Şimdi Ara

TürkTelekom tarafından YALVARTILIYORUZ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
1
Favori
7.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the little prince

    Merhaba arkadaşlar, dün akşam oturduğumuz sokağın bir sokak gerisinde Türk Telekom'a ait kazı vs. araçları ve birçok fiber optik kablo gördüm.Akşam olduğu için kimse yoktu bende az önce sokağa gittim ve fiber altyapı çalışmalarının başladığını gördüm. Firmanın mühendisiyle görüştüm ve 1-2 sokak ileride olduğumuzu, bizim sokağa altyapının gelip gelemeyeceğini sordum ve bana buradaki altyapı olmayan tüm sokaklara sırasıyla altyapı yapılacağını ve 1 hafta içinde çalışmaların bitmesini öngördüklerini söyledi.

    Anlayacağınız 3.5 yıl sonra milyon dilekçe ve şikayetten sonra sonunda internete kavuşacağız gibi...

    Türk Telekom bunca yıl beni ve sizi mağdur ettiği için ve hatta dalga geçtiği için asla affetmeyeceğim değeri hala aynı bende.

    Neyse arkadaşlar umarım hepinizin mağduriyeti en kısa zamanda giderilir ve şu kurumun peşinde gençliğinizi harcamazsınız.

    Gelişmeleri buraya yazacağım, görüş ve sorularınız için her zaman yazabilirsiniz.

    Hocam 3.5 yıl internet sorununu nasıl çözdünüz?




  • Leonardo Ryzov kullanıcısına yanıt
    1.İnternet altyapısının olmadığını TT müdürlüğüne söyleyince telefon isteme talebi veya internet isteme talebi oluşturduk aprtm. birkaç komşu ile, tabii az sayı olduğu için bir şey olmadı, bir yıl geçti yan apartman yapıldı, komşularla konuştum ordan da az sayıda int. isteme olunca bir şey çıkmadı.

    2.3 yıl Müdürlüğe gittik kaç kz şikayet ve konuşma yaptık hiçbir gelişme olmadı.Hep bize ödenek bekleniyor dedi müdür.

    3.Bu haziran internet altyapısı için bir 12 tane dilekçe yazdım (2 aprtm. 12 daire) ve teker teker evleri dolaştım 9 kişi imzaladı.(Cesaret ve konuşma önemli, tatlı dille konuşursan illa dinlerler ve yardım ederler)

    4.Bu dilekçeleri dosyalayıp müteahhite götürdüm.Neden müteahhit? Çünkü zamanında internet altyapısı için bina temeldeyken TT müdürlüğüne bildirmemişti her şey onun yüzündendi... Neyse müteahhit umursamaz bir tavırla biz ilgilenmiyoruz internetle TT ilgeleniyor oraya git dedi

    5.Müdüre çıktım ve dilekçeleri verdim şu adresteyiz 3 yılı aşkın altyapı yok dedim. 4 yıldır ..... mahallesine altyapısı yok sakin ol dedi, zaten biz altyapı olmayan yerler ile ilgili gebel ödenek istedik bekliyoruz, fiber dönüşüm olacak dedi.Ben de kaç yıldır bekliyoruz ama deyince delikanlı dışarı çıkabilirsin! dedi

    6.3 ay bekledik tık yok, eylülde oturduğum ilçenin müdürlüğü değil de asıl altyapı planlamaya başka bir ilçenin baktığını öğrenince komşudan şok oldum.Bari söyler insan oraya git diye..

