|
Türk Telekom'u mahkemeye veriyorum ciddi anlamda.
-
-
Hocam sonuna kadar haklısınız inşallah kazanırsınız ancak satıcı malını satmak istemiyorsa zorla satacaksın diyebilir misiniz? Bu mantıkla bir savunma yapabilirler ve kılıfına uygun bir sözleşmeleride hali hazırda mevcuttur diye düşünüyorum. Bence iyice bu işi araştırın sonra haklıyken haksız konuma düşüp birde ek masraf ödemeyin.
-
İnternet hizmeti almak kanunlar ile sabitlenmiş şekilde benim hakkım. Türk Telekom da bunu sağlayabildiği kadarı ile en iyi şekilde sağlaması gerekiyor tekel olduğu için alternatifim yok. -
Hocam selamlar.
Avukat elbette ki daha iyi bilir, aşağıda yazacaklarım kesinlikle hukuk tavsiyesi değildir, kişisel görüşlerimdir.
@Gökkubbe nin dediği gibi bir satıcı malını satmak istemiyor ise "niye bana malını satmak istemiyorsun" diyemeyiz, bu bambaşka bir konu zira. Altyapı ve port talebi konunuza gelecek olursak ben şu şekilde düşünüyorum;
BTK nın belirlediği bir alt limit hız değeri var. Bunu hemen ilgili kaynaktan kopyalıyorum.
Alıntı
metni:Veri aktarım hızıVeri aktarım hızı hizmet kalitesi ölçütü, kullanıcı ekipmanı ile test amaçlı belirlenmiş internet sayfasından test dosyasının indirilmesi ve/veya gönderilmesinde tespit edilen hız olarak tanımlanmaktadır. Yükümlü işletmeci, reklam ve tanıtımlarında tüketicilere duyurduğu bağlantı hızının ortalama olarak en az % 75’ini sağlamalıdır. Diğer bir ifade ile tarife yapısında 4 Mbps olarak duyurulan hizmetin en az 3Mbps ortalama hızda tüketicilere sunulması gerekmektedir. Bu hedef değer ile hem tüketicilerin daha doğru ve şeffaf bir şekilde yararlandığı hizmet ile ilgili bilgilendirilmesi hem de daha kaliteli hizmet sunulması sağlanmaktadır (BTK, 2012(c)). Kopma problemleriniz ile ilgili veya daha doğru ifade ile genel olarak tüketici talepleri ve şikayetlerle ilgili ise şöyle bir bilgi verilmiş.
Alıntı
metni:Tüketici şikâyetleri çözüm süresiTüketici şikâyetleri çözüm süresi hizmet kalitesi ölçütü, şikâyetin alındığı andan çözümlendiği ana kadar geçen süre olarak tanımlanmaktadır. İşletmeci çağrı merkezine gelen tüketici şikâyetlerinin en az %80’ini 24 saat içerisinde çözmekle yükümlüdür. Aynı zamanda, şikâyetlerin en az %90’ınınişletmeci tarafından taahhüt edilen süre içerisinde sonuçlandırılması gerekmektedir. Bu hedef değer ile tüketici şikâyetlerinin hızlı bir şekilde çözümlenerek tüketici menfaatinin korunması amaçlanmaktadır (BTK, 2012(c)). Yani bence ilk olarak kopma probleminiz ile ilgili sorunu çözmeye odaklanmak daha iyi olur diye düşünüyorum. Bu sorun halledildikten sonra VDSL için gerekli başvurularınızı yaparsınız. Tuketici.btk.gov.tr adresinden veya Telekom müdürlüğünden taleplerinizi iletirsiniz yeniden.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 5 Ocak 2021; 0:29:43 >
-
-
Bir cacık çıkmaz ben 2 kere mahkemeye verdim bilirkişi atandı davanın reddine karar verildi diğerinde ise abonelik iptalini kazandım.
Boşuna uğraşmayın devamlı şikayet edin belki birisi sizi duyar.
-
Ben şuan dava açmadım delil tespiti talebinde bulundum 407 TL harç ödedim bugün. Gerekli tespit sonucuna göre hareket edeceğim. Ben açıkça adsl kullandığım halde vdsl kullanıyosun diye kandırılıyorum. Telekom bu stratejiye dur demeli
Bu arada bana pm atarmısın sormak istediğim birkaç birşey var
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknoloji41 -- 5 Ocak 2021; 1:36:36 > -
Firma sana malımı satmak istemiyorum demiyor ki zaten, bunun için farklı nedenler ortaya koyulabiliyor. Bu her firma için geçerli olan bir durum açıkcası.
