Şimdi Ara

Turknet ve Türk-Telekom saha ekibi hız kaybıma neden oldu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar konuya girmek istiyorum hemen izninizle


    Abonem numaram:1941584


    06.12.2020 tarihinde Türk-Telekom dan Turknet'e 35 Mbps Özgür İletişim tarifesine geçiş başvurusu bulundum telefon ve internet olarak. İnternette geçişim olumlu telefonda olumsuz olmuştu. Abone ismi uyuşmadığı için en azından bana böyle söylenmişti.


    Daha sonra Turknet bana eğer numara önemli değilse arka planda size yeni telefon hizmeti açabiliriz dedi ve bende kabul ettim.

    İlk başlarda sinyal vereceğiz bir şey yapmanıza gerek yok dediler daha sonra sistemsel arıza olduğunu arıza kaydı açıldığını iletildi bana.


    2 gün sonrasında Türk-Telekom saha ekibinden bir çalışan zilime bastı ve ankestreye port çaktı hattın uçuna kağıda yeni numaramı ve ismimi yazıp artık yukarıya hat sizin çekmeniz gerek dedi bende zaten benim bir mevcut hattım olduğunu sadece sinyal verilmesi gerektiğini bahsettim. O sıra 35Mbps VDSL düzgün şekilde kullanıyordum sadece telefonda çevir sesi gelmiyordu.


    Destek talebim kapanmıştı bende tekrardan oluşturdum sorunumun hala devam ettiğini çevir sesi gelmediğini yazdım.



    Destek Talebim:

    Turknet ve Türk-Telekom saha ekibi hız kaybıma neden oldu.



    Türk-Telekom saha ekiplerine verilen 2021010800080906851 numaralı iş emrinden sonra internetim kesildi 13.04 saat tarih 08.01.2021

    Daha sonra durumu ilettiğimde kendilerine Türk-Telekom dan 2 tane sistem mesajı geldi.



    Türk-Telekom 1.sistem mesajı:

    Turknet ve Türk-Telekom saha ekibi hız kaybıma neden oldu.


    Türk-Telekom 2.Sistem mesajı:

    Turknet ve Türk-Telekom saha ekibi hız kaybıma neden oldu.


    İnternetim de hala gelmemişti benimde aklıma Türk-Telekomun geçen hafta ankestreye portuna bağladığı kablo geldi. Uçlarına mevcut kullandığım interneti söker ek şeklinde bağladım. İnternetim ADSL olarak 10Mbps şeklinde geldi. Telefonda gelen aramalar açılıyor fakat arama yapmıyordum. Güncelleme sonrası için tekrar ilettiğimde yardımcı olamadılar maalesef.



    İlk zamanlarda aldığım hız değerlerim:

    Turknet ve Türk-Telekom saha ekibi hız kaybıma neden oldu.



    İş emrinden sonra aldığım güncel modem hız değerlerim:

    Turknet ve Türk-Telekom saha ekibi hız kaybıma neden oldu.



    Güncel teknik bilgilerim değişti iş emrinden sonra:


    Turknet ve Türk-Telekom saha ekibi hız kaybıma neden oldu.



    Turknet den aldığım paket:

    Turknet ve Türk-Telekom saha ekibi hız kaybıma neden oldu.

    Aslında ben ev telefonu istiyordum internet yanında ama şimdi ikisinden de oldum.


    Bence saha dolabına Türk-Telekom yanlış porta bağladığı için hızımı veya portumu kaybettiğimi düşünüyorum.


    Bu durumda yapılması gereken en uygun hareket nasıl olmalıdır sizce ? Turknet ile günlerce yazıştım ama destek durum askıya alındı. Yarın bağlı olduğum Türk-Telekom müdürlüğe gitsem durumu anlatsam çözüm bulunur mu ?


    Yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum..


    Saygılarımla...








  • Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi içinwww.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Merhabalar, Burada dikkat edilmesi gereken internetimi sorunsuz kullanıyorken Türknet'e başvurduğum yeni telefon hattı için evime gelen Türk-Telekom saha ekibinin bina ankastre kutusuna yeni port açıp mevcut portumu iptal etmesi oldu.

    İş emri: 2021010800080906851 'inden sonra.

    Benim bunu anlamam yeni verilen bağlantıya daireme gelen kabloya ek yaparak farkına varmam oldu. Ondan sonra ADSL kullanıcı olarak göründüm hep sistemde


    Arızalar bildirmem rağmen sistemde ADSL göründüğüm için direk Paket değişimi talebinde bulundular arkadaşlar.

    Ve bugün bana gelen son mesaj aynı aşağıdaki şekildedir.


    """

    Merhaba,


    Türk Telekoma VDSL geçiş başvurunuzu ilettim. Gelen bilgide boş port olmadığını bildirmişler. Eğer VDSL port talebiniz varsa Türk Telekom Bölge Müdürlüğünden talepte bulunabilirsiniz. Ankastreye müdahale etmemenizi rica ederim. İyi günler.

