Şimdi Ara

Türknet'te olan diğer internet sağlayıcılarda olmayan özellikler.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu konu çok önemli, bu muhteşem hizmetler, bu benzersiz deneyimleri herkesin yaşaması lazım.

    İnternet için para ödüyorsunuz ama diğer sağlayıcılarda hizmeti tam alıyorsunuz, böyle rezalet olmaz. Türknet bu konuda çok iyi 1 ay ödüyorsunuz sizi en az 1 hafta internetsiz bırakıyor. Bu muhteşem bir özellik hep aradığım bir özellikti, bunu sunduğu için türknete teşekkür ederim.

    Normal servis sağlayıcılar internetiniz koptuğunda canını dişine takar en kısa sürede internetinizi bağlar ama türknet bu konuda bir harika internetiniz gittiği zaman günlerce internetsiz kalıp ailenizle güzelce vakit geçirmeniz için internetinizi bağlamıyorlar. Gerçekten bu hizmet için çok teşekkür ediyorum türknete.

    en güzel özelliği müşteri hizmetleri, çağa uygun olarak çalışıyor, böyle bir hizmet yok. arıyorsunuz kimse yok derdine adamlar çözüm bulmuş, kimseyi arayamıyorsunuz. Eskiden arardık saatlerce beklerdik ama bu sorunu kökten çözerek müşteri hizmetlerini ortadan kaldırmışlar ve sizi saatlerce telefonda bekleme derdinden kurtarmışlar. Bravo türknet

    Sadece türknet kullanıcıları anlar bunu internet kopmasın diye sürekli düşünür ve bunuun için uğraşırsınız ama diğer servis sağlayıcılarda bunu düşünmezsiniz, koparsa gelir, türknet burada da sizi düşünmüş ve sürekli internet var mı diye düşünerek canınızın sıkılmasını engelliyor. Bir nevi gerçek bir oyun sunuyor size aferin türknet.

    sonuç olarak eğer internet olmasın, sürekli kopsun, bağlantı kesilince gelmesin, sorun olduğunda kimse sizinle ilgilenmesin istiyorsanız tam aradığınız yer hemen türknete gelin. Bunlarla işiniz yoksa diğer sağlayıcılar zaten birbirine benzeyen sıkıcı hizmetler sunuyor. hayatınızı renk ve hareket gelir türknette. Diğerlerinde sürekli, kopmadan kaliteli bir internetiniz olur ama bunlar benim sıradan ben aksiyon seviyorum diyorsanız hemen katılın bize



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derniere -- 1 Aralık 2021; 17:44:49 >







  • Ben turknetin bu tarz mağdur olmuş müşterilere normal müşteri gibi yazan bazı çalışanların gider yaptığını düşünmeye başladım. Ne zaman ciddi anlamda mağdur olduğunu anlatan birilerini görsem bu maaşlı elemanlar gelip "mağdur" olan tarafa gider yapıyor, konuyu sulandırmaya çalışıyor ya da dalga geçiyor. Genelde mesajları da beğenmiyorsan başka iss ye geç v.s tarzı şeyler. Kimse sizin has yüzünüze hasret değil. Yıl 2021 olmuş 20-30 mbps boktan interneti dahi veremeyecek düzeyde hem turknet hem telekom. Bu adam parayı kime veriyorsa o bağlantıyı sağlamakla yükümlü olan da odur. Altyapı telekomunmuş bilmem kiminmiş müşteriyi ilgilendirmez bu. Satmayacaksın kardeşim o zaman. Sen marketten bozuk birşey aldığında gidip üretici ile mi tartışıyorsun. Öyle bir ülke düşününki mağdur olana gelip gider yapıyorlar. Adam parasını ödediğim hizmeti alamıyorum diye bas bas bağırıyor. Turknet şu yaptığının onda birini herhangi bir avrupa ülkesinde yapsın anında bütün izinlerini iptal ederler pazarda patates bile sattırmazlar.

  • Merhaba, hizmetinizle ilgili yaşadığınız her sorun için online işlem merkezinden uzman ekiplerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. 0212 703 43 71 müşteri hizmetleri çağrı merkezimizden bizlere ulaşabilir, her sosyal medya kanalımızdan bize bilgi verebilirsiniz. Kontrol edebilmem için PM üzerinden müşteri numaranız paylaşır mısınız?
  • 48486315 destek numarası

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sanki cok hizmet aliyormusuz gibi birde cagri numarasi veriyorsunuz. İnternetimi bağlayın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Turknetin bana sağladığı faydaları bütün herkes görsün. Bu muhtesem hizmetten geri kalmayın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Turknet asla tavsiye etmiyorum almayın aldırmayın

  • derniere kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşamış olduğunuz sorun için yerleşik operatör ile görüşüyoruz. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bu sene çözülür mu 2022’de mi halledersiniz. 100 gb mobil internet bitirdim sayenizde, acele etmenize gerek yok rezil ettiniz beni yeteri kadar ama bunu hic unutmayacağım ve bu yaptığınızı herkese anlatacagim en azindan baskalari magdur olmaz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • derniere kullanıcısına yanıt
    2022 de mi cozulur demistim gercekten arayip 2022 de anca cozulur dediler. 17 araliga tarih verdiler oda garanti degil. Rezalet!!!!