Size verilmiş olan cevapta VDSL bağlantısı sağladığınız belirtilmiş. Ancak hattınızın ADSL olarak çalıştığını ekran görüntüleri ile tespit etmişsiniz. Modem arayüzünden VDSL modunu aktif ettiğiniz halde VDSL olarak bağlanmıyor ise bunun üzerine gidebilirsiniz elbette ki zaten gitmeye karar vermişsiniz. Yolunuz açık olsun.
-
Vdsl modu aktif ettim ama dsl ışığı 15 dk beklememe rağmen yanmadı adsle alınca dsl geliyor. Yersen diyor telekom yani
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknoloji41 -- 5 Ocak 2021; 20:23:12 > -
Alternatif bir modeminiz var ise ve onunla da deneyip sonuç alamadı iseniz ve arıza kayıtları oluşturduğunuz halde (kopmalar ile ilgili) söz konusu kopmaların giderilmediğini düşünüyorsanız veya tespit etti iseniz bu durumları da tuketici.btk.gov.tr adresine yazabilirsiniz.
Aslında sizin durumunuzu daha çok diyalog eksikliği olarak yorumluyorum. Yani her iki taraf da yeterli diyalog kurmuş olsa çabucak halledilebilecek bir mesele. Zaten dava açtığınızı belirtmişsiniz, her iki tarafın avukatları da diyaloga geçecektir.
-
2 modemle denedim bizzat müdürlüğe gittim defalarca vdsl çalışıyo dediler arayüz resmini attım olsun yinede vdsl ona bakma dediler. Her kapanan arızayı anında geri açtım btk ya yazdım kurum incelemesine bile girdi btk mobil veri kullan o zaman dedi. Her yolu denedim ki kopmalarım hala düzelmedi şuanda açık arıza kaydı var hala dsl ışığı gidiyor koptuğunda tam anlamıyla kopuyor yavaşlama değil yani -
Anladım hocam. Bakalım davanız ne zaman sonuçlanacak? Gelişmeleri buraya da yazarsanız sevinirim.
-
Dün değişik iş delil tespiti davası açtım bilirkişi heyetinin oluşması bekleniyor. Gelişmeleri paylaşacağım burdan zaten -
Tamamdır. @ö1f1
-
Senin 1 tane avukatın var adamların 1 kat ful avukat dikkat et bence
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne kadar avukatları olursa olsun umrumda değil kim haklıysa o kazanır -
Telekom Size vdsl vermek ile yüklü değil boşuna masraf edersin O paket de 16 Mbps ye kadar 1 Mbps ile 16 Mbps arasinda diyor hat degetleri vdsl kaldirmiyor mesafe uzak
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 6 Ocak 2021; 12:53:44 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Vdsl altyapı mevcut olduğu halde vermiyor. Konudaki fotoğraflara bakarsanız türk telekom hattın vdsl çalıştığını söylüyor ama modem arayüzü adsl diyor dikkatli bakın -
Haklısınız hocam lakin böyle davalar senelerce sürer üstüne istediğiniz sonuca da ulaşamazsınız gibime geliyor malesef.
Benim altyapı da 10 megabite kadar destekliyor şu an 8e sabitlediler hızı 7mbps alıyorum, defalarca arıyorum verin hızımı diyorum sallayan yok.. Adamların ellerinde sonuçta.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
İnternet hizmeti almak kanunlar ile sabitlenmiş şekilde benim hakkım. Türk Telekom da bunu sağlayabildiği kadarı ile en iyi şekilde sağlaması gerekiyor tekel olduğu için alternatifim yok.
|
Benzer içerikler
- tarife değişikliği ne zaman yapılmalı
- dsl kablosu nasıl bağlanır
- türk telekom hipernet nedir
- ttnet ücretsiz modem değiştirme
- türk telekom cayma süresi
- ağda kayıtlı değil samsung
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- türk telekom ev interneti fiyatları 2024
- modem kurulumu
- ağda kayıtlı değil ne demek
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X