeye kadar hakaret ettim birisi de çıkıp kardeşim sen ne diyorsun demedi o kadar gamsızlar o umursamazlar ki otomatik cevap verilsin diye insanları çalıştırıyor şirket başka birşeye yaradığı yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DarKSpaWn07 kullanıcısına yanıt
    Konuyla ilgilenen ekiplerimizle gün içinde görüşüp detaylı bilgi alacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sayın Türknet, çözümsüzlük süreci ne kadar sürecek acaba? Telekom'un size ilettiği arıza notunu paylaşsanız. Diğer arkadaşlar gibi 3 ay 5 ay gibi uzamasın süreç.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyla ilgili net bilgiyi uzman arkadaşlarımdan aldığım zaman müşterimizle paylaşacağım
  • DarKSpaWn07 kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız arızanın kablo hırsızlığı nedeniyle meydana geldiği, 15.10.2023 tarihine kadar ıslah sağlanabileceği bizlere raporlanmıştır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sayın Türknet; keşke bu bilgiyi daha önce paylaşsaydınız. Kabloyu çalan kim?  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Yaşanılan olayın tam adresi ya da kim tarafından yapıldığı bize iletilmedi. Müşterimizin bulunduğu bölgenin etkilendiği ve çözüm için öngörülen süre bilgisi bizimle paylaşıldı. Farklı bir güncelleme olduğu zaman aktif kayıt üzerinden ekiplerimiz mutlaka bilgisini paylaşacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.