Sayın ForumDonanımHabet TurkNetDestek Hanım/Bey, Uzmanlarınız sizi daha fazla bekletmeden ben sizi bilgilendireyim. Uzmanlarınız bana yazılı olarak her gün Tüketici hakem heyetinin verdiği kararı reddedip 20.32 TL'lik iade sunuyor. Gün içerisinde durup durup IBAN numaram isteniyor ve 20.32 TL'lik iade parasını yollayıp süreç kapatılmak isteniyor. Bugün şikayet kaydımla asıl ilgilenen kişi olan G. A. Bey yerine, Ö. B. Bey şikayet kaydıma şu mesajı yazdı: "Merhaba X Bey, İncelemeleri yapıp size tekrar bilgi vereceğim. Bilginize sunar, iyi günler dilerim." Herhalde dedim bir şeyler değişecek, farklı biri incelemeye başladı falan ama bir kaç saat sonra G.A. Bey tekrar gelerek aynı teklifi sunup IBAN numaramı istedi :) Yani tek değişen şey geçen zaman, bilginize :) |
TurkNet Tüketici Hakem Heyeti Kararını Uygulamıyor ! [RESMİ BELGELİ] [İCRAYA GİDİLECEK] (2. sayfa)
-
-
Merhaba, şikayetinizi çözüm uzmanlarımızın incelemesi için www.turk.net/oim sayfamızdan ya da 08502888080 numaralı hattımızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz? -
Merhaba, konu bir üst birime eskale edilmiştir. Ancak gelen bilgide karar formundaki tutarın sadece iade edilebileceği bilgisi verilmiştir. İban bilgisini destek kaydı üzerinden iletmeniz durumunda iade işlemini arkadaşlarım yapacaktır. Bunun dışında maalesef işlem yapamıyoruz. -
Merhaba,
0850 288 80 80 numaralı hattınızı arayıp "Faturalarımın incelenmesini istiyorum" dediğimde bana online işlemlerin linkini atan bir mesaj yolluyor.
Online işlemlerde: Yardım Merkezi -> Fatura Menüsünde de benzeri bir seçenek yok. Uygun olan tek seçenek "Faturam Hakkında Bilgi Almak İstiyorum" seçeneği.
Ki zaten yukarıda paylaştığım mesajlar da bu başlığa açtığım şikayete yazılmıştı. Biliyorsunuz ki ikinci bir kayıt oluşturursam ikisini otomatik olarak birleştirecek ve hiçbir şey değişmeyecek.
Benim kaçırdığım bir şey yoksa bu tavsiyenizin ne işe yaradığını anlayamadım.
Gerçi bahsettiğim şikayet kaydında bana yazılan mesajlara bakılırsa, şikayetim gerçekten "Çözüm uzmanlarınca" değerlendirilmiyor gibi geldiği için yeni bir kayıt açmamı istemiş olabilirsiniz :)
Daha net yönlendirebilirseniz sevinirim.
-
Merhaba,
Tam ben mesaj yazarken yazdığınız için bu cevabınızı geç görmüş bulundum. E siz zaten bir değişiklik yapmamışsınız ki ? Üst birim alt birim fark etmeksizin Türkiye Cumhuriyeti kaymakamlığı görevlilerince verilen kararı uygulamıyorsunuz.
Lütfen soruma cevap verin, artık kimsenin attığım metni okumadığını düşündüğümden dolayı çocuk kitabı gibi boyamak zorunda kaldım.
Kırmızı ile belirttiğim kısımlarda ne yazıldığını ve burada "kabul edilen talep" derken yeşil ile gösterdiğim kısımdan bahsettiklerini anlayabiliyor musunuz acaba ?
Siz benim 4 talebimden sadece birincisini cımbızla çekip bunu uygulamayı teklif ediyorsunuz. Lütfen bana bu kararda okuduğunuzdan ne anladığınızı söyleyin ki biz de otomatik servis mesajı okumadığımızı bilelim.
-
Merhaba, benimle paylaştığınız karar yazısını destek kaydı üzerinden ekleyerek kayıt içerisine durumu iletebilir misiniz? Arkadaşlarım tekrar kontrol ederek bilgi verecektir. -
Sadece son bir yılda türknetten maileme gelen mail sayısı 900 küsür. Arıza kaydı ile çözüleceğini sanmıyorum artık. 6 aydan geçmişini inceleyemiyoruz dediniz enson. Birde ayda 5 gün zarzor yinyal gelmiş o ayı düşüyorsunuz. Telefon çalışmayınca bekliyırdukki fırtına çıksın hat gelsin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne demek hocam. Ben (ve eminim benim gibi yüzlerce insan) bu konuyu yakından takip ediyor olacağım. Umarım hakkınızı alırsınız ve umarım firmalar da hak-hukuk-kanun karşısındaki yerlerini anlarlar.
-
Maalesef TurkNetin destek kısmı son 1-2 yılda inanılmaz kötü seviyeye geldi hocam. Bana da bir keresinde bir çalışanları "Günde 4 kere kopma yaşamanız gayet normal bir sıkıntı yok" demişti. Fatura kayıtlarınızı ve destek mesajı kayıtlarınızı sık sık kayıtta tutun.
Umuyorum en kısa sürede çözülür de son bir kaç sıkıntımın hiçbirini TurkNet çözmedi maalesef.
TurkNet'te ocak ayında yaklaşık bir hafta giden internetimi onlar geri getirmediği için sokak sokak Türk Telekom ekibi aramıştım. Bulduğum ilk ekibe yalvarıp "Allah rızası için bir gelin bakın, işimizden gücümüzden edecekler bizi" diyerek internetimi kendim çalışır hale getirmiştim (benim altyapımda sıkıntı yoktu, belirteyim.)
