Şimdi Ara

TürkTelekom tarafından YALVARTILIYORUZ (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
1
Favori
7.982
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagriyil


    quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk

    Son bir güncelleme vereyim. Allah'a şükür bugün sorun çözüldü ve internet açıldı.

    Sabah Telekomdan ekip gelmiş, apartmanın önündeki kutuyu açmış. Aynı şekilde sokağın başındaki kapağı açıp içine girmişler. Yarım saat falan uğraştıktan sonra evdekilere sorun çözüldü diye bilgi vermişler. Evdekilerden de teyit aldım sorun kalmamış.

    7 aylık çile sona erdi, darısı bu mağduriyeti yaşayan herkese... Vakit bulabilirsem konuyu güncel tutacağım ve yaşadığım tüm problemleri ilk entry'de toplayacağım. Bu firmanın bu insanlara çektirdikleri hak değil. Yaşadığım mağduriyet bir kişiye etki edebilir ve tercihlerini değiştirebilirse ne mutlu bana.

    Tivibu üyeliğimi taahhütüm dolayısı ile iptal ettiremedim, 490 lira cezai bedel çıkardılar. İleride diğer platformların transfer durumunda cezayı ödemesi gibi bir kampanyası olursa ilk iş Tivibu'yu bırakacağım.

    Telefon hattımı da iptal ettirdim. Bugüne kadar destek olan herkese çok çok teşekkür ederim.


    Hocam tivibuyu internet üzerinden mi kullanıyordunuz?
    Acaba Superonline fiber üzerinden mümkün olur mu tivibu kullanmak, uydudan almak mümkün değil burda..

    Tivibu uydu kullanıyorum hocam. Eğer evinizde Superonline fiber varsa Turkcell TV kullanabilirsiniz Telekom'a bulaşmaya gerek olmadan. Evinde fiber olan bir arkadaşım kullanıyor ve gayet memnun. Ben de tavsiye ederim.




  • Beyler, TTNET değil sadece, Türk Telekom komple şirket olarak batıyor galiba. Bu kadar basiretsiz yönetim, Arap sermayesi ve cahil çalışanlar nihayetinde doğal sona yaklaştırdılar bu firmayı diye düşünüyorum. Türk Telekom Bireysel ve Kurumsal (farketmez) Online İşlem Merkezi komple hatalı. E-Fatura linkleri kırık. Her taraftan sorun fışkırıyor ve şikayet mesajlarınız otomatik yanıtlarla saçma sapan bir içerik ile yanıtlanıyor. Diğer birkaç aboneliğimizde de gördüğüm gibi bu firma bitmiş. Usülsüzlük, yolsuzluk ve din ticareti ile bu kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SkeironnWH

    hocam batarsa ne olacak ? internetsiz mi kalacağız biz ?

    Yok kardeşim, ihale (pardon peşkeş) ile başka bir yandaş altyapı sağlayıcısı (tabii ki özel) tarafından işletme hakları alınır ve altyapı işlemleri o firmaya bağlanır.
  • DhAk kullanıcısına yanıt
    Hocam yeni internetinizden bir hız testi ( speedtest.net ) paylaşır mısınız
  • Leonardo Ryzov kullanıcısına yanıt
    Tabii, sonuçları yazayım:

    Öğlen 11.26'da yapılan test;

    Ping: 8 ms
    Download: 17.10 mbps
    Upload: 3.15 mpbs

    Az önce, 22.44'de yaptığım test;

    Ping: 12 ms
    Download: 16,98 mbps
    Upload: 2.84 mbps

    Saat 18.00 - 19.00 civarı yaptığımda da download'da maksimum 17.31 mbps görmüştüm. Testi megabyte olarak gerçekleştirdiğimde maksimum 2,155 gördüm. 24 mbps diye aldığımız internet 17'den yukarısını göremiyor, ama yapacak bir şey yok sanırım bunun için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk


    quote:

    Orijinalden alıntı: cagriyil


    quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk

    Son bir güncelleme vereyim. Allah'a şükür bugün sorun çözüldü ve internet açıldı.

    Sabah Telekomdan ekip gelmiş, apartmanın önündeki kutuyu açmış. Aynı şekilde sokağın başındaki kapağı açıp içine girmişler. Yarım saat falan uğraştıktan sonra evdekilere sorun çözüldü diye bilgi vermişler. Evdekilerden de teyit aldım sorun kalmamış.

