Not: İlgili destek kayıtlarının kaydı elimde olup, konuyu çok uzatmamak adına hepsini konuya koymuyorum. Ancak süreçte bana yardım edebilecek arkadaşlar olursa kendileriyle bütün bu kayıtları paylaşabilirim. Ayrıca ekşisözlük takipçisi olmama rağmen bir hesabım yok bu yüzden orada paylaşabilecek birisi olursa çok memnun olurum. Ben sadece başımdan geçen olayı ve mağduriyetimi paylaşıyorum bu yüzden gerek karar evrağındaki özel bilgileri gerekse mesajdakileri sildim. Resmi bir kararın aksi yönünde hareket edilmesinin dile getirilmesinin gerekli olduğunu düşünüyorum. Bir firma resmi kararla bile hakkımızı vermiyorsa, daha nasıl güvenebiliriz ve ne yapabiliriz ki? Sanıyorum ki "Bir müşteriye bu hakkı verirsek başkaları da bunu emsal olarak görür" gibi bir düşünceleri var, bilemiyorum. Merhaba Arkadaşlar, Olayın Özeti: 2017 yılından beri abonesi olduğum TurkNet'te zamlarım düzenli bir şekilde yapılmasına rağmen, Eylül ayında bir müşteri hizmetleri çalışanı (N.Ç.) mesajımı yanlış okuyup paketimi değiştirdi ve beni daha pahalı bir pakete geçirdi. Bu çalışan telefon görüşmesi sırasında sözlü olarak hatasını kabul etse de TurkNet durumu düzeltmedi. Durumu Tüketici Hakem Heyetine taşıdım. Tüketici Hakem heyeti, taleplerimin haklı olduğu ve fiyat artışının usulsüz olduğu yönünde karar çıkarttı. TurkNet ise fatura tutarımı eski haline indirmeyi reddettiği gibi şimdiye kadar ödediğim fazla olan ve bana iade edilmesi gereken tutarı da reddedip pazarlık yapmaya çalışıyor, 100 küsür liralık iadeyi de iki taksitte ödemeyi teklif ediyor. Özetle TurkNet, resmi olarak bağlayıcılığı olan hakem heyeti kararını (dava kararına eşdeğerdir) uygulamıyor. Olay tabii ki bundan çok daha karışık, 3 mesajda 3 ayrı teklif var. Vaktiniz varsa lütfen okuyun ve paylaşın. Karar: 111.32 TL iade yapılması ve faturamın 85 TL ye düşürülmesi yönünde TurkNet'in telefonda ilk teklifi: 100 TL iade (faturadan düşülecek), fatura indirimi yok. TurkNet'in yazılı ilk teklifi: İki ay taksitle 50 TL iade (faturadan düşülecek), fatura indirimi yok. TurkNet'in yazılı ikinci teklifi: TurkNet 20.32 TL iade teklif ediyormuş aslında ama müşteri temsilcisi kendi inisiyatifiyle ki ay taksitle 50 TL iade (faturadan düşülecek) teklif ediyormuş, birini seçmem istendi. Fatura indirimi yok. TurkNet'in yazılı üçüncü teklifi: İki ay taksitle 50 TL iade (faturadan düşülecek) + IBAN'a 20,32 TL para iadesi. Fatura indirimi yok. Olayın Detayları: Uzun mesajım için özür dilerim ancak olabildiğince soru işareti bırakmadan süreci saydam bir şekilde açıklamak istedim. Öncelikle lütfen olayı "Şu kadar para için ..." vs. boyutuna indirmeyin. İnanın ben de işin parasında değilim ki o kadar saat harcadım ki asla parasına değmezdi. Ancak usulsüzce faturaya zam yapıp, bağlayıcı hakem heyeti kararını bile reddeden bir firmanın güvenilirliğini sorgulamamak mümkün değil. Benim sürecimde bir değişiklik olsa da olmasa da en azından TurkNet'e geçecekler bunu bilerek geçiş yapsın veya kararını ona göre değerlendirsin isterim. 