Eylül 2020'de bana yapılan haksız zammı kendileri iptal etmediği için zaten Tüketici Hakem Heyetine başvurdum, görüyorsunuz.
Şimdi de Tüketici Hakem Heyeti kararına karşı geldikleri için İcra davası açarak sorunu çözeceğiz sanırım.
TurkNet istikrarlı bir şekilde mağduriyete sebebiyet vermeye ve çözmemeye başladı. Sektörün neden Türk Telekom ve Superonline'ın tekelinde olduğunun bir göstergesi sanırım.
Umuyorum sizin sorununuz böyle yerlere kalmaz ama muhtemelen sizin de Devlet kurumlarında çözüm aramanız gerekecek hocam.
-
TurkNet'in bu tutumunun başka kişilerce de görülmesi önemli. Ben bile şikayeti açtıktan sonra kaç kişi tarafından benzeri durumları yaşadıklarına dair mesajlar aldım.
Bazıları da "X firmasında benzeri bir durum olmuştu, hakem heyeti kararını mail atınca hemen gerekeni yaptılar." diyerek şaşkınlıklarını belirtiyorlar.
Bir kaç önemli kişiyle iletişim içerisindeyim, umuyorum bu durumumdan daha fazla kişi haberdar olacak.
-
24.05.2021 tarihinde saat 17.55 de bu karar tutanağının kırpılmamış halini zaten TurkNet ile paylaşmıştım.
Ancak muhtemelen karar tutanağının tamamı okunmadığı için renkli boyanmış halini de tekrar sizin talebiniz olduğu gerekçesiyle birlikte destek kaydında paylaştım.
Son 10 mesajdır, iban numaram alınarak 20.32 TL iade edilip süreç kapatılmaya ve taraflar anlaşmış gibi gösterilmeye çalışılıyor. Gerçekten akıl alır gibi değil.
Umuyorum süreç daha fazla uzamaz ve şimdiki gibi sağlıksız ilerlemez.
Siz bu karardan sorumlu olmayan çalışanların bile bu süreci takip ederken yorulduğunu ve şu mesajları okurken dehşete düştüğünüzü tahmin edebiliyorum.
Size de kolay gelsin, biz müşteriler olarak sizin yöneticilerinizle kırk yılda bir etkileşim içerisine girip bu kadar yıpranırken; sizleri düşünemiyorum bile.
-
Güncel durum nedir hocam? @kamar33
-
Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde ilgili birimimiz 21.06.2021 tarihinde size destek kaydınızla ilgili bilgi vereceklerini iletmişler. Yarın gün içerisinde dönüş sağlayacaklardır. -
1 ay sonra ttnet'te ki tahattüt'üm bitiyor ve türknet'e geçmeyi planlıyordum fakat şu gönderiden sonra kesinlikle bir daha aklımın ucundan bile geçirmeyeceğim firmaların arasında yerini aldı türknet. 13 tl demeyin. bakın size nasıl müşteri kaybettiriyor :)
-
Merhaba, iban numaranıza 104 liralık iade talebi girilmiş ve sisteme işlenmiştir. İlk işlem onaylanmış ve tamamlanmıştır. 104 liralık işlem ilk cuma günü mesai bitimine kadar hesabınızda olacaktır. -
Merhaba, müşterimizin ulaşan şikayeti için ilgili ekibimiz gerekli işlemleri sağladılar. Taahhütsüz olarak hizmet veriyoruz. Hizmetimizi istediğiniz zaman deneyimleyebilirsiniz. ve Beğenmezseniz Paranız İade kampanyası kapsamında memnun kalmazsanız TurkNet’i, hizmetinizin aktif hale getirildiği günden itibaren 30 gün süreyle, koşulsuz şartsız iptal edebilirsiniz. İptal başvurunuzdan sonra eğer bize o güne kadar bize internet hizmetinizle ilgili herhangi bir ödeme yaptıysanız, bu kapsamda yapmış olduğunuz ödemeleri size 10 gün içinde iade ediyoruz. Yapmadıysanız, ödeme yapmanıza gerek kalmıyor. -
Para iadesi her ne kadar 2 ay içerisinde yapılacak olması biraz sorun olsada neticede size iade yapılıyor. Ayrıca tam niyetinizi veya beklentinizi anlamadım yani tüketici hakem heyeti firma adına olmayan bir tarife ücretinden kullanmanız için kararmı almış neticede Turknetin artık 85 TL olan tarifesi yok yeni tarife ücreti üzerinden fiyatlandırma yapması gerekiyor. Kusura bakmayın ama firma kısmen haklı..
-
Merhaba 12.07.2021 17.00 da Türknet Bireysel ekibinden bir yetkili twitch.tv/tengigabit/ kanalında konuk alınacaktır.
Sorularınızı cevaplayacaktır discord.gg/EwQd7yXGrv kanalında sorular toplanıyor.
-
Turk.net tarafından Tüketici Hakem Heyetinin kararını uygulamama sorununu bende yaşıyorum. Sanıyorum, ilgili kararları umursamama seviyesini yükseltmişler. Ne paylaştıkları telefon numaralarında konuyla ilgili olan birisi var, ne telefonunu paylaştıkları avukatlık bürosunda konuya hakim birisi var.
Umursamazlık seviyelerinin takibi açısından kaydımızı düşmüş bulunalım.
Bahsettiğimiz tutar 450+ lira. İstedikleri kadar başlarını toprağa gömebilirler.
-
Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? İlgili ekibimiz ile görüşerek size yardımcı olmak isterim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X