    7 aylık çile sona erdi, darısı bu mağduriyeti yaşayan herkese... Vakit bulabilirsem konuyu güncel tutacağım ve yaşadığım tüm problemleri ilk entry'de toplayacağım. Bu firmanın bu insanlara çektirdikleri hak değil. Yaşadığım mağduriyet bir kişiye etki edebilir ve tercihlerini değiştirebilirse ne mutlu bana.

    Tivibu üyeliğimi taahhütüm dolayısı ile iptal ettiremedim, 490 lira cezai bedel çıkardılar. İleride diğer platformların transfer durumunda cezayı ödemesi gibi bir kampanyası olursa ilk iş Tivibu'yu bırakacağım.

    Telefon hattımı da iptal ettirdim. Bugüne kadar destek olan herkese çok çok teşekkür ederim.


    Hocam tivibuyu internet üzerinden mi kullanıyordunuz?
    Acaba Superonline fiber üzerinden mümkün olur mu tivibu kullanmak, uydudan almak mümkün değil burda..

    Tivibu uydu kullanıyorum hocam. Eğer evinizde Superonline fiber varsa Turkcell TV kullanabilirsiniz Telekom'a bulaşmaya gerek olmadan. Evinde fiber olan bir arkadaşım kullanıyor ve gayet memnun. Ben de tavsiye ederim.

    Tivibuda şampiyonlar ligi olsa umrumda olmaz ama Avrupa maçlarından dolayı geçmeyi düşünüyorum. uydudan da alma şansım yok maalesef.




  • cagriyil C kullanıcısına yanıt
    keşke başka alternatif olsa ama bu durumda yapacak başka bir şey kalmıyor malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk


    quote:

    Orijinalden alıntı: tellys

    Yeni evimizde şebeke olmadığı için 6 ay önce başvurdum. 2 defa bimere 2 defa da btkya başvurdum ve 1 ay önce de müdürlükle görüştüm sırayla dediler.
    Bugün akşam üstü şöyle bi mesaj geldi.

    Değerli müşterimiz, ev/iş telefonu hattınıza ait (...) nolu talebinizle ilgili çalışmaya başladık. Sonucuyla ilgili tercih ettiğiniz yöntemle sizi bilgilendireceğiz.

    Ne anlama geldiğini bilen var mı?
    Hallolcak mı yoksa sus bekle demenin başka bi yolu mu?

    Merhaba hocam,

    Üzülerek söylemeliyim ki, malesef hiç bir gelişme olmayacak. Ben geçen 7 aylık süreçte bu mesajlardan onlarca kez aldım.
    Bugün BTK üzerinden ilettiğim 40'ı aşkın şikayet, sosyal medya üzerinden ilettiğim 10 civarı şikayet, ve sanırım Cimer ve Bimer üzeriden ilettiğim 2'şer tane şikayet bulunuyor. Bimer ve Cimer üzerinden ilettiklerim de BTK'ya yönlendiği, hatta "BTK'ya yönlendirmeyin" dediğimde bile BTK'ya yönlendiği için oradan yazmaktan bir süre sonra vazgeçtim. Hatta sanırım Bimer şikayetimden sonra bir gün BTK bana alt yapı sağlayan firmaların listesini göndermişti, kendim iletişime geçmem için.

    Bunun gibi bir mesaj ilk geldiğinde ben de çok heyecanlanmıştım, ancak hiç bir gelişme olmadı. Sırasıyla gelen ve gelecek mesajları aktarayım;

    1- "Değerli müşterimiz, ev/iş telefonu hattınıza ait (...) nolu talebinizle ilgili çalışmaya başladık. Sonucuyla ilgili tercih ettiğiniz yöntemle sizi bilgilendireceğiz."

    2- "Değerli müşterimiz, ev telefonu hattınıza ait (...) nolu talebiniz çözerek işlemleri tamamladık. İyi günler dileriz."

