< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Türknet ve millenicom modemimi paylaşamıyor!
-
-
Burada sorun millenicom tarafında.
Bence en mantıklısı taşıma değil direk iptal ettikten sonra türknet'e başvurmak olacaktı.
Millenicom'u tüketicişikayet btk'ya şikayet edip Cimer'e yazabilirsiniz.
-
2 kez btk şikayet ettim millenicom'u kalıplaşmış cümleler ile geçirirdiler en son btk şikayeti sonlandırdı. BTK işini düzgün yapmıyor diye CIMER'e yazdım, onlar da yine firmaya yönlendirdi yine yalan yanlış kapattı. Sorun millenicom da fakat churn evrağını turknet firmasına halletmesi için yetki verdim. Millenicom bireysel olarak taşımanın işleme konmasını istiyorum, turknet dönüş yapsın diyor. Turknet de bizlik bişey yok biz görüşmeyiz dediler çıktılar işin içinden. Ben bireysel olarak iptal ettirdim, modem hakları içinde evrak verin diyorum, şirketimiz de o tarz verileri içeren belgeyi veremeyiz size diyorlar. Burda ana sorunlu firma ne kadar millenicom ise de turknet sorun karşısında yardımcı olmuyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tavsiyem Türknet'i de iptal edin. Modemi ise TT il/ilçe müdürlüklerinden birisine götürün. Oradan size modemin seri numarasının yazılı olduğu iade kağıdı verirler. Normalde hangi sağlayıcıya ait olduğunu yazmazlar ancak bazıları yazabiliyor. Eğer yazarsa veya yazmaya çalışırsa da durumu anlatırsınız, sağlayıcının yazılı olmadığı bir dekont verir. Bu dekontun fotoğrafını hem Millenicom'a hem de Türknet'e gönderirseniz kabul ederler. Sonuçta ikisinin sisteminde de aynı seri numarasına ait modem görünüyor. Devamında hangi sağlayıcıdan hizmet almak istiyorsanız tekrar başvuru yaparsınız.
-
quote:
Orijinalden alıntı: d4hi
2 kez btk şikayet ettim millenicom'u kalıplaşmış cümleler ile geçirirdiler en son btk şikayeti sonlandırdı. BTK işini düzgün yapmıyor diye CIMER'e yazdım, onlar da yine firmaya yönlendirdi yine yalan yanlış kapattı. Sorun millenicom da fakat churn evrağını turknet firmasına halletmesi için yetki verdim. Millenicom bireysel olarak taşımanın işleme konmasını istiyorum, turknet dönüş yapsın diyor. Turknet de bizlik bişey yok biz görüşmeyiz dediler çıktılar işin içinden. Ben bireysel olarak iptal ettirdim, modem hakları içinde evrak verin diyorum, şirketimiz de o tarz verileri içeren belgeyi veremeyiz size diyorlar. Burda ana sorunlu firma ne kadar millenicom ise de turknet sorun karşısında yardımcı olmuyor.Allah aşkına ya ne cimeri ne btk'sı gidin thh'ye hakkınızı arayın.
-
Hem nakit hem vakit kaybı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sanırım kullandığınız modem fiber alt yapı gereği türk telekomun mülkiyetinde olan cihaz. Hattınız geçiş değil sıfırdan başvuru olarak açılmış bu nedenle türknet hizmetinde tt den ayrıca kurulum ve modem tanımlanmalıydı. Millenicomdan Aktif hizmet olunca yeni başvuru ile bir şekilde prosedür uygulanmamış. Siz doğruca bağlı bulunduğunuz Türk Teleko müdürlüğe gidip durumu izah edin sistemden düşüp millenicom a bildirsinler. Fatura da iptal olur. Yalnız bu millenicom gerçekten illet bir firma bende iptal ederken burnumdan gelmişti. Sakın ödeme yapmayın.
-
quote:
Orijinalden alıntı: _A_N_I_L_Sanırım kullandığınız modem fiber alt yapı gereği türk telekomun mülkiyetinde olan cihaz. Hattınız geçiş değil sıfırdan başvuru olarak açılmış bu nedenle türknet hizmetinde tt den ayrıca kurulum ve modem tanımlanmalıydı. Millenicomdan Aktif hizmet olunca yeni başvuru ile bir şekilde prosedür uygulanmamış. Siz doğruca bağlı bulunduğunuz Türk Teleko müdürlüğe gidip durumu izah edin sistemden düşüp millenicom a bildirsinler. Fatura da iptal olur. Yalnız bu millenicom gerçekten illet bir firma bende iptal ederken burnumdan gelmişti. Sakın ödeme yapmayın.
Aslında taşıma ile geçiş yapıldı,millenicom da yeni abonelik yapıldığını savundu hep.hatta millenicom müşteri hizmetlerini arayıp, bağlantım da sıkıntı var modemime erişip kontrol eder misiniz? diye sorduğumda "erişim yetkimiz yokmuş" cevabı bile verdiler.
Millenicom sisteminde chrun evrağı gözükmediği için hattımı iptal etmediler. millenicom taşımaya onay vermese ben mevcut abonelik taşınmazmış onu öğrendim.
Dediğiniz yöntemi deneyeyim, inşallah bende kurtulurum
-
Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Konuyu tekrardan sizin için ilgili birimimiz ve aktivasyon ekibimize kontrol ettirdim. Ancak churn iş emri 21/09/2020 tarihinde sorunsuz olarak tamamlanmış. Elinizde churn evrağı bulunuyor bu evrağı eski servis sağlayıcınıza tebliğ edebilirsiniz.
Servis sağlayıcınız temos numarasını sorguladığında XDSL tarafını görecektir. Churn işlemi yapıldığı net olarak görünüyor.
TT Fiber hizmeti kullanan müşteriler geçiş yapması durumunda var olan modem TT’ye ait olması nedeniyle geçiş yaptığı firmanın mülkiyetine geçer ve geçiş yaptığı firma TT’ye kira bedeli öder. -
TurkNet'ten ayrılıp Millenicom'a geçtim.
Modem mülkiyeti Millenicom'a mı geçiyor?
-
Merhaba, durumu kontrol edebilmem için PM üzerinden müşteri numaranızı ve konu linkini iletir misiniz? -
Teşekkürler cevabınız için.
Şöyle bir mesaj ulaştı.
-
Merhaba, iptal talebiniz için çok üzgünüm. Umarım ileride yollarımız tekrar kesişir. Sağlıklı günler dilerim. -
Kardeş thh kaç ayda cevap verecek onu bildikleri için işlerine nasıl geliyorsa öyle davranıyor lar ben zor kurtuldum türk nete geçtim taşıma işlemi yaptım Allah kurtarsın.
Belli bir kota var sözde kotasiz ama belli bir sınıra gelince hızınızı duşuruyor milenicom
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
THH nin yanıt verme süresinden yana çekinceniz var ise tüketici mahkemesi de var hocam oraya da başvuru yapılabiliyor. Uyap vatandaş portal üzerinden açılabiliyor dava e imza veya mobil imza ile.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X