Şimdi Ara

Türknete Geçtiysen SAKIN TAŞINMA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    4-5 ay kadar önce ttnet taahhütüm bittikten sonra taahhütsüz olması dolayısıyla Turknete sorunsuz sıkıntısız geçiş yaptım. 75mbit bağlantı alabileceğim söylenmişti ve 50 mbite yakın wireless bağlantı alıyordum ve çokta memnundum. Sonrasında taşınma durumum oldu ve 1 ay önce taşınma dolayısıyla adres değişikliği sebebiyle nakil talebim oldu. 6 gün içerisinde çözüleceği söylendi bana fakat 1 aydan fazla internetsiz kaldım. Turknet müşteri hizmetleriyle yaptığım onlarca görüşmede sürekli turktelekom yetkilisi gelmiş evde yokmuşsunuz dediler. Ne arayan var ne soran. Turknet temsilcileri bizimle alakası yok turktelekomun hatası diyor ama benim servis sağlayıcım turknetse bu duruma turknetin el atıp müşterisini mağdur etmemesi lazım. Neyse sonuç olarak geçen hafta turknetten mesaj geldi internetiniz kullanıma açılmıştır diye ben de gerekli bağlantıları yapması için elektrikçi çağırdım. Adam geldiğinde işaretlemenin yapılmadığını sinyalin gelmediğini söyledi. Tekrar müşteri temsilcileriyle konuşmalar falan filan bir gün sonra tekrar mesaj geldi altyapıda sorun yok sorun bina içi kablolamada diye.

    Ya kardeşim daha sıfır kablo çektirmişim nasıl bina içi kablolamada olabilir sorun.' diyorum, bana biz kontrolleri yapıyoruz altyapıda sıkıntı yok diyorlar.

    Neyse ben yine elektrikçiyi aradım 'abi sorun bina içiymiş bir gelip bak.' diye. Adam gelip baktı 'sinyal yok hala' dedi. Elektrikçi bütün gün uğraşıp bir şekilde kabloları deneye yanıla bulup soktu yerlerine internet geldi sonunda. Geldi ama Turknetin sitesinde yeni adresim için bana sunulan '50 mbit aknsiz' hızdan çok uzak. 20 mbit civarı sağlıklı olmayan sürekli kopan bir internet gelen.

    Aradım müşteri hizmetlerini, dedim' sitede sorguladığımda böyle çıkıyor, ama bana gelen bu. hem online işlemlerde eski adresimin paketi gözüküyor , lütfen bunu güncelleyin.'. bana cevap olarak 'evet 50 mbit aknsiz internet alabileceksiniz fakat şuan güncelleme yapamıyorum çünkü bekleyen arıza kaydınız var(önceden oluşturularn dsl ışığıyla alakalı kayıt) o sonuçlanınca yapalım işlemi.'. 'peki' dedim bir gün sonra sonuçlanınca güncelletirim. Tam 6(altı) gün oldu ve hala o arıza kaydı orada duruyor. 'Silin şunu' diyorum. ' Sadece teknik ekibimiz silebilir' diyorlar. 'Tamam da kardeşim o arıza kaydı orada durduğu sürece ben yeni bir kayıt oluşturamıyorum.' diyorum. 'Yardımcı olabileceğim başka bir konu var mı?' diyorlar. Tam bir çıldırma durumu yani. O verdikleri 20 mbiti sabit tutabilseler bir süre daha beklerdim belki ama an itibariyle 144p de bile takılmadan video izleyemiyorum, 1 mbit bile çıkmıyor hız testleri. Bugün mesaj gelmiş, yarın için internetiniz kesilebilir, Telefon numara taşıma sistemi ile altyapı düzenlemesi yapılacaktır' diye. Hiç umudum yok ama hadi bakalım diyorum. Bu işi haftasonuna kadar çözemezlerse zaten pazartesi ilk işim turkneti iptal edip çaresizce ttnete geri dönmek olacak.

    O yüzden aman diyeyim taşınacaksanız, Turknete bence bulaşmayın.







  • Ne yazikki Türk Telekom sorunu bu . Gecen ay bende taşındım 1 hafta sürmedi ve internetsiz günlerin ücretini düştüler faturamdan. Bence sizin sorununuz ordaki TT ekiplerinin Türknet den internet aldıgınız için sizi umursamamaları. Türknet burda ne yapabilir hiçbirşey Superonline bile bişey yapamamışken türknet kim. Sadece vatantaşlar bişey yapar onunda olacagı yok. 50GB akk ye 60 lira fiyat istiyorlar baglantı sorunlarını aşabildikten sonra iyisi yok ne yazıkki.
  • Benim internet servis sağlayıcım Turknet ise ben Turknetten beni mağdur etmemesini beklerim. Turktelekomun kendi müşterileri haricindekileri salladıklarının elbette ben de farkındayım ama bunu çözecek insan ben değilim. Bunu çözmesi gereken, her ay bana internet versin diye para ödediğim Turknet'tir. Kaldı ki yukarıda sadece nakil süreciyle alakalı yaşadığım sorunu yazmadım. Hali hazırda beni çileden çıkaran başka bir sorunum daha var. Buyrun şuan Turknetin bana verdiği hız bu;



    Not: İstanbul Üsküdarda oturuyorum ama speedtest inatla Bursadan ölçüm yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blingmh -- 12 Eylül 2017; 23:12:15 >




  • blingmh B kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle haklısınız. TT'nin diğer iss'leri sabote ettiği, işlerini ağırdan aldığı, arıza kayıtlarını yalan beyanlarla kapattığı herkesin bildiği bir gerçek. İss tt'nin çirkefliklerine söz geçiremiyorsa, müşterisinin mağdur edilmesine göz yumuyorsa müşterinin aboneliğini feshedip tt'ye boyun eğmemesi için bir sebep kalmıyor. Fiyatın uygun ama hizmet veremedikten sonra bedava olsa ne yazar. Bunu anlatmaktan klavyemiz aşındı ama klişe cevaplar haricinde hiçbir icraat göremedik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 12 Eylül 2017; 23:43:24 >
  • Merhaba, yaşadığınız sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isterim. Ben size yardımcı olmaya çalışacağım. Öncelikle nakil işlmelerinde TT kaynaklı sorunlarla karşılaşabiliyoruz ve haklısınız biraz can sıkabiliyor. Hız konusuna gelirsek hizmetinize ulaşıp hat değerlerinizi kontrol ettikten sonra konuşalım isterseniz. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.