2017 yılından beri TurkNet abonesiyim ve o zamandan beri altyapımın desteği gereği 75 mbps internet paketi kullanıyorum. Bana o zaman "Altyapınız desteklediğinde ücretsiz 100 mbps'e geçebilirsiniz" denmişti ve şuanda da 75 ile 100 mbps'lik paketlerin fiyatı aynı. Web archive linkinden o zamanki site ve o zamanki kampanya görülebilir "https://web.archive.org/web/20170509100658/https://turk.net/" (100 mbps'e kadar tek fiyat). Zaten o zamanlarda TurkNet Genel müdürü Donanımhaber'e de konuk olmuştu AKN'siz internet konulu bir röportaj yapmışlardı, hatırlayanlar vardır elbet. Bu 4 yıllık süreçte her yıl fatura tutarıma gerekli zamların yapılması sonucu 2020'nin Ağustos ayında faturam 85 TL'ye gelmiş olup yine aynı paketi kullanmaktaydım. Alttaki resimde de görülebilir. Ağustos 2020 tarihli, TurkNet İnternet Faturam Eylül ayında açılan bir arıza kaydında altyapımın desteklediği hızın yaklaşık 90 mbps olduğunu görünce, paketimin hızının arttırılmasını ve bu işlemden ücret alınmamasını talep ettiğimi belirttim. İlgili şikayet kaydını da aşağıya ekliyorum. (Ticket konusunu elle yazamıyorsunuz, sistem bir iki seçeneğe göre otomatik seçiyor, bunu da belirteyim) 09.09.2020 Tarihli Destek Kaydı Konuşması Görüldüğü üzere 85 TL olan fatura tutarım 98 TL'ye çıkarılmış, hatta benden bir sonraki ayın faturasında bir de ek paket değişim ücreti kesilmiştir(Sadece Ekim ayında 20.32 TL). Bu işlem ücretsiz yapılamayacak olsa bile (Ki kendi tekliflerine göre yapılabilmeli) tarafıma işlemden önce bunun bilgisi verilmeliydi ve onayım alınmalıydı. N. Ç. Hanım daha sonra telefonla yaptığımız görüşmede (11.09.2020, 17:30) haklı olduğumu sözlü olarak kabul etmiş ancak süreci geriye döndürmenin yetkisi dışında kaldığı bilgisini vermiştir. Bir buçuk ay süren şikayet süreçlerinden sonra TurkNet yetkilileri yaptıkları hatayı reddettiler. Hatta bana çözüm önerisi olarak çocuk kandırır gibi paketimi 35 mpbs e düşürmeyi bile teklif ettiler (daha ucuz diye). TurkNet içerisinde sonuç alamayınca olayı 31.10.2020 Tarihinde hakem heyetine taşıdım. Hatta TurkNetin adres bilgisini kendilerinden talep ettim. Şikayette bulunurken, şikayet tarihine kadar faturamdan fazla kesilen bedeli ile süreç sonuçlanana kadar tarafımdan kesilen haksız tutarların iadesini ve eski paketime geri döndürülmeyi talep ettim. 2021 Nisan Ayında karar verildi ve ilgili kararda açık ve net bir şekilde fatura zammının usulsüz olduğu ve taleplerimin yerine getirilip ilgili iadelerin tarafıma yapılması gerektiği belirtildi. Karar metnini ve taleplerimi aşağıda bulabilirsiniz. Karara göre (Mayıs ayı için) 13 TL * 7 Ay + 20,32 TL den tarafıma 111,32 TL iade yapılması ve fatura tutarımın eski haline (85 TL'ye) getirilmesi gerekiyordu. TurkNet kendilerine verilen süre içerisinde karara itiraz etmedi yani karar kesinleşmiş oldu. İlgili kararı TurkNete ilettiğimde G. A. Bey tarafından arandım ve sürecin detaylarını sıfırdan anlatmam istendi. Her şeyi anlattıktan sonra kararla kabul edilmiş taleplerimi bildirdim. Kendisinin bu süreçte gayet kibar ve anlayışlı davrandığını belirtmem gerek. TurkNet (yine G. A. Bey) beni 25.05.2021 tarihinde tekrar aradı ve tarafıma 100 lira iade yapacaklarını ancak faturamda indirim yapmayacaklarını söylediler. "Her müşteriye tek tek fiyat politikası uygulayamayız." şeklinde tutumlarını temellendirmeye çalıştılar. Ben de "Öncelikle bu resmi bir karardır bu yüzden karara uymak durumundasınız ve ben sizden ekstrem bir şey istemiyorum sadece Ağustos ayındaki eski müşteri paketime geçirilmeyi talep ediyorum. 