Şimdi Ara

Türk Telekom'u mahkemeye veriyorum ciddi anlamda.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
6
Favori
5.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar Tivibulu internet kampanyası 16 mbps paket abonesiyim altyapım adsl sık sık kopma sorunum var. Vdsl porta geçirildim ama altyapım güncellenmediği için vdsl paketlere geçemiyorum. Müdürlük ofis sabahtan beri uğraşıyorum vdsl paket vermediler. Yan binamda (bitişik) 55 Mbps vdsl altyapı gözüküyor amcamın binası aynı parsel içindeyiz. Müdürlük ısrarla onda var sende desteklemez diyor her iki bina da aynı ankastreden hizmet alıyor (telekom direği bina içlerinde ayrıca ankastre yok) aynı saha dolabından hizmet alıyor her iki adreste sırasıyla izleyeceğim yollar.

    1- Yan binamda vdsl var o adres boş oraya 35 Mbps türknet başvurusu yaptım bağlantı yapılacak benim adıma.

    2- Daha sonra asliye hukuk mahkemesine değişik iş delil tespiti dosyası açtırıcam.

    3- Konusunda uzman bilirkişi ataması yapıldıktan sonra gerek ankastreden ölçüm gerek türknet bağlattığım binadan gerek kendi evimden gerekli ölçümler yapılacak portlar kontrol edilecek.

    4- Bilirkişi olması gerektiği gibi aynı saha dolabı aynı ankastreden(direkteki kutu) dan hizmet alan aboneliklerde gerekli kontroller yapılmış olup 1 nolu binaya vdsl hizmeti verilebilirken 2 nolu binaya aynı şartları taşıdığı halde vdsl hizmeti verilmemektedir. Şeklinde rapor verecek kasti hizmet kısıtlamasını ortaya dökücem. Elimde hakim ve bilirkişi onaylı bilirkişi raporu olacak.

    5-Daha sonra telekom'a tazminat davası açıcam verebildiği hizmetten beni mahrum bırakıp sinirlerimle oynayıp beni ofis müdürlük arası aylardır süpürge ettiği için. Aldığım para ile de gidip fiber altyapı tahsis ettiricem. Parasını ödeyip

    Avukatımla görüştüm bu şekilde yol izlemem gerekliymiş. Yıllardır salak yerine koyulmaktan bıktım. Fikirlerinizi ve desteklerinizi bekliyorum







  • Hocam sonuna kadar haklısınız inşallah kazanırsınız ancak satıcı malını satmak istemiyorsa zorla satacaksın diyebilir misiniz? Bu mantıkla bir savunma yapabilirler ve kılıfına uygun bir sözleşmeleride hali hazırda mevcuttur diye düşünüyorum. Bence iyice bu işi araştırın sonra haklıyken haksız konuma düşüp birde ek masraf ödemeyin.

  • Gökkubbe G kullanıcısına yanıt
    İnternet hizmeti almak kanunlar ile sabitlenmiş şekilde benim hakkım. Türk Telekom da bunu sağlayabildiği kadarı ile en iyi şekilde sağlaması gerekiyor tekel olduğu için alternatifim yok.
  • Hocam selamlar.


    Avukat elbette ki daha iyi bilir, aşağıda yazacaklarım kesinlikle hukuk tavsiyesi değildir, kişisel görüşlerimdir.


    @Gökkubbe nin dediği gibi bir satıcı malını satmak istemiyor ise "niye bana malını satmak istemiyorsun" diyemeyiz, bu bambaşka bir konu zira. Altyapı ve port talebi konunuza gelecek olursak ben şu şekilde düşünüyorum;


    BTK nın belirlediği bir alt limit hız değeri var. Bunu hemen ilgili kaynaktan kopyalıyorum.


