Üstadım fatura böyle bi inceleyebilir misiniz ? Faturasıza geçtim diye cezalandırıldım mı? Yoksa herkese böyle geçiriliyor mu acaba bu nedir ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER ❗İLK SAYFA GÜNCEL❗ (696. sayfa)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
![](/static/forum/img/popularite.png)
-
-
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Faturanızın 2 . Sayfası var onu ekleyebilirmisiniz
Yazdım size vergi var 2. Sayfada yazar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1 yıllık vergiyi peşin alıyorlar faturasıza geçince. Sizden de 21.5x11 ay 236.5 tl vergi almışlar sene sonuna kadar telsiz kullanım ücreti vermeyeceksiniz. +80 tl faturasıza geçiş ücreti alıyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
1 Denemeden bilemez 10 Martta Söz yazıp 5555 gönderince belli olur .
2 paket değil Tarife Kullanıyorsunuz.Tarifeniz bitmez sadece Fiyatı değişir
Fiyatını müşteri hizmetlerinden 10 Mart ta güncel Faturadan veya Son Faturanızın 2. Sayfasından öğrenebilirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok teşekkür, faturadan kontrol ettim 246 küsür gözüküyor. Pratikte önerilenler daha iyi olmuş oluyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hiç kaçırma al Fiat uygun
Bana teklif etseler balıklama alirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Az önce ideal tarifeye geçiş yaptım.Sürec şu şekilde işledi.Ben Turk Telekom faturalıdaydım.Taahhütüm bittiğinde faturasıza geçtim 1.5 ay faturasızda kaldım ama ideal tarifeler çıkmadı ne online da nede müşteri hizmetlerini aradığımda görünmedi bende Vodafone un yılsonu kampanyalarından birine faturalı taahhütlü olarak geçtim.Fakat çekim sıkıntısı vardı bir ay dolmasına 5 gün kala TT a fatturasız olarak geçiş yaptım.Bu geçişide bayiler yapmıyor 3 ay dolmadığından TT müdürlüklerinden anca yapıyorlar.Müdürlüğe gidip oradan yaptım.
Geçişden önce Vodafone müşteri hizmetlerini aradım cayma bedeli çıkıyormu diye çıkmıyor dediler aynı şekilde uygulamadanda sorgulattım oradada çıkmıyor göründü.Tabi TT geçtikden sonra cayma bedeli çıkardılar şikayet vardan bana çıkmayacağını söylediniz uygulamanızda da aynı şekilde göründü dedim.Uygulamanın ekran görüntüsünüde ekleyerek konuyu anlattım.Aradılar dedilerki fatura kesilmiş kesildiği için 1 ay sayılıyor kaç gün olursa olsun fatura kesilirse 1 ay olmuş oluyor dolayısı ile cayma bedeli var dediler.Bende uygulamadaki ekran görüntüsü ile müşteri hizmetleri konuşmalarının tarihi fatura kesildikden sonra ve siz bana cayma bedeli yok dediniz buna güvenerek caydım bu aldatmaya yönelik bir hareket dedim.Karşıdaki kişi bakdı inceledi evet haklısınız cayma bedelini müşteri memnuniyeti kapsamında iade ediyoruz dedi.Bir link verdi o radan işi hallettim iadeyi almak için başvurdum.
TT da da bir ay oldu bu zamanda da hos 25 i kullandım az önce aradım ideal tarifeler online da görünmemesine rağmen müşteri hizmetleri bizde görünüyor dedi ve yaptı.
Benim süreç bu şekilde işledi geçiş yapacaklara bir kılavuz our diye buraya yazmak istedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kumdan kale -- 12 Şubat 2025; 21:54:16 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X