    7.O ilçenin müdürlüğünde müdürle görüştüm, bana o sokağa normalde 1,5 yıl önce fiber altyapı gelmesi gerektiğini, ihalenin çoktan yapıldığını ama TT ve ihaleyi alan firma yüzünden projenin durağan durumda olduğunu söyleyip belgeyle gösterdi. Anlaşmazlık çözülene kadar hiç değilse ADSL gelsin 30 m ilerde tel. direği var dedim, zor ama dilekçe doldurabilirsin dedi doldurdum gittim

    8.Bizim aprtm. yanınd 6 aprtm. oluşan bir site var 2014 yılında Bakan Yeğeni taşındı (ciddiyim şaka değil!) 1 ay içerisinde fiber internet getirmişti oraya, ben de dedim adamı ailem tanıyor bari tanışayım son çare o adam dedm. 10 gün önce tanıştım ve durumu anlatınca bizzat ilgileneceğini, müdürü çalışanları tanıdığını söyledi. Ama elimde bir şey olmadan direk konuşamam, yasal prosedür gereği internet talebinde bulunun dedi, gez sizin apartmanları bide karşı siteyi aprtm. yöneticileriyle görüş, nüfus cüzdanı fotokopisiyle adre bilgilerini topla isteyenlerin çünkü insanlar hafta içi işte, bunları dosyala bana getir gerisine karışma ded. Tamam dedim gittim.

    9.Bizim aprtm. karşısındaki siteye akşam 8'de daldım soldaki binaya gittim daire 1' çaldım açan abiye durumu anlatınca burada çok kişinin istediğini, kendisinin site yöneticisi olduğunu söyledi (şans :)). Ben önceden düşünmüştüm kapı kapı gezmeye gerek yok bina kapılarına çıktı kağıt alırız yazıcıdan istenilen belgeleri yazarız herkes bilgilenir diye. Bunu söyledim tamam mantıklı ben en geç bir haftaya toplarım dedi.

    10.İçim rahat etmedi pazartesi o ilçenin müdürlüğüne gidip son durumu soracaktım ama gidemedim, ama iyi oldu. Akşam marketten gelirken bizim iki sokak geri de TT'ye ait kazı aracı birço fiber ptik kablo vesaire görünce Lan Yoksa :o dedim ve dün sabah düşündüğüm oldu, sokak kazılmaya ve kablolar döşenmeye başlamış, firmanın mühendisiyle görüştüm ve bu mahallede altyapı olmayan her sokağa yapıcaz ded, kabloları sokağa ve apartman girişine döşeyip saha dolabı da koyacaklarını söyledi.

    İşte maceram kısaca böyle... Buna tabii ki sayısız btk, şikayet var, Bimer şikayetlerini, geri dönüşü olmayan mailleri, aramaları eklemedim bile.

    Tanrı, Allah, hiç kimseyi mecbur bırakmasın bu kuruma. Şirketi 2005'te %55 hissesinni Arap şirketine satıp, CEO'yu Lübnanlı yaparsan olacağı buydu zaten. Neyse, umarım herkesin dilediği gibi kurumda işleyiş hızlanır ve reklama değil, altyapıya ödenek fazla ayrılır...




  • the little prince kullanıcısına yanıt
    Hocam verdiğiniz emek, gösterdiğiniz çaba takdire şayan. Gerçekten tebrik ediyorum, bunca ağız kokusu, bunca çile çekmişsiniz. Dediğiniz gibi umarım kimse günün birinde bu şirkete mecbur kalmaz, bu şirketin kuracağı altyapıya mecbur kalmaz. Neyse ki geç de olsa emeklerinizin karşılığını almışsınız.

    Bu süre içinde, vınn ya da jet modem ile falan mı idare ettiniz?
  • Öncelikle çok teşekkürler güzel sözlerin ve takdirin için. 3,5 yıl altyapı olmadan internet ihtiyacını nasıl karşıladın? Şöyle söyleyeyim; 3 yıl aylık 2 GB internet, her yöne 500 dk. her yöne 5000 SMS'ten oluşan 25 Tl'lik Avea Woops paketini kullanarak mobil de olsa iletişim ihtiyacımı karşılamaya çalıştım, az da olsa internet kafeye gittim. Son 6 ay da aylık 15 GB'lık 55 TL'ye Vodafone 3G Modem Wifi ile internet ihtiyacımı karşılamaya çalışıyorum.