    Alıntı

    metni:
    Veri aktarım hızıVeri aktarım hızı hizmet kalitesi ölçütü, kullanıcı ekipmanı ile test amaçlı belirlenmiş internet sayfasından test dosyasının indirilmesi ve/veya gönderilmesinde tespit edilen hız olarak tanımlanmaktadır. Yükümlü işletmeci, reklam ve tanıtımlarında tüketicilere duyurduğu bağlantı hızının ortalama olarak en az % 75’ini sağlamalıdır. Diğer bir ifade ile tarife yapısında 4 Mbps olarak duyurulan hizmetin en az 3Mbps ortalama hızda tüketicilere sunulması gerekmektedir. Bu hedef değer ile hem tüketicilerin daha doğru ve şeffaf bir şekilde yararlandığı hizmet ile ilgili bilgilendirilmesi hem de daha kaliteli hizmet sunulması sağlanmaktadır (BTK, 2012(c)).


    Kaynak: https://www.btk.gov.tr/uploads/pages/slug/genisbant-hizmetlerinde-seffaflik-duzenlemeleri-ve-hizmet-kalitesi-uygulamalari.pdf


    Kopma problemleriniz ile ilgili veya daha doğru ifade ile genel olarak tüketici talepleri ve şikayetlerle ilgili ise şöyle bir bilgi verilmiş.


    Alıntı

    metni:
    Tüketici şikâyetleri çözüm süresiTüketici şikâyetleri çözüm süresi hizmet kalitesi ölçütü, şikâyetin alındığı andan çözümlendiği ana kadar geçen süre olarak tanımlanmaktadır. İşletmeci çağrı merkezine gelen tüketici şikâyetlerinin en az %80’ini 24 saat içerisinde çözmekle yükümlüdür. Aynı zamanda, şikâyetlerin en az %90’ınınişletmeci tarafından taahhüt edilen süre içerisinde sonuçlandırılması gerekmektedir. Bu hedef değer ile tüketici şikâyetlerinin hızlı bir şekilde çözümlenerek tüketici menfaatinin korunması amaçlanmaktadır (BTK, 2012(c)).

    https://www.btk.gov.tr/uploads/pages/slug/genisbant-hizmetlerinde-seffaflik-duzenlemeleri-ve-hizmet-kalitesi-uygulamalari.pdf



    Yani bence ilk olarak kopma probleminiz ile ilgili sorunu çözmeye odaklanmak daha iyi olur diye düşünüyorum. Bu sorun halledildikten sonra VDSL için gerekli başvurularınızı yaparsınız. Tuketici.btk.gov.tr adresinden veya Telekom müdürlüğünden taleplerinizi iletirsiniz yeniden.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 5 Ocak 2021; 0:29:43 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Benimle aleni dalga geçiliyor malımı satmak zorunda değilim diye birşey yok asıl müşteri talep ettiği halde malını satmamanın yaptırımı var telekom borç içinde ben ödediğim fatura tutarını yükselticem onun yararına da bakın şikayet kaydına verilen cevap ve hattımın dsl modülasyonu yutturmaya çalışılıyor.

    Türk Telekom'u mahkemeye veriyorum ciddi anlamda. Türk Telekom'u mahkemeye veriyorum ciddi anlamda. Türk Telekom'u mahkemeye veriyorum ciddi anlamda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknoloji41 -- 5 Ocak 2021; 1:32:8 >




  • Bir cacık çıkmaz ben 2 kere mahkemeye verdim bilirkişi atandı davanın reddine karar verildi diğerinde ise abonelik iptalini kazandım.


    Boşuna uğraşmayın devamlı şikayet edin belki birisi sizi duyar.

  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Ben şuan dava açmadım delil tespiti talebinde bulundum 407 TL harç ödedim bugün. Gerekli tespit sonucuna göre hareket edeceğim. Ben açıkça adsl kullandığım halde vdsl kullanıyosun diye kandırılıyorum. Telekom bu stratejiye dur demeli

    Bu arada bana pm atarmısın sormak istediğim birkaç birşey var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknoloji41 -- 5 Ocak 2021; 1:36:36 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • teknoloji41 kullanıcısına yanıt

    Firma sana malımı satmak istemiyorum demiyor ki zaten, bunun için farklı nedenler ortaya koyulabiliyor. Bu her firma için geçerli olan bir durum açıkcası.