7 ay önce ben tek kişilik özel müşteriniz miydim? Bu teklifinizi kabul etmiyorum." şeklinde bir cevap verince tekrar değerlendirme kararı verdiler. 6 günlük bekleme sonunda aldığım yanıtı ve ben reddettikçe verilen teklifteki değişimleri aşağıda tek tek paylaştım. Yazılı Teklif 1 Gördüğünüz üzere öncelikle 111,32 TL iade yapmak yerine 50 TL'lik iki taksitte faturamdan düşülmesini teklif ettiler (Daha doğrusu kendilerince karar verdiler) ve paket indirimimi reddettiler. Bu teklifi kabul etmediğimi ve karar metninde taleplerimin ve kararın açık olduğunu, bu kararın tarafları bağlayıcı olduğunu belirttim. Daha sonra bana aslında Turknet'in iade bile yapmak istemediği, G. A. Beyin kendi inisiyatifiyle bana indirim tanımladığı beyanı geldi. Yazılı Teklif 2 Bu sefer gelen ikinci teklifte aslında TurkNet'e kalsa tarafıma 20.32 TL iade edileceği ancak Müşteri hizmetlerinin kendi yetkisiyle 50 TL * 2 ay fatura düşümü önerdiği, birinden birini seçmem gerektiği söylendi. Farkındaysanız TurkNet asla karara yönelik hareket etme niyetinde değil hala. Bu teklifi de reddettim ve "Türkiye Cumhuriyeti yasalarınca verilmiş bağlayıcı karara uymanızı rica ediyorum." diyerek karar tebligatındaki taleplerimi ve kararı tekrar ilettim. Yazılı teklif 3 Bu sefer de kararda geçen 20.32 TL tutarını cımbızla çekerek bana 50 TL * 2 ay indirim (Bu kısım hala G. A. Beyin inisiyatifi) + 20.32 TL iade sağlanacağı teklifi ve bilgisi verildi. Bu sefer birinden birini değil ikisini de veriyorlar. Hamdi Bey'le var mısın yok musun'a döndü süreç. An itibariyle durumu icra davasına taşıdığımda karar kesinleşmiş olduğu için(İlamlı icra deniyor sanırım) direkt lehime karar çıkacağı halde TurkNet nedense hem kendilerine boş yere dava kaybettiriyor hem de dava + vekalet masraflarını da ödeyip bana vereceği indirimin kat kat fazlasını bir de mahkemeye ödemeyi açıkça kabul ediyor :) TurkNet'in bütün bunları aylık 13 TL için yapmasını ve yasalara karşı hareket etmesini de asla anlamlandıramıyorum, müşteri mağduriyeti de cabası ama ne kadar umurlarında tartışılır tabii. Süreçle ilgili yorumlarınızı beklediğim gibi desteğinizi de rica ediyorum. Ayrıca benzer tecrübeleri olanlar varsa benimle paylaşabilirse sevinirim. Buraya kadar okuyanlar için teşekkür ediyorum, sürecin ne kadar sinir bozucu ve traji-komik olduğunu anlayabilmişsinizdir umarım. Saygılarımla Güncelleme 06.06.2021 - TurkNet Yönetimi Statüsünde Tüketici Hakem Heyeti Kararı Reddediliyor! Hem DonanımHaber forumundaki @TurkNetDestek, hem de Twitterdaki TurkNet yetkililerinin "Özenle takip ediyorum" dediği süreçte; şikayetim TurkNetin yöneticilerince değerlendirilmiş ve TurkNet yöneticileri Tüketici Hakem Heyeti kararına karşı karar vermeyi uygun görmüşlerdir. "Uyuşmazlık bedel iadesi" kelimesi sizi aldatmasın, 124,32 TL yerine 20,32 TL iade edeceklerini gizlemek için bu gibi kelime oyunu yaparak benim gözümden kaçmasını sağlamaya çalışıyorlar. Muhtemelen