    Telefonumda Türktelekom'dan gelen mesajları şöyle yukarıya doğru çektiğimde neredeyse 6-7 defa ekranı aşağı doğru çekmem gerekiyor. Gelen mesajların yarısı bu şekilde. İlk geldiğinde heyecanlandım, "Galiba bu sefer olacak" dedim. Sonra bir gün iş yerindeyken "işlemleri tamamladık" mesajı geldi. "Ha bu sefer oldu" diye heyecanla eve gittim, hiç bir gelişme yok. Meğer sadece BTK üzerindeki şikayetime cevap yazmışlar. O mesajın formatı da şu şekilde;

    "Sayın (...),

    Size destek olma fırsatını bize sunmanızdan ötürü duyduğumuz memnuniyeti belirtmek isteriz.

    (...) tarihinde BTK kanalıyla iletmiş olduğunuz şikayetinize ilişkin tarafımızca inceleme yapılmıştır.

    Öncelikle yaşatmış olduğumuz olumsuz deneyim adına duyduğumuz üzüntüyü belirtmek isteriz.

    İlgili adreste alt yapı kaynaklı sorun bulunması sebebi ile hizmet verilemediği görülmüştür.

    Şirketimiz tarafından yürütülen çalışmalar planlama aşamasında olup, şebeke çalışmaları başvuru sırasına göre sırayla yapılmakta, sizin adresinize yönelik sahada yapılan somut bir çalışmanın bulunmadığı ve işlemlerin ne zaman tamamlanacağına yönelik ön görülen net bir tarih bulunmadığı bilgisini paylaşmak isteriz.
    Hizmet talep etmiş olduğunuz adreste aktif bir telefon hattınız bulunmaması sebebiyle , tarafınıza fatura tahakkuk etmemektedir.

    Konu ile ilgili önceki şikayetinize ilişkin olarak (...) tarihinde saat (...) ‘ de görüşme sağlanmış olup, şifahen de bilgi verilmiştir.

    Türk Telekom’a gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder, düşünce ve önerilerinizi bizimle paylaşmanızdan mutluluk duyarız.

    Saygılarımızla. "


    Somut çalışma yapılırken bile bu yanıt geldi. Hatta alt yapının geldiği gün bile bu yanıt geldi ve telefonda bana o gün "alt yapı yok" dediler.

    Bu yanıt siz çözüme ulaşana kadar tekrar tekrar tarafınıza gönderilecek. Ben geçen 7 aylık süre boyunca farklı farklı şikayetler yazdım. Her birine itina ile bu formatı gönderdiler. Sorduğum soru neredeyse her defasında farklıydı. Ama soruma yanıt almak yerine bu yanıt gelmeye devam etti. Ben de inat ettim, cevap geldikçe yeni şikayet kaydı oluşturdum.

    Öyle ki bazı şikayetlerime sadece bu yazıyı kopyaladım ve "Bana bu yazıyı göndermeyin, alt yapı kaynaklı sorun nedir?" gibi sorular yazıp gönderdiğimde bile bu yanıtı gönderdiler.

    Yukarıda bir kısmı farklı renkle işaretledim oraya da dikkatinizi çekmek isterim. Buna takılmamanız gerekir. Ben firmanın şikayet çözüm sürecini ilk başlarda bilmediğim için bu cümleye takmıştım. "Ben size alt yapı soruyorum siz bana fatura gelmeyecek diyorsunuz, sabit telefonu geçtim, evde alt yapı yok tabii ki fatura gelmeyecek alakasız cevaplar vermeyin" falan yazdım birkaç şikayette. Sonuç değişmedi, yine bu cevap geldi ben de pes ettim ve şirkette en yoğun günlerimde bile, toplantı aralarında vs. üşenmedim, yanıt geldikçe sorun çözüme kavuşmadığı için şikayetimi yeniledim. BTK üzerinden ilettiğiniz şikayete dönüş yapılmak zorunda. Tabii şikayetin çözülmesi ve sorduğunuz soruya yanıt gelmesi gerekiyor ama, ne hikmetse ben çok nadir sorduğum sorulara yanıt alabildim.

    Süreç devam ederken şikayetinizi mutlaka Türktelekom'u seçerek göndermeniz gerekiyor. Olur da yanlışlıkla TTNet'i seçerseniz bu sefer şu yanıt gelecek;

    "Sayın (...),

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden Şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.

