|
Türknete geçmeyi düşünenler yaşattıkları rezilliği okuyun daha sonra karar verin (2. sayfa)
-
-
Anlayışınız için teşekkür ederim. -
quote:
Orijinalden alıntı: Yasin1343Tamamdır gelişmeleri bekliyorum sizden.
Hocam aynı şey benim de başıma geldi
Adamlar sorunu çözmüyorlar bilginize.
Açtığım konu:
-
Konunuzu inceledim, ne deseniz haklısınız. Yakıştıramadım ben Türknete. Eski hızların bilerek düşürülmesi hiç etik değil. Ama bu böyle gitmemeli. Onları bu kadar meşhur eden, büyüten müşterilerse, alaşağı etmesinide bilir. Onlar bunu gözden kaçırıyor. Seni kaybediyorlar, beni kaybediyorlar böyle böyle müşteri kalacak mı ellerinde merak ediyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasin1343 -- 16 Şubat 2021; 0:26:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ettiğimde teknik arkadaşım bölgenizde yapılan fiber dönüşümü nedeniyle hızınızın düştüğünü, kasıtlı yapılan bir işlem olmadığını ve sorununuzu altyapı değişikliği yaparak çözebileceğini iletmiş. Altyapı değişikliği için onay verirseniz işlemlerinize devam edecek. -
Merhaba, durum nedir, bilgi rica edebilir miyim?
-
Merhaba, ekiplere 15.02.2021' de yeni bir iş emri ilettik ve çalışmaları devam ediyor. Güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Hala bir gelişme yok mu? Destek talebim 6 Şubattan beri açık, daha ne kadar beklenecek.48 saat içinde çözülecekti sözde.
-
Merhaba, yaşadığınız sorunun çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacaktır. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
15-20 gün öncesinde 65mbps hız alıyordum. Ankastre kabloları bozuk ama ne hikmetse 45mbps veriyor. Müdahale için 108TL, kablo değişimi için bilmem kaç para masraf çıkaracaksınız önüme. 2021 yılında neden bakır kablo için bir ton masrafa gireyim. Bu saçma cevabı hiç bir şekilde kabul etmiyorum. Altyapı çalışmasında bir şeyler dönüyor ve bu olayın faturası müşteriye çıkarılıyor. Bu mudur Türknetin kurumsallık anlayışı?
-
Merhaba, yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide altyapısal sorun görülmediği bilgisi verilmiştir. İç tesisat kontrolü için arkadaşlarım yerinde destek ekiplerini önermiştir. Sorun iç tesisatta değilse sizden ücret alınmayarak tutanak ile birlikte saha ekiplerine iletilecektir. -
Yıllardır aynı altyapıyı kullanıyor apartmanımız. Ne binada ne dairede tesisata müdahale edilmedi. Türktelekomun alt yapı çalışmasının ertesi günü sorunun başlaması manidar oldu. Hiç bir hizmet beklemiyorum ve talep etmiyorum sizden artık. Superonline fibere geçiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, iç tesisatta sorun yoksa bu konuda arkadaşlarım tutanak ile birlikte yerleşik operatör saha ekiplerine bildirimde bulunacaktır. Bu durumda sorunu çözümlememiz kolay olacaktır. Aksi durumda sürekli iç tesisat bilgisi verilecektir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X