akıllarındaki şey bana para yollayıp daha sonra icra davasına bunu "Zaten taraflar anlaşmıştır" şeklinde kanıt göstererek süreci aleyhlerinde manipüle etmeye çalışmak. Gerçekten akıl alır gibi değil. Üstüne bir de "Müşteri memnuniyeti" diye tanımladıkları iki aylık indirimi de burada belirterek sanki karara uymuşlar gibi göstermeye çalışmışlar. Halbuki faturamı 98 TL'den 85 TL'ye indirmeleri gerek ama onu reddediyorlar. Özellikle "Bu dört talebimden sadece ilkini kabul edip diğerlerini reddediyorsunuz değil mi?" diye soruyorum ve evet demek yerine bu tarz kelime oyunlarına girişiyorlar. Bir de "İşlemlerin sonuçlanmaması sizin sorumluluğunuzdadır." diyerek suçu bana yüklemeye çalışmışlar. Yahu Tüketici Hakem Heyetinin kararını siz uygulamıyorsunuz. 124 TL yerine 20 lira iade etmeyi ve yasa dışı zammınızı sürdürmeyi teklif ediyorsunuz. Bu nasıl benim sorumluluğumda olabilir? Güncelleme 09.06.2021 - TurkNet Kararı Uygulamadığı İçin İcra Süreci Başlatacağım 24.05.2021 tarihinden itibaren sözlü ve yazılı iletişimde bulunduğum TurkNet bu süreçte tek taraflı pazarlık yapmış ve çeşitli teklifler sunmuştur ancak asla kararın tamamını uygulamayı kabul etmedi. Yukarıda paylaşmış olduğum karar metninde (Önemli yerleri çizilmiş haliyle güncelledim) yer alan ve kararda açıkça uygun görülen taleplerimden sadece ilki olan 20.32 TL'lik iadeyi uygulamayı teklif etti ve "Kararın sadece bunu kapsadığı" yönünde bir iddiada bulundu. Okuma yetisi olan herkes kararın neyi kapsadığını anlayabilir sanıyorum ki. TurkNet'in bu iadesini, diğer bütün haklarımı saklı tutarak almayı kabul ettiğimi ve diğer haklarımı almak için icra işlemlerini başlatacağım konusunda kendilerini bilgilendirdim. Sonuç olarak iki haftadan uzun süren süreçte, TurkNet yasalara uymayan ve Türkiye Cumhuriyetine bağlı kararı reddeden bir tutum sergiledi ve bunların hepsini 13 TL için yaptı. Yorumu size bırakıyorum. Sürecin peşini bırakmayacağımı buradan da bildirmiş olayım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamar33 -- 9 Haziran 2021; 19:17:10 > |
TurkNet Tüketici Hakem Heyeti Kararını Uygulamıyor ! [RESMİ BELGELİ] [İCRAYA GİDİLECEK]
-
-
Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Konuyu ilgili ekibimiz ile görüşerek size yardımcı olmak isterim. Müşteri numaranızı ya da kayıt numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Konuyu ilgili ekibimiz ile görüşerek size yardımcı olmak isterim. Müşteri numaranızı ya da kayıt numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?Süreçte pek bir değişiklik olacağına dair bir umudum olmasa da tabii ki paylaşayım.
-
ısrarla fatura indirimini kabul etmemeleri? üstüne bir de hepi topu 100 tl'lik iadeyi taksitle, faturadan düşürmeyle vs. yaptırmaya çalışmaları. yakışmıyor türknet -
Karar metninin ilk maddesinde, kullanıcıya fatura edilen ekstra 20 TL'lik paket değişiminin iade edilmesini söylüyor. Fakat tüketici, olaylar kısmının 2. maddesinde 7 aylık süreçte fazladan kesilen ücretlerinde iadesini istemiş ama hakem heyeti ya bunu gözden kaçırmış ya da karara yansıtmamışlar. Hakem heyetine tekrar danışılıp karar kısmında iade edilecek miktarın net olarak yazdırılması gerekiyor.
