Şimdi Ara

TurkNet 'ten, çalışmadan maaş almak...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Buradan TurkNet yetkililerine sesleniyorum. Kendimi Türk Telekom Ekibi gibi göstersem. Bana Maaş bağlar mısınız? Yattığım yerden para kazanmak ve sorun çözmek istiyorum   . Bu taktiği sorunumla 16 gündür ilgilenmeyen ve sözde sorun çözen, tanımlanan zamanın sonunda ise suçu iç tesisata atan Telekom Saha ekiplerinden öğrendim..  




  • Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol edebilmem için PM üzerinden GSM numaranızı paylaşır mısınız?
  • Göndereyim hiç problem değil...
  • Anlaşıldı buraya da robot cevap veriyor
  • Bu konuya açıklık getirmek isterim, genelde yazınca kabul etmiyorlar.

    Bu TurkNet'in hatası, kayıtları yanlış kategoride açtıkları için ekiplerde kontrol edip kapatıyor. Ha kolay para kazanıyorlar mı? Çoğu bölgede evet. Bunu başka bir konuda abonenin kendisi de görmüştü.

    İç tesisat sağlam ise aynı şekilde kayıdınıza not etmenizi tavsiye ederim. Ama sağlam olduğundan emin olmalısınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 2 Eylül 2020; 19:5:53 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Üstadım iç tesisatım zaten sağlam. Bunu boşuna 130tl verdiğim elektrikçi ve Türknet'in yerel hizmetide söyledi. Adamların 17 Ağustos 2020 tarihinden beri yapacakları tek şey gelip hat belirtmek. Atıyorum falanca dairenin hattı şudur diye. Yerel hizmetten eleman geldi. Telekom hat belirtmediği için bağlantı yapamıyorum dedi. Form doldurdu gitti. Sorun Türknette değil aslında kabul, fakat adamları arayıp kardeşim sizin yüzünüzden müşterim mağdur ve affedilir bir süre değil diyemiyorsa. Ben Türknet' e yüklenirim yani.
  • YavuzGurhan Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, vermiş olduğunuz GSM numarası ile sistemde bilgilerinize ulaşamadım. Kayıtlı farklı bir numara olabilir mi? Ya da 7 haneli müşteri numaranızı PM üzerinden iletebilirsiniz?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hata olduğunu fark ettim. Tekrar gönderimi baktım. Yarın bakarsınız artık :P
  • YavuzGurhan Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi alarak gün içerisinde sizinle iletişime geçecektir.
  • Hayır işin komik tarafı telekom ekibinin 96 saattir net sorunu çözmemesine rağmen arıza kaydımı kitlemeniz. Mesaj gönderip aranma talebinde bulunamıyorum. 2.5 hafta oldu hala internet alamamaktayım. Bu rezilliği birisi arayıp açıklayabilecek mi? Anlaşılan o ki insanca ve saygı çerçevesinde konuşmak işe yaramıyor. O halde beni buradan dinleyin diğer arkadaşlarda rezaletinize ortak olsun. Türk Telekomu arayıp kardeşim adamın arızasına 4 gündür bakmıyorsunuz bu ne rezalet diyemiyorsanız. Ki umarım diyemiyorsunuzdur aksi takdirde Türk Telekom sizin bu çağrılarınızı kağıttan uçak yaparak dinliyordur buda içler acısı bir durum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YavuzGurhan

    Hayır işin komik tarafı telekom ekibinin 96 saattir net sorunu çözmemesine rağmen arıza kaydımı kitlemeniz. Mesaj gönderip aranma talebinde bulunamıyorum. 2.5 hafta oldu hala internet alamamaktayım. Bu rezilliği birisi arayıp açıklayabilecek mi? Anlaşılan o ki insanca ve saygı çerçevesinde konuşmak işe yaramıyor. O halde beni buradan dinleyin diğer arkadaşlarda rezaletinize ortak olsun. Türk Telekomu arayıp kardeşim adamın arızasına 4 gündür bakmıyorsunuz bu ne rezalet diyemiyorsanız. Ki umarım diyemiyorsunuzdur aksi takdirde Türk Telekom sizin bu çağrılarınızı kağıttan uçak yaparak dinliyordur buda içler acısı bir durum
    Benim de arıza kaydım kilitlendi bugün. Neredeyse 1 aydır düzgün bur bağlantı sağlayamiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YavuzGurhan Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızın önceliğini ve ara bilgilendirme yapılması için talebinizi arkadaşlarıma ilettim. Teknik uzmanlarımız kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
  • doomguy kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iç tesisat kontrolü için yerinde destek ekiplerimiz bugüne randevu oluşturmuştur. Gün içerisinde kontrol için adresinize gelecektir.
  • Başka firmalar ile konuştum vodafone falanda altyapısı ttnetden veriyormuş, dsmart vs'de aynı uydunete sordum 2 haftadan önce gelmez diyor sıkıştım kaldım superonline zaten taahüt vs 120₺ üzeri ktiliyorlar öyle bir ödemede bana zarar...

    Kaç gün oldu Ankastre'ye bi bağlantı ve IP gelecek ne geldiği var ne gittiği TTNET'de işine geliyor zaten Türknete bağlanmasınlar sonuçta bize dönecekler diye Türknetinde sıkıştırdığı yok mobile 300₺ fatura girdim işleri yetiştireceğim diye, 1-2 ay fatura ödemeyecekmişim ödemesem ne olur zaten benden çıktı o fiyat size ödemedim telefona ödedim interneti kullanacağım diye. Anlaşamıyorsanız kullanmayın ttnetin yapısını çekin kendiniz arkadaş... Muz cumhuriyeti oldu memleket iyice...
  • Hattımdada sorun yokmuş gelen eleman baktı dedi TTnet sana sinyal vermemişki abi dedi boşuna bekledin teknik ekip iç tesitat boşuna uğraştın dedi, aleti taktı ölçtü biçti gelen veri yok dedi çocuk.

    17.08.2020 tarihinden beri ne sinyal var ne bağlantı var ne internet var ... 1 ay olacak helal...

    Jahreinle bidaha anlaşında belki daha çok müşteri çeker size reklamla olmuyor o işler icraat yapacaksınız.
  • turknet son zamanlarda iyice cozuttu bayaa şikayet var forumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YavuzGurhan Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız ile ilgili yerleşik operatör ile iletişim halindeyiz. Arkadaşlarım sorunu çözümleyebilmek için ellerinden geleni yapıyor. Bugün de sizinle iletişime geçerek arızanın durumu hakkında bilgi verdik. Güncel bilgi aldığımızda tekrar sizinle iletişime geçeceğiz.
  • Arayıp modem kurulumunun yapılmadığını iddia etmiş telekom ekibi. Kurulumu yine yapınca baktım aaaaa dsl ışığı yine sabitlenmedi internet yine yok. Konu başlığında söylediğim gibi öğrenciyim bir yandan Kullanıcı adımıı Türk Telekom Saha Ekibi olarak değiştireyim maaş bağlayın.

    Ahmet Falanca, Gerekli kontroller yapıldı sorun iç tesisatta ben mükemmelim -> Arızayı Kapat -> Sorun Çözüldü....

    Gördüğünüz gibi gayet basit.
  • YavuzGurhan Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızın önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım ekiplerden tekrar güncel bilgi talep ederek sizinle iletişime geçecekler. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.