Ultra TV abonesi iken Turksat Kablo internet aboneliğine mecburi geçiş yaptık, bildiğiniz gibi. Yer Göztepe İstanbul. Ancak bu geçişten sonra Outlook Express ile e mail göndermek mümkün olmadı. Gerekli ayarları defalarca yaptık, Windows u yeniden kurduk, yetkili servislerle yani 444 0 126 ile defalarca görüştük ama genede mümkün olmadı. Her defasında kabahatin bizde olduğunu söylediler. Ayarları tekrar tekrar gözden geçirdik bu arada baygınlık geçirdik ama gene olmadı. Mesaj alıyoruz ama gönderemiyoruz. Sistemde antivirüs veya internet security yok. Yani mesaj göndermeye hiçbir engel yok ama mesaj göndermede imkansız, arıza yazdırmak istedik kabul etmediler, sorun sizde dediler. Bu olayı yaşayan var mı? Yoksa ADSL ye geçeceğim pazartesi günü? Saygılar.