Karar metnini Avukatlarına okuttular ve büyük ihtimalle karar metnindeki ifade sıkıntısından dolayı 20.32 TL'yi ibana atmayı teklif ettiler. Buradan doğabilecek sıkıntının farkında olan, avukat olmayan ama piyasanın kurdu olan müşteri temsilcisi de, şahsi insiyatifini kullanarak 100 TL'lik farkı indirim olarak faturaya yansıtmayı teklif etti. 2 taksitle yapılmasının nedeni de büyük ihtimalle şirketin denetiminde göze çarpmamak. Denetimlerde tek kalemde 100 TL indirimi hem dikkat çeker hem de 100 TL indirim yaparsa o ayki fatura -5 TL'ye düşer. Bu işlemde muhasebede kesinlikle araştırılır.
-
Ben de sebebini asla anlayamadığım gibi yakıştıramadım da. Bir şekilde çözülecek ama umuyorum çok uzamaz veya ikinci bir yasal sürece gerek kalmaz. Teşekkürler hocam.
-
Açıklamanız için teşekkürler hocam, kararda yazılan tutarın öncesinde belirtilen "tüketicinin kabulu ile..." ön ekinden dolayı yazmış olduğum diğer taleplerimin kararda kapsanmasını göz ardı edip sadece 20.32 TL'lik kısmı kabul ediyorlar sanırım. Bu 50*2 Aylık inisiyatif indirimi bana tanımlamaları benim icra davasındaki iade tutarımı etkilememeli değil mi ? Sonuçta bana teklif ettikleri iade tutarından bağımsız bir indirim-miş.
-
quote:
Orijinalden alıntı: kamar33Açıklamanız için teşekkürler hocam, kararda yazılan tutarın öncesinde belirtilen "tüketicinin kabulu ile..." ön ekinden dolayı yazmış olduğum diğer taleplerimin kararda kapsanmasını göz ardı edip sadece 20.32 TL'lik kısmı kabul ediyorlar sanırım. Bu 50*2 Aylık inisiyatif indirimi bana tanımlamaları benim icra davasındaki iade tutarımı etkilememeli değil mi ? Sonuçta bana teklif ettikleri iade tutarından bağımsız bir indirim-miş.
ben avukat vs. değilim, okuduğum metinden anladığımı söylüyorum. Sonuçta Türk.net bir şirket ve avukatlarına danışmadan sana 20 TL teklif etmezler diye düşünüyorum. Avukatları o kararı en az 2-3 kere okumuştur bu yüzden o ifadeyi gözlerinden kaçırdıklarını düşünmüyorum.
Sonuç olarak, tüketici hakem heyetine danışarak, Türknet'in bu şekilde davrandığını, bunun arkasında karardaki net olmayan ifade olup olmadığını konusunda ne düşündüklerini sorabilirsin. Onlar daha doğru bilgiyi sana vereceklerdir.
-
Anlıyorum, TurkNet talebimi inceleyip beni ilk aradığında 100 lira indirimi 7 ay * 13 lira ve ek ücret için 100 lira olacak şekilde beyan etmişti. Yani ilk başta o şekilde olması gerektiğini kabul edip süreç içerisinde bu 20.32 TL yi cımbızla çekme kararı verdiler sanıyorum. Ama sizin ne demek istediğinizi de anladım. Teşekkürler.
Edit: Bu arada sizin mesajınız üzerine az önce ilgili kaymakamlığı arayıp sordum. "Karar tutanağında talepleriniz zaten yazılmış. İnceleme ve gerekçe kısmında 'tüketicinin taleplerinin yerinde olduğu anlaşılmıştır.' şeklinde ve karar kısmında da "tüketicinin talebinin kabulü ile ödenilen fazla faturalandırmanın tüketiciye iadesine ve ödenmesiyse iptaline" şeklinde talepleriniz kabul edilmiş. Kararı uygulamak zorundalar ancak uygulamazlarsa da icraya başvurup yine bu taleplerinizi alma hakkına sahipsiniz" şeklinde bir yanıt aldım hocam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamar33 -- 2 Haziran 2021; 15:7:59 >
-
Güncel fiyatlandırmada indirim yapılmasını gerektiren noktayı anlayamadım ?