    Şimdi diyeceksin ya oğlum kafan basmıyor mu neden son 6 ayda 3g modem aldın diye de, cidden basmıyor bak. Benim hiç alakam yoktur bu servis sağlayıcıları denen olayla hatta sokakta yıllardır gördüğüm yeşil direklerin telefon direkleri olduğunu daha birkaç ay önce öğrendim hdhgdjfdgfsgag

    Yani özetle evinde intenetin yoksa mobil veya 3g modem internet ihtiyacını az da olsa karşılar; oyun indirme, film izleme, müzik indirme, youtube neredeyse hiç yararlanamıyorsun.Ben daha çok sosyal medya ve ekşi sözlükte takılırdım zaten.

    NOT:Türkcell'in ayda 129 Tl'ye 50 GB Vınn paketi var diye biliyorum, çalışıyorsan kendin ödeyebilirsin belki, öğrenciysen biraz kendin para biriktirir gerisini ailen karşılayabilir belki bir düşün.




  • Change.org dan kampanya düşünülebilir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • her gün sövüyorum tt'ye, yatacak yerleri yok onun bunun çocuklarının
  • Muhtemelen boş port yok bende şuanda aynı durumdan madurum taahhütü iptal ettim evime telefon geliyor ama internet gelmiyor boş portta 3 5 ay belki daha kısa yada daha uzun bir süre alabilir dediler. Allah yardımcımız olsun işimiz zor..
    Ben turknete başvuruda bulundum port sıkıntısı olmadığını evrakları eline geçince 3 5 gün içerisinde aktif edeceklerini söylediler...
    Telefon bağlanıyor bunda sıkıntı yok sıkıntı ttnette kakabalık yerlerde boş port yok altyapı diyerek geçiştiriyorlar. Bulunduğunuz bölgeye bağlı tt müdürlüğüne giderek çözüm masası ile irtibat kurun en kesin bilgiyi onlardan alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herkese merhaba,
    uzun uğraşlar ve artık sayısını tahmin edemediğim btk, bimer ve cimer şikayetinden sonra geçtiğimiz hafta içinde benim sokakta da kazı yapıldı ve içinden kabloların geçeceği borular döşendi. çok büyük ihtimalle fiber olmayacak ama benim için önemli değil, bağlantı yavaş olsa bile evde internetin olması çok önemli.
    bu zamana kadar sorunu giderilen arkadaşlar olmuş, gözünüz aydın. inşallah diğer mağdurların da sorunu çok kısa sürede giderilir.
    boruları döşeyen ekip, kabloları başka bir ekibin çekeceğini söyledi. inşallah onlar da bu hafta kabloları çeker ve bir iki haftaya eve internet bağlatabilirim. apartmanda eksik yok, apartmanın hemen girişine de yerde telekom kapağı var ve yanında kablo geçmesi için apartmanın duvarını delmişler.

    @the little prince; hocam çok büyüm emek vermişsiniz. yazıklar olsun insanları bu zahmete sokanlara. çok sevindim sizin adınıza.