    Şikayetinize konu olan talebinizin Şirketimizin müşterilerine sunmuş olduğu hizmet, ürün veya servislerle ilgili olmadığı anlaşılmıştır. TTNET A.Ş. olarak başta Evde/işte İnternet hizmeti olmak üzere müşterilerimize sunmuş olduğumuz hizmet, ürün veya servislerle ilgili her türlü soru ve sorunlarınızı internet sitemizi ziyaret ederek, Çağrı Merkezimizi arayarak veya size en yakın Türk Telekom Ofisine başvurarak iletebilir ve bilgi alabilirsiniz.

    Bilgilerinize arz ederiz.

    Saygılarımızla. "


    Yani evet alt yapıyı internet için istiyoruz, ama BTK üzerinden şikayet ederken "TürkTelekom / Sabit Telefon Hizmeti" kategorilerini seçmek gerekiyor. Benim izlenimim TTNet genel olarak Türktelekom'dan daha geç dönüş yapıyor. Bu yüzden TTNet'e alt yapı şikayeti ileterek vakit kaybetmeyin. Şikayetinizi BTK üzerinden Türktelekom'a yönlendirin.

    Süreçte hiç etkisi oldu mu bilmiyorum, ama benim 40 küsür şikayetin sonunda alt yapı evime geldi. Şimdi sinyal problemi ile uğraşıyorum. Cuma günü Süperonline kurulumu yaptı, ama Telekom'un sinyal göndermesini bekliyorum.

    İşin kötü tarafı şu noktada şikayet etmek de pek mümkün değil. Türktelekom'a şikayet etsem "Talebiniz internetle ilgili bizle ilgili değil" diyecekler, TTNet'e şikayet edersem "Servis sağlayıcınız biz değiliz, Superonline ile iletişime geçin" diyecekler.
    Zaten Superonline'a şikayet etmiyorum ama onları aradığımda da "Sorun bizden kaynaklı değil, Telekom'a arıza kaydı açtık takip ediyoruz" diyorlar.

    Tekrardan çok geçmiş olsun diyorum. İnşallah en kısa zamanda alt yapı gelir ve internetiniz bağlanır. Şu aşamada beklemekten ve şikayet yazmaktan başka yapacağınız bir şey bulunmuyor malesef.

    Hocam bugün (şuanda) kabloyu bağlıyorlar.6 ay sonra mutlu sona ulaştım.


    Bekleyenlerde inşallah en kısa zamanda sonuca ulaşırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tellys T kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun hocam çok sevindim sizin adınıza ve internetiniz şimdiden hayırlı olsun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk

    geçmiş olsun hocam çok sevindim sizin adınıza ve internetiniz şimdiden hayırlı olsun :)

    Hocam selamlar, konuyu hortlatıyorum kusura bakmayın. Ben 2014 Aralık' tan beri altyapı bekliyorum. Geçen sene Mayıs ayında yani 2016 Mayıs ayında kablo kanallarını döşediler ancak ondan sonra hiç birşey yapmadılar. Kablo kanalları iki tane ağız mevcut ve binanın önünde öylece duruyor. Siz bu kanallar döşendikten sonra ayrı bir başvuru yapmışmıydınız? Yani kabloları döşeyen ekip 2.5 hafta sonra kendiliğinden mi geldi? Açıkçası 3 seneye yakın bir süre olacak ve evde internet kullanamıyoruz, ümidim kalmadı diyebilirim.
  • bende benzer durumdayım, dairelere fiber hattı çektiler ama sokağı kazmadılar, kutu falan da yok. arayıp sorguladığımda ise belediyenin kazı izni vermediği falan söyleniyor. doğru mu değil mi bilmiyorum. başka ne yapabilirim bu süreci kısaltmak için
  • Ben de benzer durumdayım. Türk Telekom bütçe ayıracak imiş 4 aydır bütçe bekliyoruz. Mahallede olan yeni binaların tümüne çıkacakmış o yüzden gerekiyormuş. Sonra kazı işlerine geçilecek imiş o da sancılı gördüğüm kadarıyla gelip de kazan yok. Ne yapacağım bilmiyorum kaç aydır mobil internet ile idare ediyorum. Ayrıca binanın içinde de telefon kabloları döşeli değil sanırım. Bina iç girişindeki kutunun içi boş. Onu da Telekom mu çekiyor biz mi yaptıracağız...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SzolnoK kullanıcısına yanıt
    merhaba hocam, bence en mantıklısını yaptınız hortlatarak.
    bizler de böylece neden türktelekom tercih etmediğimizi bir kez daha hatırlamış oluyoruz :)

    sizin adınıza çok üzüldüm, inşallah en kısa zamanda sorun çözülür ve altyapınıza kavuşursunuz.

