Şimdi Ara

Türknet ve millenicom modemimi paylaşamıyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, evimde millenicom aboneliğim vardı, 4 ay önce turknet firmasına taşıdım. Millenicom daki aboneliğim taşınma sonrası iptal olmadı. Evde turknet den hizmet almaya başladım ama millecom dan da faturalandırma devam etti. Onlarca yaptığım görüşme/yazışma ile millenicom'u hizmetimi taşıdığımı anlatamadım. İki firma da sorunu birbirine attı. Neyse artık lanet olsun deyip bireysel olarak iptal dilekçesi gönderip iptal ettirebildim. Bu arada modem faturası çıkarsa turknet firmasının foruma yazdığı "ücret vs çıkarsa bize yazın hallederiz." mesajlarına güvenerek iptal ettirdim. Millenicom hizmetim iptal oldu. Geçenlerde de millenicom 242 TL modem faturası göndermiş. Durumu Türknete aktardım. İlgileniyoruz dediler 3 hafta geçti, sonuç olarak bizden kaynaklı bir sıkıntı değil bizim yapacağımız bişey yok dediler. Millenicom firması ile görüştüm taşıma gözükmüyor bizde bireysel iptal ettirmişsiniz hizmeti deyip modemi talep ediyorlar. Turknet himayesinde olduğunu ve onlardan hizmet aldığımı aktarıyorum. Onlar da madem modem onların hizmetinde, turknet modemin himayelerinde olduğuna dair belge versin sizde bize gönderin iptal edelim diyorlar. TurkNet'e aktarıyorum konuyu onlar da biz belge vs veremeyiz bizim yapacağımız bişey yok deyip konuyu kapatıyor. Anlayacağınız iki firma arasında iki uçlu değnek misali kalakaldım. Hatta hizmeti tekrar millenicom taşıyayim sorunu halledelim diye düşündüm borçtan dolayı taşıma yapmıyorlar. Konuyu cimer, btk, sikayetvar tarzı yerlere yazdım kalıplaşmış cümlelerle konuyu kapattılar, hatta millenicom ceosuna LinkedIn ile temas kurdum mesaj attım adam takmadı.

    Aklıma iki seçenek geliyor.

    1) Türknet hizmeti iptal et, kargo açıklamasına modem seri no vs girip modemi millenicom firmasına iade et, faturayı iptal ettirmek. Turknet de modemi istediğin de millenicom da olduğunu iletmek

    2)İlgili faturayı ödeyip, millenicom thh ile uğraşmak.

    Evimin alt yapısı tek Türk Telekom fiber olduğu için başka iss taşısam bile mevcut modemle devir olacağı da aynı kısır döngü devam edecek, bu konuda nasıl bir yöntem izlemeliyim sizce?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Burada sorun millenicom tarafında.


    Bence en mantıklısı taşıma değil direk iptal ettikten sonra türknet'e başvurmak olacaktı.


    Millenicom'u tüketicişikayet btk'ya şikayet edip Cimer'e yazabilirsiniz.

  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    2 kez btk şikayet ettim millenicom'u kalıplaşmış cümleler ile geçirirdiler en son btk şikayeti sonlandırdı. BTK işini düzgün yapmıyor diye CIMER'e yazdım, onlar da yine firmaya yönlendirdi yine yalan yanlış kapattı. Sorun millenicom da fakat churn evrağını turknet firmasına halletmesi için yetki verdim. Millenicom bireysel olarak taşımanın işleme konmasını istiyorum, turknet dönüş yapsın diyor. Turknet de bizlik bişey yok biz görüşmeyiz dediler çıktılar işin içinden. Ben bireysel olarak iptal ettirdim, modem hakları içinde evrak verin diyorum, şirketimiz de o tarz verileri içeren belgeyi veremeyiz size diyorlar. Burda ana sorunlu firma ne kadar millenicom ise de turknet sorun karşısında yardımcı olmuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tavsiyem Türknet'i de iptal edin. Modemi ise TT il/ilçe müdürlüklerinden birisine götürün. Oradan size modemin seri numarasının yazılı olduğu iade kağıdı verirler. Normalde hangi sağlayıcıya ait olduğunu yazmazlar ancak bazıları yazabiliyor. Eğer yazarsa veya yazmaya çalışırsa da durumu anlatırsınız, sağlayıcının yazılı olmadığı bir dekont verir. Bu dekontun fotoğrafını hem Millenicom'a hem de Türknet'e gönderirseniz kabul ederler. Sonuçta ikisinin sisteminde de aynı seri numarasına ait modem görünüyor. Devamında hangi sağlayıcıdan hizmet almak istiyorsanız tekrar başvuru yaparsınız.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: d4hi

    2 kez btk şikayet ettim millenicom'u kalıplaşmış cümleler ile geçirirdiler en son btk şikayeti sonlandırdı. BTK işini düzgün yapmıyor diye CIMER'e yazdım, onlar da yine firmaya yönlendirdi yine yalan yanlış kapattı. Sorun millenicom da fakat churn evrağını turknet firmasına halletmesi için yetki verdim. Millenicom bireysel olarak taşımanın işleme konmasını istiyorum, turknet dönüş yapsın diyor. Turknet de bizlik bişey yok biz görüşmeyiz dediler çıktılar işin içinden. Ben bireysel olarak iptal ettirdim, modem hakları içinde evrak verin diyorum, şirketimiz de o tarz verileri içeren belgeyi veremeyiz size diyorlar. Burda ana sorunlu firma ne kadar millenicom ise de turknet sorun karşısında yardımcı olmuyor.