    @caloom; change.org'da kampanya başlatmayı ben de düşündüm, ama malesef kampanya metnine yazıo yetkililere iletilecek dilekçede net olarak ne talep etmeliyiz bir şet bulamadığım için o işlere giremedim malesef. varsa önerileri toparlayıp başlatmak bence de muazzam olur. ama ne yazmalı, alt yapıya artık yatırım yapılsın gibi bir şey çıkartsak, zaten yapıyoruz zart zurt diyip işin içinden sıyrılacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lanet olsun.
    TTNet'i ararsın "Türk Telekom bakıyor altyapıya" der.
    Türk Telekom'u ararsın "biz internete bakmıyoruz" der.
    Yerden çıkan uyduruk bir kablonun kopması sonucu internetim gitti.
    1 haftadır uğraşıyorum nafile.
    ALLAH kimsenin başına vermesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alt yapı kaynaklı sorun olduğu için türktelekomun ilgilenmesi gerekiyor. çağrı merkezi çalışanı büyük ihtimalle internet kelimesini duyduğu anda biz bakmıyoruz demeye başlamıştır.
    btk üzerinden türktelekom'u seçip altyapı kategorisinde şikayet yazarsanız ilgileneceklerdir. özellikle bilgisi olan bir personel tarafından aranmak istediğinizi belirtmekte de fayda var, bırakın onlar uğraşsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DhAk -- 19 Ekim 2016; 1:07:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu malesef hala güncel. telekom o kadar ilgisiz ki, btk üzerinden yazdığım şikayetlere hala "somut çalışma yapılmamaktadır" yazıp gönderiyorlar. somut çalışma başladı ama iki aşamalı şekilde ilerlemesi gerekiyormuş. kabloların içinden geçeceği donanım kuruldu ancak kablo çekmesi gereken ekibi bekliyoruz. telekoma somut çalışma başladı diye üst üste kopyalayıp, somut çalışma ne zaman bitecek? yazdığımda bile bana hala aynı eski cevabı göndermeye devam ediyorlar.
  • Bende dün ttnet'e başvuru yaptım ama sonra ttnet'in ne kadar rezil olduğunu öğrenince vazgeçtim.

    Bugün kurulum için aradıklarında vazgeçtiğimi söyledim ve olay kapandı.

    Üstelikte kurulum içinde 90 tl ücret alıyormuş pislikler
  • Sorun hala devam ediyor.
    Mayıs ayından beri beklediğim alt yapı sonunda geldi. Salı günü alt yapının aktif olduğunu öğrendim ve internet başvurusunda bulundum. Cuma günü (yani bugün) saat 08.30 - 13.00 arasına randevu verip kurulum için geleceğiz dediler. İş yerinden izin aldım ve evde bekliyorum.

    Sabah 09.54'te bana gönderdikleri mesajı söylüyorum;
    "Değerli Müşterimiz, teknik bir problem sebebiyle evde/işte internet kurulum işleminiz tamamlanamamıştır. Detaylı bilgi için en kısa sürede sizi arayacağız."

    Saat 11.30, ne arayan var ne soran! Alt yapıyı getirene kadar yaşattıkları mağduriyet yetmedi, bir de böyle mağdur ediyorlar.

    BTK üzerinden şikayet yazdım sabah saat 10.00'da, bu entryi girerken şimdi geri aradılar, "Sorun bizle alakalı değil TTNet'le iletişime geçmeniz gerekiyor" diyorlar. BTK'dan TTNet'e yazdığım şikayetlere ise zaten 2-3 günden önce dönüş olmuyor.

    Koca gün Türktelekom yüzünden boşa gidecek.
    Bakalım alt yapı var ama interneti bağlamaları için daha ne kadar bekleyeceğiz...




  • 6 ay sonunda bizim binaya adsl geldi. Heralde aktif olmasi da bir 6 ay surer.

    Boyle sorumsuz adamlari bizim basimiza musallat edende suc telekomda suc yok!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DhAk kullanıcısına yanıt
    Altyapı geldiği için hayırlı olsun hocam, hiç değilse altyapı da aktif olmuş daha fazla bekmeyeceksin.

    Sana bir sorum olacak; 1-1,5 ay önce mahalle ve sokağa fiber için kazı çalışması yaptılar ama bir türlü kablocu ekip gelmedi. Geçen firmanın kablo döşeyen elemanını gördüm bizim sokağa yakın bir yerde kablo döşüyordu, ileriki haftalarda bizim sokağa geleceğnini söyledi.