    Size verilmiş olan cevapta VDSL bağlantısı sağladığınız belirtilmiş. Ancak hattınızın ADSL olarak çalıştığını ekran görüntüleri ile tespit etmişsiniz. Modem arayüzünden VDSL modunu aktif ettiğiniz halde VDSL olarak bağlanmıyor ise bunun üzerine gidebilirsiniz elbette ki zaten gitmeye karar vermişsiniz. Yolunuz açık olsun.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Vdsl modu aktif ettim ama dsl ışığı 15 dk beklememe rağmen yanmadı adsle alınca dsl geliyor. Yersen diyor telekom yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknoloji41 -- 5 Ocak 2021; 20:23:12 >
  • teknoloji41 kullanıcısına yanıt

    Alternatif bir modeminiz var ise ve onunla da deneyip sonuç alamadı iseniz ve arıza kayıtları oluşturduğunuz halde (kopmalar ile ilgili) söz konusu kopmaların giderilmediğini düşünüyorsanız veya tespit etti iseniz bu durumları da tuketici.btk.gov.tr adresine yazabilirsiniz.


    Aslında sizin durumunuzu daha çok diyalog eksikliği olarak yorumluyorum. Yani her iki taraf da yeterli diyalog kurmuş olsa çabucak halledilebilecek bir mesele. Zaten dava açtığınızı belirtmişsiniz, her iki tarafın avukatları da diyaloga geçecektir.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    2 modemle denedim bizzat müdürlüğe gittim defalarca vdsl çalışıyo dediler arayüz resmini attım olsun yinede vdsl ona bakma dediler. Her kapanan arızayı anında geri açtım btk ya yazdım kurum incelemesine bile girdi btk mobil veri kullan o zaman dedi. Her yolu denedim ki kopmalarım hala düzelmedi şuanda açık arıza kaydı var hala dsl ışığı gidiyor koptuğunda tam anlamıyla kopuyor yavaşlama değil yani
  • teknoloji41 kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam. Bakalım davanız ne zaman sonuçlanacak? Gelişmeleri buraya da yazarsanız sevinirim.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Dün değişik iş delil tespiti davası açtım bilirkişi heyetinin oluşması bekleniyor. Gelişmeleri paylaşacağım burdan zaten
  • teknoloji41 kullanıcısına yanıt

    Tamamdır. @ö1f1

  • Senin 1 tane avukatın var adamların 1 kat ful avukat dikkat et bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hazarcep H kullanıcısına yanıt
    Ne kadar avukatları olursa olsun umrumda değil kim haklıysa o kazanır
  • teknoloji41 kullanıcısına yanıt
    Telekom Size vdsl vermek ile yüklü değil boşuna masraf edersin O paket de 16 Mbps ye kadar 1 Mbps ile 16 Mbps arasinda diyor hat degetleri vdsl kaldirmiyor mesafe uzak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 6 Ocak 2021; 12:53:44 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Vdsl altyapı mevcut olduğu halde vermiyor. Konudaki fotoğraflara bakarsanız türk telekom hattın vdsl çalıştığını söylüyor ama modem arayüzü adsl diyor dikkatli bakın
  • Haklısınız hocam lakin böyle davalar senelerce sürer üstüne istediğiniz sonuca da ulaşamazsınız gibime geliyor malesef.


    Benim altyapı da 10 megabite kadar destekliyor şu an 8e sabitlediler hızı 7mbps alıyorum, defalarca arıyorum verin hızımı diyorum sallayan yok.. Adamların ellerinde sonuçta.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.