2 yıl kadar önce Turknete geçtiğimde altyapımın desteklediği hız 60mbps civarlarındaydı ve sözleşmemdeki hızı fazlasıyla alıyordum. Son aylarda hızım sürekli düşürülüyor, nedenini sorduğumda herhangi bir cevap alamıyorum. Sözleşmem 35mbps''ye kadar olmasına rağmen Turknet tarafından çok daha düşük hızlarda sınırlandırılıyorum. 30 Aralık günü 4 günlük bekleyişin ardından hız sorunum çözüldükten sonra üstteki fotoğrafta göründüğü gibi Download Kapasite Hızı : 53255 kbps ve Download Mevcut Hızı : 35833 kbps idi. Aşağıdaki fotoğrafta görüleceği üzere sorunun çözülmesinden 1 ay sonra tekrar aynı sorunla karşı karşıya kaldım, kapasite hızım yine düştü ve altyapı hız kapasitesi 33mbps olmasına rağmen Turknet tarafından 15mbps ile sınırlandırılmış durumdayım. Müşteri hizmetleri hızımın sınırlandırıldığını reddediyor ancak fotoğraflar ortada.
Müşteri hizmetlerinden tatmin edici cevaplar alamıyorum. Belki sorunu foruma taşıyınca cevap verirler. Kapasite hızım yıllar içinde artması gerekirken neden sürekli sorun çıkarır hale geldi? Bağlı bulunduğum port mu sürekli değiştiriliyor? Aynı sorunun tekrar tekrar yaşanmasının sebebi nedir? İnternet hızım neden sözleşmeme aykırı olarak sınırlandırılıyor?
Türknet'in bu sorulara cevap verebilmesi lazım, al-sat yapan tüccar misali ürününüzden bihaber olmadığınızı umuyorum.
Modem arayüzü üzerinden çektiğim fotoğraftaki mevcut veri oranı sorun yaşamadığım zamanlarda 35mbps ile sınırlandırılmıştı. Şu anda hız testlerinde 15mbps'yi geçememekteyim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 3 Şubat 2021; 14:1:3 > |
Bildirim