    Kazı işleminden sonra kablocu ekibi ve fiber kutuyu koyan ekibi ne kadar süre beklediniz, yani kazıdan sonra ne zaman internet aktif oldu süreci anlatabilir misin?
  • Teşekkür ederim, umarım bugün ekip gelir de sorun sonunda çözülür.

    İlk gelen ekip kabloların içinden geçeceği boruları döşedi, apartmanın önüne kutuyu yerleştirdi.
    Bu ekipten sonra kablo çekmeye gelen ekibin gelmesi 2.5 hafta sürdü. Onlarla konuşup ne zaman aktif olur diye sorduğumda "Bizim işimiz bitti, bir ekip daha gelecek ve kabloları bağlayacak." dediler.
    Bunun üstüne yine 2.5 hafta geçti. Gelen giden olmadı ya da ben görmedim. 3. haftanın sonunda aktive edildiğini öğrendim ve başvuru yaptım.

    Çok sıkıntılı bir süreç malesef. BTK veya herhangi başka bir kanal üzerinden yaptığımız şikayetlerin bir işe yaradığına inanmıyorum. Kendi planlamaları neyse o şekilde süreci ilerletiyorlar. Şikayetlere önem verseler bugün benim internet bağlanırdı. 6-7 ay bekleme ve 40-45 şikayete rağmen şu an hala telefonu modem olarak kullanıp internete giriyorum.

    İnşallah senin problem de en kısa sürede hallolur.




  • DhAk kullanıcısına yanıt
    Bizde boruyu döşediler ama kutu falan koymadılar bile, 1,5 aydır da kablocu ekibi bekliyoruz. Altyapı ihalesini alan firmanın mühendisi en geç aralık sonu altyapı işlemleri tamamlanır demişti, bekleyelim bakalım. Gerçekten onların planlaması neyse o, şikayet konuşmayla falan olmuyor maalesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the little prince

    Bizde boruyu döşediler ama kutu falan koymadılar bile, 1,5 aydır da kablocu ekibi bekliyoruz. Altyapı ihalesini alan firmanın mühendisi en geç aralık sonu altyapı işlemleri tamamlanır demişti, bekleyelim bakalım. Gerçekten onların planlaması neyse o, şikayet konuşmayla falan olmuyor maalesef

    Yemin ediyorum bıktırdılar.
    Şikayetlerim sonrasında aradılar az önce, alt yapınız bulunmadığından dolayı işlem gerçekleştirilememiş dediler.
    Ben artık söyleyecek bir şey bulamıyorum. Bana 2 gün önce alt yapı hazır deyip randevu aldınız diyorum, telefondaki saygısız ben demedim böyle bir şey diyor bana. Hepsi ve hatta bizi bu adamlara mecbur bırakan herkes Allah'ından bulsun diyorum.
    Başvuru da iptal oldu alt yapı yok diye.


    Not: Telefonu kapattıktan sonra tekrar aradım yeni müşteri gibi, bu sefer de alt yapı var ama port yok demeye başladılar.




  • DhAk kullanıcısına yanıt
    Dünya tarihinin en rezil en kötü müşteri hizmetine sahip firması Türk Telekom'dur. Hem dünyanın en pahalı internetini kullanıyoruz hem de dalga geçilen ve fırça yiyen taraf biz oluyoruz. Elbet bir gün batacaklar, (ki bu yüklü borçları yüzünden toparlanamazlarsa 2018'i zor görürler) bizde hepsinin hesabını soracağız merak etmesinler, her saltanatın bir sonu var.

    Hayır anlayamadığım çok borçları var, paraya çok ihtiyaçları varken müşteriyle yakından ilgilenmeleri lazımken, biri port yok biri altyapı yok deyip sıvışmaya çalışıyorlar inanamıyorum.
  • the little prince kullanıcısına yanıt
    yok hocam bunların hizmet anlayışı bu, içlerine işlemiş. adama "utanın" diyorum "ben gurur duyuyorum" diyor. başka ne denir ki?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.