    """





  • senolyldz20 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bölgenizde VDSL boş port sorunu olması durumlarında hizmet iptal edildiğinde port boşa çıktığından dolayı bu sorun yaşanabiliyor. Ancak VDSL port durumu anlık olarak değişiklik gösterebiliyor. Dilerseniz ilerleyen günlerde benimle PM üzerinden iletişime geçmeniz halinde tekrar başvuru yaparak sorgulama yapabilirim.
  • Merhabalar, İlginiz için teşekkür ederim ilerleyen günlerde görüşmek üzere umarım uzun zamanımızı almaz :)

  • senolyldz20 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, anlayışınız için ben teşekkür ederim.
  • VDSL'den ADSL'e düşmüşsünüz. şu anda boş VDSL portu da yok, sizden boşalan porta başkasını aldılar muhtemelen. Port açılana kadar adsl de gidersiniz. (bayağı uzunca)


    Forumdaki turk.net zedelerden biri daha olmuşsunuz geçmiş olsun.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Tekrar dan merhabalar 1.5 ay süresinde belirli tekrarlar ile Turknet altyapı sorgulaması yaptığımda nihayet 16 Mbps den farklı değer gördüm 35 Mbps şuan görünüyor binamda ADSL den VDSL geçiş sürecimde bana yardımcı olmanızı can gönlüden isterim.

    En kısa zamanda cevaplarınızı bekliyorum.


    Abone numaram:1941584

    Alttaki fotoğrafta adres bilgilerimi girdiğim zaman görebilirsiniz.


    Turknet ve Türk-Telekom saha ekibi hız kaybıma neden oldu.
  • senolyldz20 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VDSL başvurunuzu yapmak istediğimde hata aldım. Kontrol ettiğimde VDSL başvurunuz yapılmıştır. Onaylanması bekleniyor. 3 gün içerisinde onaylanarak size bilgi verilecektir.
  • Merhabalar

    Turknet destek başvurusunda yine belirtmiştim. Bir soru sormak istiyorum Türk-Telekom port olduğu halde size port yoktur deme yetkisinde sahip mi ?

  • senolyldz20 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, port olması durumunda port yoktur bilgisi verilemez. Ortak sistem üzerinden boş port olup olmadığını görebiliyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,

    Sabrınız ve ilginiz için teşekkür ederim gelişmelerden size haberdar edeceğim. İyi çalışmalar dilerim kolay gelsin...

  • senolyldz20 kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim. Sürecin uzaması durumunda tekrar benimle iletişime geçebilirsiniz. İyi günler dilerim.
  • Merhabalar,


    Süreç uzaması durumdan benimle iletişime geçin demiştiniz. Bugün ile beraber 5. gün olacak personel arkadaşlar dan her gün aynı mesajı almaktayım en son aldığım mesaj bugün aşağıdadır;


    "Merhaba Şenol Bey,

    Türk Telekom ekiplerinden gelecek olan bilgiyi bekliyoruz. Gelen bilgiyi anlık olarak sizinle paylaşıyor olacağız. İyi günler dileriz."


    Kasıtlı bir şekilde bekletildiğimi düşünüyorum Türk Telekom tarafından. Gecen sefer olumsuz cevabı 1 günde verilmişti. Bunun için şikayet etmeyi düşünüyorum bu konuda yardımınıza ihtiyacım var.


    Destek numaram: 41498285


    Saygılarımla... İyi çalışmalar dilerim...

  • senolyldz20 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınızı kontrol ettiğimde bugün ekiplerden mail gelmiştir. Gelen bilgide VDSL kartlarda boş port bulunmadığı bilgisi verilmiştir.

    "Ekiplerimizden “Vdsl kartlarda boş port bulunmamaktadır. Dslam 72 – 1108” bilgisi iletilmiştir."
  • Merhabalar,


    15.02.2021 tarihinden beri bekliyorum sizde biliyorsunuz ki ADSL den VDSL geçiş için. Port durumu var göründüğü halde Türk - Telekom, Turknet müşterilerini bekletip önceliğini kendi müşterilerine veriyorsa ve bu durumda siz sadece izlemek ile yetiniyorsanız ne söylenir size yazık günahtır yani bizim gibi kullanıcılara 2021 yılında 35Mbps hız almak için neler yapmam lazım.


    Her seferinde böyle olacaksa lütfen belirtin istemeye istemeye olsa da Türk-Telekom'a geçiş sürecini başlatayım.



    Dipnot: Lütfen bu durumu yetkililerinize bildirin çünkü burada büyük haksızlık dönüyor benim gibi bir çok mağdur bireyler de vardır diye tahmin ediyorum. Siz kurumsal bir şirketiniz biz ne zaman Türk-Telekom müdürlüğüne gitsek Turknet bizimle iletişime geçmesi gerekiyor sizin İnternet Servis Sağlayınız o diyor.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.