    Allah aşkına ya ne cimeri ne btk'sı gidin thh'ye hakkınızı arayın.





  • Dr.Faustus kullanıcısına yanıt

    Hem nakit hem vakit kaybı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım kullandığınız modem fiber alt yapı gereği türk telekomun mülkiyetinde olan cihaz. Hattınız geçiş değil sıfırdan başvuru olarak açılmış bu nedenle türknet hizmetinde tt den ayrıca kurulum ve modem tanımlanmalıydı. Millenicomdan Aktif hizmet olunca yeni başvuru ile bir şekilde prosedür uygulanmamış. Siz doğruca bağlı bulunduğunuz Türk Teleko müdürlüğe gidip durumu izah edin sistemden düşüp millenicom a bildirsinler. Fatura da iptal olur. Yalnız bu millenicom gerçekten illet bir firma bende iptal ederken burnumdan gelmişti. Sakın ödeme yapmayın.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: _A_N_I_L_

    Sanırım kullandığınız modem fiber alt yapı gereği türk telekomun mülkiyetinde olan cihaz. Hattınız geçiş değil sıfırdan başvuru olarak açılmış bu nedenle türknet hizmetinde tt den ayrıca kurulum ve modem tanımlanmalıydı. Millenicomdan Aktif hizmet olunca yeni başvuru ile bir şekilde prosedür uygulanmamış. Siz doğruca bağlı bulunduğunuz Türk Teleko müdürlüğe gidip durumu izah edin sistemden düşüp millenicom a bildirsinler. Fatura da iptal olur. Yalnız bu millenicom gerçekten illet bir firma bende iptal ederken burnumdan gelmişti. Sakın ödeme yapmayın.

    Aslında taşıma ile geçiş yapıldı,millenicom da yeni abonelik yapıldığını savundu hep.hatta millenicom müşteri hizmetlerini arayıp, bağlantım da sıkıntı var modemime erişip kontrol eder misiniz? diye sorduğumda "erişim yetkimiz yokmuş" cevabı bile verdiler.


    Millenicom sisteminde chrun evrağı gözükmediği için hattımı iptal etmediler. millenicom taşımaya onay vermese ben mevcut abonelik taşınmazmış onu öğrendim.


    Dediğiniz yöntemi deneyeyim, inşallah bende kurtulurum





  • Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Konuyu tekrardan sizin için ilgili birimimiz ve aktivasyon ekibimize kontrol ettirdim. Ancak churn iş emri 21/09/2020 tarihinde sorunsuz olarak tamamlanmış. Elinizde churn evrağı bulunuyor bu evrağı eski servis sağlayıcınıza tebliğ edebilirsiniz.

    Servis sağlayıcınız temos numarasını sorguladığında XDSL tarafını görecektir. Churn işlemi yapıldığı net olarak görünüyor.

    TT Fiber hizmeti kullanan müşteriler geçiş yapması durumunda var olan modem TT’ye ait olması nedeniyle geçiş yaptığı firmanın mülkiyetine geçer ve geçiş yaptığı firma TT’ye kira bedeli öder.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    TurkNet'ten ayrılıp Millenicom'a geçtim.

    Modem mülkiyeti Millenicom'a mı geçiyor?

  • BoomBookTR kullanıcısına yanıt
    Merhaba, durumu kontrol edebilmem için PM üzerinden müşteri numaranızı ve konu linkini iletir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler cevabınız için.


    Şöyle bir mesaj ulaştı.

    Türknet ve millenicom modemimi paylaşamıyor!
  • BoomBookTR kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal talebiniz için çok üzgünüm. Umarım ileride yollarımız tekrar kesişir. Sağlıklı günler dilerim.
  • Dr.Faustus kullanıcısına yanıt
    Kardeş thh kaç ayda cevap verecek onu bildikleri için işlerine nasıl geliyorsa öyle davranıyor lar ben zor kurtuldum türk nete geçtim taşıma işlemi yaptım Allah kurtarsın.
    Belli bir kota var sözde kotasiz ama belli bir sınıra gelince hızınızı duşuruyor milenicom

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • rastomm R kullanıcısına yanıt

    THH nin yanıt verme süresinden yana çekinceniz var ise tüketici mahkemesi de var hocam oraya da başvuru yapılabiliyor. Uyap vatandaş portal üzerinden açılabiliyor dava e imza veya mobil imza ile.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.