Geçmişteki hatalı fatura için indirim teklifi yapılmış ve bu bedel yetersiz ise itirazda haklısınız.
Şuan 85 ₺ 100 Mbps yapa'da, 35Mbps VAE alt yapısında VAE 100 Mbps +10₺ ile 95 ₺
Varsa ev telefonu +3 ₺ 1000Dk Toplam VAE + TEl = 98 ₺ normal bir ücretlendirme
3 Yıl önceki fiyat üzerinden hizmet alamazsınız fiyat değişti.
-
PM üzerinden gönderdiğiniz müşteri numaranız ile bu konular ile ilgilenen arkadaşıma bilgi vererek ilettim. Kendisi bu konuda bana dönüş yaptığı zaman size bilgi vereceğim. -
Merhaba hocam,
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Yalnız konuyu eksik okumuşsunuz sanırım.
Ben 3 yıl boyunca zamlarımı aldım ki ilk abone olduğumda faturam 55-60 lira falandı sanırım (web archive linkinde de benzeri bir tutar görülüyor). Her yıl zamlana zamlana 2020 zammı ile birlikte Ağustos 2020 faturam 85 TL'ye çıktı. Mayıs 2020'de 75 TL idi. Yani 3 yıl öncesinin fiyatını istemiyorum.
Şu an yeni müşterilere verilen fiyat daha fazla olsa da ben eski müşteri olduğum için benim tarifem daha ucuzdu.
Ancak ben hızla ilgili bir sıkıntı belirttiğimde benim eski müşteri olarak bulunduğum paketten beni çıkartıp şu an aktif olan 98 liralık sizin söylediğiniz pakete geçirdiler. Hatta benim kayıtlı bulunduğum pakete telefon dahil olduğu için faturamda gördüğünüz 3 liralık telefon indirimimi de iptal etmiş oldular. Hatta inanılır gibi değil ama paket değişim ücreti de kestiler üzerine :D Zaten Hakem heyetine bütün bu süreci uzun uzun, her yıldan faturalarımı ve zam mailinin resmini koyarak anlattım.
Ayrıca sizin belirttiğiniz gibi iade tutarında da usulsüzlük yapıp Mayıs ayına kadar 111.32 TL iade etmeleri gerekirken (Bu ay 13 TL daha eklenmiş oldu bu tutara), 20,32TL ödemeyi teklif ediyorlar.
Özetle, 3 yıl önceki fiyatı da istemiyorum o kadar da olmadık hocam :D Teşekkür ediyorum şikayetimi okuyup düşüncenizi paylaştığınız için :)
-
Teşekkür ediyorum.
-
İcra gönderin hocam. Her ay da 13'er liralık icralar göndermeye devam edin. Çok istiyorlarsa parayı vermemeyi, bu sefer de onlar uğraşsın avukat ile mahkeme ile.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi visioneer -- 3 Haziran 2021; 23:52:29 > -
quote:
Orijinalden alıntı: visioneerİcra gönderin hocam. Her ay da 13'er liralık icralar göndermeye devam edin. Çok istiyorlarsa parayı vermemeyi, bu sefer de onlar uğraşsın avukat ile mahkeme ile.
Hocam artık öyle olacak sanırım zaten bu gidişle, hani 30-40 bin liralık paradan kaçsalar anlayacağım da ben bu mesajı yazarken 13 TL kazanmıştır muhtemelen TurkNet :D
Zaten karara itiraz etmedikleri için icra açtığımda direkt kabul olacak da, mahkemeye tekrar gitmeden çözülsün iki taraf için de en iyisi olsun istiyorum. Sanırım yanlış yapıyorum :)
-
Merhaba, kaydınızın önceliğini çözüm uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım bu konuda kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecekler. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
İki tarafı filan boş verin hocam. Meblağ büyük değil. Sizin canınızı yakmaz. TürkNet'in de yakmaz. Ancak iki tarafın da anlaşmazlık durumunda karakter göstermesi gerekir. Karakter göstermeyen tarafa mahkeme kararı gösterilir. Devamı halinde de yaptırım gösterilir. Başlar ağrımasın diye pasif kalındığından bu cesareti buluyorlar. Dediğim gibi gönderin icrayı uğraşsın dursunlar.
