Şimdi Ara

TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER ❗İLK SAYFA GÜNCEL❗ (696. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: caliskansahis41 , kumdan kale , hhdk , xxpp Daha Az
4 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 8 Misafir (4 Mobil) - 6 Masaüstü6 Mobil
5 sn
13.910
Cevap
317
Favori
703.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
15. Sırada  bugün en iyi #4
Sayfa: önceki 692693694695696
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Üstadım fatura böyle bi inceleyebilir misiniz ? Faturasıza geçtim diye cezalandırıldım mı? Yoksa herkese böyle geçiriliyor mu acaba bu nedir ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süpermariojardel S kullanıcısına yanıt

    Faturanızın 2 . Sayfası var onu ekleyebilirmisiniz


    Yazdım size vergi var 2. Sayfada yazar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süpermariojardel S kullanıcısına yanıt

    1 yıllık vergiyi peşin alıyorlar faturasıza geçince. Sizden de 21.5x11 ay 236.5 tl vergi almışlar sene sonuna kadar telsiz kullanım ücreti vermeyeceksiniz. +80 tl faturasıza geçiş ücreti alıyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhabalar, Kamu Çalışan 20GB tarife/paketini kullanmaktayım. 24 gün sonra taahhütüm bitecek. Taahhüt kapsamında 178 TL olan fiyat 125 TL düşmüştü vergiler dahil. Şu an 140 küsür oldu.

    Sorularım şunlar;

    1- Taahhüt bitimininde, yeniden SOZ yazıp 5555’e sms atsam taahhütüm yeniler mi ?
    2- Birinci sorudaki durum olmaz ise, hiç taahhüt yapmadan aynı paketi yukarıda ki açıkladığım fiyattan kullanmaya devam edebilir miyim? Yoksa tamamen bitiyor ve yeni paket tanımlamam mı gerekiyor ?

    Şimdiden teşekkürler.



    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER ❗İLK SAYFA GÜNCEL⚠️

    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER ❗İLK SAYFA GÜNCEL⚠️

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • guerlain34 G kullanıcısına yanıt

    1 Denemeden bilemez 10 Martta Söz yazıp 5555 gönderince belli olur .

    2 paket değil Tarife Kullanıyorsunuz.Tarifeniz bitmez sadece Fiyatı değişir

    Fiyatını müşteri hizmetlerinden 10 Mart ta güncel Faturadan veya Son Faturanızın 2. Sayfasından öğrenebilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür, faturadan kontrol ettim 246 küsür gözüküyor. Pratikte önerilenler daha iyi olmuş oluyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • albatros86 A kullanıcısına yanıt
    Hiç kaçırma al Fiat uygun
    Bana teklif etseler balıklama alirim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Az önce ideal tarifeye geçiş yaptım.Sürec şu şekilde işledi.Ben Turk Telekom faturalıdaydım.Taahhütüm bittiğinde faturasıza geçtim 1.5 ay faturasızda kaldım ama ideal tarifeler çıkmadı ne online da nede müşteri hizmetlerini aradığımda görünmedi bende Vodafone un yılsonu kampanyalarından birine faturalı taahhütlü olarak geçtim.Fakat çekim sıkıntısı vardı bir ay dolmasına 5 gün kala TT a fatturasız olarak geçiş yaptım.Bu geçişide bayiler yapmıyor 3 ay dolmadığından TT müdürlüklerinden anca yapıyorlar.Müdürlüğe gidip oradan yaptım.

    Geçişden önce Vodafone müşteri hizmetlerini aradım cayma bedeli çıkıyormu diye çıkmıyor dediler aynı şekilde uygulamadanda sorgulattım oradada çıkmıyor göründü.Tabi TT geçtikden sonra cayma bedeli çıkardılar şikayet vardan bana çıkmayacağını söylediniz uygulamanızda da aynı şekilde göründü dedim.Uygulamanın ekran görüntüsünüde ekleyerek konuyu anlattım.Aradılar dedilerki fatura kesilmiş kesildiği için 1 ay sayılıyor kaç gün olursa olsun fatura kesilirse 1 ay olmuş oluyor dolayısı ile cayma bedeli var dediler.Bende uygulamadaki ekran görüntüsü ile müşteri hizmetleri konuşmalarının tarihi fatura kesildikden sonra ve siz bana cayma bedeli yok dediniz buna güvenerek caydım bu aldatmaya yönelik bir hareket dedim.Karşıdaki kişi bakdı inceledi evet haklısınız cayma bedelini müşteri memnuniyeti kapsamında iade ediyoruz dedi.Bir link verdi o radan işi hallettim iadeyi almak için başvurdum.

    TT da da bir ay oldu bu zamanda da hos 25 i kullandım az önce aradım ideal tarifeler online da görünmemesine rağmen müşteri hizmetleri bizde görünüyor dedi ve yaptı.

    Benim süreç bu şekilde işledi geçiş yapacaklara bir kılavuz our diye buraya yazmak istedim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kumdan kale -- 12 Şubat 2025; 21:54:16 >




  • 
Sayfa: önceki 692693694695696
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.