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • derniere kullanıcısına yanıt
    Genel arıza kaynaklı yaşanan sorunlarda maalesef çözüm sürecinde uzama olabiliyor. Ama takibini net uzmanımız yapıyor ve öncesinde bir gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Adamlar dalga geçiyor. 17 gun internet vermeyeceksin ama takip ediyorum diye yazacaksin. Yazmayın kardeşim, bu rezilligi herkese anlatacağım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hocam genel arıza var demişler. Daha neyi zorluyorsunuz? Türk.net gelip mi tamir etsin? Türk Telekom kaynaklı genel ( herkesin yaşadığı sorun) bir sorun var.


    @TurkNetDestek size yardımcı olmaya çalışıyor sizin tavrınıza bakın lütfen başka ıss ye geçin ve o ıss de sorun yaşayıp onları darlayın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The_Bilal T kullanıcısına yanıt

    Hocam arıza genel değil, etrafımda herkesin interneti var sadece bende internet yok. Fırtına çıktığı zaman direk devrildi ve aynı gün direk tamir edildi. Mahallede herkesin interneti geldi ama bende yok. 29 kasımda kesilen internet 17 aralıkta gelecek dediler. Sizce ben haksızmıyım, siz olsanız 20 gün internet kesilmesine ve mahallenizde herkesin interneti varken sizin internetiniz olmamasına ne derdiniz?

  • Ben turknetin bu tarz mağdur olmuş müşterilere normal müşteri gibi yazan bazı çalışanların gider yaptığını düşünmeye başladım. Ne zaman ciddi anlamda mağdur olduğunu anlatan birilerini görsem bu maaşlı elemanlar gelip "mağdur" olan tarafa gider yapıyor, konuyu sulandırmaya çalışıyor ya da dalga geçiyor. Genelde mesajları da beğenmiyorsan başka iss ye geç v.s tarzı şeyler. Kimse sizin has yüzünüze hasret değil. Yıl 2021 olmuş 20-30 mbps boktan interneti dahi veremeyecek düzeyde hem turknet hem telekom. Bu adam parayı kime veriyorsa o bağlantıyı sağlamakla yükümlü olan da odur. Altyapı telekomunmuş bilmem kiminmiş müşteriyi ilgilendirmez bu. Satmayacaksın kardeşim o zaman. Sen marketten bozuk birşey aldığında gidip üretici ile mi tartışıyorsun. Öyle bir ülke düşününki mağdur olana gelip gider yapıyorlar. Adam parasını ödediğim hizmeti alamıyorum diye bas bas bağırıyor. Turknet şu yaptığının onda birini herhangi bir avrupa ülkesinde yapsın anında bütün izinlerini iptal ederler pazarda patates bile sattırmazlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi katarsis222 -- 5 Aralık 2021; 0:2:52 >




  • The_Bilal T kullanıcısına yanıt

    Genel arıza deyip işin içinden çıkıyorlar.Genel değil özel arıza.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • katarsis222 K kullanıcısına yanıt
    Arkadasi tanimiyorum ama turknetten ref satarak 1-2 sene bedava internet alan insanlar, istiyor ki baskalarida gelsin ben ref satayim. Dogal olarak burada biri kötülegi zaman, deli gibi savunuyor. Yeni kayit olmazsa refde satamayacak bazi insanlar ama varolan sorunları herkes bilsin ona göre secim yapsın. Telekom geldi bugun evinize kadar sinyal geliyor dedi ama 1 hafta once sorunsuz olan internet simdi yok. Kim suclu neden deli gibi savunuyorsunuz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bukadarmız478135 B kullanıcısına yanıt
    Yok hocam genel falan degil. Bu bolgede herkes firtinadan sonra normal surece döndü, internerti 1 haftada tamir edecek bir sorunda yoktu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şu an itibariyle internet bağlantım sağlandı. Geçte olsa sorunu çözdüğü için türknete teşekkür ederim. Aksiyon alma konusunda biraz daha hızlı olsalardı daha erken gelirdi diye düşünüyorum. 1 haftada bağlanabildi sonuç olarak, şimdilik turknetteyim ama iyi bir alternatif bulunca geçiş yapmayı hala düşünüyorum.

  • derniere kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun çözülmesine çok sevindim. Keyifli kullanımlar dileriz
  • Bu her bölgedeki telekom alt yapısı farklıdır bu sizde başarı vermiş olabilir ama başkalarındada bu sonuç kesin olur gözünle bakmanız yanlış + Bu hizmet Gigafiber için 140TL normal ama vdsl kullananlar için aşırı pahalı o yüzden şuan vdsl kullanıcıları yanaşmaz firmaya




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SupervisorFatih -- 4 Mayıs 2022; 12:55:18 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.