-
İnanın çok haklısınız, insanların genel olarak şikayetçi olmayan, pasif tutumu firmalara bu gücü veriyor biraz maalesef.
Sırf böyle olmaması için süreç TurkNet içerisinde çözülmeyince hemen Hakem heyetine taşımıştım zaten.
Şimdi de anlaşılan yol icraya göründü. İcraya versem dahi konuyu güncel tutup TurkNet'in süreç içerisindeki tavır ve tutumunu herkesin biliyor olması için paylaşıyor olacağım.
Şu anda da süreçle ilgili çeşitli işlemler sürdürüyoruz. Bakalım.
Tekrardan mesajınız için çok teşekkür ederim
-
Turknet malesef benimde iadem yapılmadı. 1 yıl boyunca altyapı arızası sürdü. Her defasında arıza giderilsin sonra dediler. Şimdi sadece 5 ay iade ettiler. THH verdim ama faturaları tam atmamışım ve eski arıza kayıtları yok. Cimer bile iade edilecek yazdı ama alamadım. THH çıksın bende uğraşacağım. THH evrak Ekleme kısmı var mı? -
Geçmiş olsun hocam, sizin de başınıza benzeri bir durum gelmesine üzüldüm. Anlaşılan TurkNet'in resmi devlet kurumlarının kararına uymak veya müşteri memnuniyetini sağlamak gibi bir niyeti yok. Tam olarak nasıl oldu süreciniz, resmi karar çıktığı halde iade gelmediyse DM'den detayları paylaşabilir misiniz acaba benimle?
Bu arada tüketici Tüketici Hakem Heyetine başvururken site üzerinden dosya eklemeniz mümkün. Hatta ben 5-6 tane ek dosya eklemiştim şikayetime. Ancak başvuru sonrası bunun mümkün olduğundan şüpheliyim. Yine de bağlı olduğunuz ilçe kaymakamlığına giderek belki size orada güncelleme şansı verebilirler. Detaylı bilgi için ALO 175 hattına da danışabilirsiniz.
Eğer Cimer'in kararı varsa bunu ve TurkNet mesaj kayıtlarını (sayfayı indirin ve pdf'e çevirin, yapamazsanız mesaj atın yardımcı olurum) ve hatta mümkünse kesilen faturaları e-mailinizden alarak mutlaka başvurunuza ekleyin.
Ayrıca BTK üzerinden de şikayet kaydı oluşturup, daha önce kendileriyle iletişime geçtiğinizi ancak CİMER'in kararını uygulamayı reddettiklerini dile getirin. Yine TurkNet'in mesajlarını mutlaka ekleyin. BTK'dan şöyle güzel bir ceza alsalar ancak öyle düzelecekler sanırım.
İsterseniz hakem heyeti başvurunuzda benim durumumdan da bahsedebilir ve TurkNet'in hakem heyeti veya resmi kurumların kararını uygulamayı sık sık reddettiğini ve süreci baltalayarak tüketici düşmanı bir politika sergilediğini dile getirebilirsiniz.
Sizden ricam lütfen tutarın küçüklüğünü büyüklüğünü düşünmeden gerekli yerlere şikayet edin ki TurkNet gerekli cezasını alıp politikalarını sorgulasın. Çünkü @furkey arkadaşın da dediği gibi, kibarlıkla ve düşünceli olarak hakkımızı alamıyoruz anlaşılan.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
ısrarla fatura indirimini kabul etmemeleri? üstüne bir de hepi topu 100 tl'lik iadeyi taksitle, faturadan düşürmeyle vs. yaptırmaya çalışmaları. yakışmıyor türknet
|
Benzer içerikler
- pon ışığı yanmıyor
- turknet altyapı haritası
- türknet kurulum ücreti
- turknet müşteri numarası öğrenme
- snr margin kaç olmalı
- turkcell abone sayısı
- statik ip
- gigafiber nedir
- turknet fiyat 2024
- turknete geçiş
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X