Şimdi Ara

Turknet sözleşme ihlali

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turknet sözleşme ihlali


    Turknet sözleşme ihlali

    2 yıl kadar önce Turknete geçtiğimde altyapımın desteklediği hız 60mbps civarlarındaydı ve sözleşmemdeki hızı fazlasıyla alıyordum. Son aylarda hızım sürekli düşürülüyor, nedenini sorduğumda herhangi bir cevap alamıyorum. Sözleşmem 35mbps''ye kadar olmasına rağmen Turknet tarafından çok daha düşük hızlarda sınırlandırılıyorum. 30 Aralık günü 4 günlük bekleyişin ardından hız sorunum çözüldükten sonra üstteki fotoğrafta göründüğü gibi Download Kapasite Hızı : 53255 kbps ve Download Mevcut Hızı : 35833 kbps idi. Aşağıdaki fotoğrafta görüleceği üzere sorunun çözülmesinden 1 ay sonra tekrar aynı sorunla karşı karşıya kaldım, kapasite hızım yine düştü ve altyapı hız kapasitesi 33mbps olmasına rağmen Turknet tarafından 15mbps ile sınırlandırılmış durumdayım. Müşteri hizmetleri hızımın sınırlandırıldığını reddediyor ancak fotoğraflar ortada.

    Müşteri hizmetlerinden tatmin edici cevaplar alamıyorum. Belki sorunu foruma taşıyınca cevap verirler.

    Kapasite hızım yıllar içinde artması gerekirken neden sürekli sorun çıkarır hale geldi?

    Bağlı bulunduğum port mu sürekli değiştiriliyor?

    Aynı sorunun tekrar tekrar yaşanmasının sebebi nedir?

    İnternet hızım neden sözleşmeme aykırı olarak sınırlandırılıyor?

    Türknet'in bu sorulara cevap verebilmesi lazım, al-sat yapan tüccar misali ürününüzden bihaber olmadığınızı umuyorum.


    Modem arayüzü üzerinden çektiğim fotoğraftaki mevcut veri oranı sorun yaşamadığım zamanlarda 35mbps ile sınırlandırılmıştı. Şu anda hız testlerinde 15mbps'yi geçememekteyim.

    Turknet sözleşme ihlali



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 3 Şubat 2021; 14:1:3 >







  • Ulaşılabilir hız oranı artması gerekirken neden düşüyor demişsiniz. Bu en başta ilgili saha dolabının kapasitesi ile alakalı bir durum. İnsanlar abonelik yaptıkça, hızlarını arttırdıkça, kablolar eskidikçe ulaşılabilir hız oranı da düşüş gösterecektir. Düşüşü önlemek için yeni yatırımlar gerekir.
  • ben 78 alıyorum max hızım 75 e sabit.
    binada 12 daire var ve hepsinde internet mevcut.
    elektirik gidip geldiğinde max bızım 100 oluyor, diğer daireler internete bağlandıkça max hız düşüyor.
    altyapı sıkıntısı mevcut, bu şekilde hızın düşmesi normal fakat her halukarda 50 60 alman gerekir.
    hız sorunu genelde santralden kaynaklanıyor, bölge sıkıntılıysa türknet sıkıntılı oluyor ama bölge iyiyse türknetin üstüne tanımam 4 yıldır kullanıyorum.
  • Arkadaş açıklamış hat hızlarının düşmesi gayet normal abone sayısı artıyor, hızlar yükseliyor uploud 6-8 mbit çıkartıldı.Yüksek hız kullanan kullanıcıların hızları teknik olarak normal bir şekilde parazikt nedeniyle aşağı düşüyor. vectoring devreye alınması gerekli (Yapa ve Adsl ile vectoring çalışmıyor )yada saha dolabına uzak olan kullanıcıları fibere taşınması gerekli.Belki bina kablolamasında olan bir kayıp varsa buna müdahale edebilirsin Birde daha kaliteli modem ile birkaç mbit kazanmak mümkün.

  • Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    41141788

  • Berbatnet B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hat değerlerinizdeki düşüklüğü tespit ederek iş emri numarasıyla saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekipler çalışmalarını tamamladığında arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir. Ben de önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.