    binanın içindeki donanım müteahhitiniz tarafından yapılmış olmalı. telekom yalnızca apartmana kadar döşer. apartmanın içinden daireye gelmesi sizin sorumluluğunuzda. eğer müteahhit yapmıyorsa bir elektrikçi çağırıp kontrol ettirin derim. yeni yapılmış bir bina ise bina içindeki donanım hazırdır diye düşünüyorum. telekom getirdiği kabloları apartmanın içindeki kutunun içine kadar uzatacak ve bırakacak.
  • DhAk kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. En azından sorumun 2. Kısmına cevap aldım. Birinci kısmı ise asıl muamma. Şikayet de bir işe yaramıyor gördüğüm kadarıyla kuzu kuzu bekleyip lanet edeceğiz sanırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SzolnoK kullanıcısına yanıt
    malesef öyle... ben btk üzerinden 40 civarı şikayette bulundum. neredeyse her şikayetimde farklı konudan bahsetmeme rağmen, neredeyse tüm şikayetlerime aynı cevabı gönderdiler. bir arpa boyu yol alamadık diyebilirim.
    siz yine de yılmayın, btk üzerinden şikayetinizi iletin. etkisi olursa ne mutlu...
  • Bu kervana bende katılmış bulunuyorum; aralık 2017 de başlayan bekleme sürecinin aylar belki de yıllar süreceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Augias kullanıcısına yanıt
    umarım bizim beklediğimiz kadar beklemezsiniz ve sizinki kısa sürede hallolur. geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Augias kullanıcısına yanıt
    aboneliği sana devretsemde tahhud cezasından yırtsam :P bizde varda ne oluyor hız bu şekilde kaç zamandır. lütfedip cevap bile vermiyorlar.
     TürkTelekom tarafından YALVARTILIYORUZ
  • Konu sahibine selamlar

    5.5 ay önce Sancaktepe/Safa Mahallesine taşındım.Bina da internet olmayacağını tahmin ediyordum lakin hayatımın en büyük şokunu sokakta altyapı olmadığını öğrenerek yaşadım koskoca İstanbul da sokakta internet altyapısı nasıl olmaz ben sadece kutu işleriyle uğraşırım diye düşünürken bir anda altyapı işi çıktı.Bu süreçte bol bol yürüyüş yaptığımdan (can sıkıntısı) bazı sokaklarda TT yetkililerinin çalışmalar yaptığını gördüm inanır mısınız dostlar öyle bir moralim bozuluyordu ki ya ne zaman gelecek bu internet diye sinirimden ölüyordum.(Bu süreçte Genel Müdürlüğe gidildi dilekçe verildi , Twitter,BTK, Şikayetvar hatta Belediye Başkanına dilekçe gönderildi). Bugün öğlen ailem aradı sokağa Türk Telekom görevlileri geldi sorduklarında altyapı çekiyoruz demişler.Annem 15 dakika sürdüğünü söyledi bakın 15 dakikalık iş 5.5 ay bekleme süresine denk.Binada kutu yok bundan sonra kutu savaşı başlayacak biliyorum.Az önce 444 lü TTnet numarasını aradım ilgili birim hala altyapı görülmediğini ama aktivasyonu yapılacağını daha fazla bilgi için Genel Müdürlüğe gitmem gerektiğini söyledi.Kafamdan en az 3 ay belirledim.Muhtemelen gelip 20 dakikada kutu konulacak (Binada Mütait Türk Telekom kutusu koymuş sadece gelip bağlantı sağlayacak şeyler konulacak).Yine muhtemelen totalde 35-40 dakikalık iş için 8.5 9 ay beklemiş olacağım.

    Paramızla vergilerimizle sözde MEGA kentte tekelle muhtaç kalıp rezil olmak böyle bir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kardeşim aynı sıkıntıyı bende Kağıthane de yaşıyorum hergün arıyorlar ağır konuşuyorum hakaretler havalarda uçuşuyor ve sonuç alamıyorum en son şunu buldum sizde incelerseniz sevinirim denemediğin yol kalmadı senin gibi ama sonuç yokhttps://telkoder.org.tr/istanbul-cok-yakinda-internetsiz-kalabilir/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.