Şimdi Ara

TürkTelekom tarafından YALVARTILIYORUZ (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
1
Favori
7.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli kardeşim, Telekom'u zaten 2005 yılından bu yana çoktan çözmüş olman gerek. Kibarca ama insanla ***şak geçercesine verilen kalıp yanıtlardan da görebileceğin üzere, "sizle uğraşamayız, abonemiz zaten fazla, siz olmasanız da olur" gibisinden sizi ve başvurunuzu savsaklama yoluna gitmişler. Buna şaşırmamak gerekir. Batak da olan bir şirket, tıpkı ülke ekonomisi gibi.

    Çevrede alternatif ISS'lerin olmaması acı. Uydunet, hiç olmadı SOL Fiber olsa yeterdi ama 4/4.5G zaten yavaş ve sorunlu bir teknoloji. En kötü ADSL bile kimi zaman HSDPA bağlantısından daha akıcı denilebilir, tabi kopmazsa.

    Bence yapman gereken müdürlüğe gidip birazda zorlayarak üst düzey bir yönetici ile görüşmen. Tabi o yöneticide önündeki evraklarla ilgilenmek yerine Youtube'da video izlemek, CS:GO oynamak veya Facebook'ta gezmek dışında bir eylem içine kolay kolay girmeyeceğinden (içeriden aldığım sağlam bilgidir) şansını denemek ve alternatif ISS'lerin bölgene gelmesi için dua etmek dışında yapabileceğin pek birşey kalmıyor.

    Geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 25 Kasım 2016; 21:8:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk


    quote:

    Orijinalden alıntı: the little prince

    Bizde boruyu döşediler ama kutu falan koymadılar bile, 1,5 aydır da kablocu ekibi bekliyoruz. Altyapı ihalesini alan firmanın mühendisi en geç aralık sonu altyapı işlemleri tamamlanır demişti, bekleyelim bakalım. Gerçekten onların planlaması neyse o, şikayet konuşmayla falan olmuyor maalesef

    Yemin ediyorum bıktırdılar.
    Şikayetlerim sonrasında aradılar az önce, alt yapınız bulunmadığından dolayı işlem gerçekleştirilememiş dediler.
    Ben artık söyleyecek bir şey bulamıyorum. Bana 2 gün önce alt yapı hazır deyip randevu aldınız diyorum, telefondaki saygısız ben demedim böyle bir şey diyor bana. Hepsi ve hatta bizi bu adamlara mecbur bırakan herkes Allah'ından bulsun diyorum.
    Başvuru da iptal oldu alt yapı yok diye.


    Not: Telefonu kapattıktan sonra tekrar aradım yeni müşteri gibi, bu sefer de alt yapı var ama port yok demeye başladılar.

    artık öyle bi hal almışki sizinki bir akşam eve gelip kapıyı açtığınızda, bütün tt çalışanları ceolar falan "sürpriz! şaka yaptık" diye ellerinde pastalarla alkışlasalar falan inanırım. artık mantıklı gelir. çünkü başka bir açıklama olamaz




  • Altyapı veya port kimisi alt der kimisi üst der sonuç santraldeki port kartlarının eski ve mevcut müşteriyi kaldıramıyor olması yenilenecek hepsi tabi şu araplar telekoma yatırım için pay bırakırsa sorunlu yerlerin hepsi ankaraya başvuru yapmış vaziyette ama malesef altyapı için ödenek yok ve kartlar değişmiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar çok teşekkür ederim destekleriniz için.
    anlam veremiyorum ben de olanlara malesef, aylarca uğraştım; az önce de apartmanda birine cuma günü internetin bağlandığını öğrendim. sanki sessiz sedasız beklesem ve işlemler hızlansın diye hiç sesimi çıkarmasam kendiliğinden olacakmış gibi geliyor.
    pazartesi gününü bekleyeceğim. hipernet portu yok ama adsl portu hazır, isterseniz başvurunuzu alalım dediler. yalnız başvuru alabilmek için hipernet başvurumun iptal olması gerekiyormuş ve henüz iptale düşmemiş. bu saçmalıklar yüzünden şu an superonline'a da başvuramıyorum. bakalım ne olacak, gelişmeleri aktarıyor olurum.
  • bir haftadır sürekli "port açık, port açık değil, adsl portu var ama hipernet portu yok, o var, bu yok" vs dönüşlerle oyalanıyorum. yukarda arkadaşların söylediği gibi bunca probleme rağmen bile bile lades demiş gibi telekom'a başvurarak zaman kaybettim. ama artık kesin olarak hiç bir platformda türk telekom'dan hizmet satın almamaya karar vermiş bulunuyorum. çevremde ne kadar insan varsa da bu rezilliği paylaşıp bu firma ile ilişkilerini kesmelerini tavsiye edeceğim.
    hipernet için başvuruma, son gün teyit araması yaptıkları halde "alt yapı sorunu var" deyip gelmemişlerdi. sonra aradığımda hipernet için port olmadığını ama adsl için olduğunu söylediler. adsl için başvuru yaptım ve bugüne randevu verdiler.
    bugün ne olduysa, bu sefer de randevum cuma gününe ertelenmiş. sorunun ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok. müşteri hizmetlerini aradığımda "siz zaten bugün başvurmuşsunuz, randevu da cuma gününe verilmiş" diyorlar. yine bir günüm evde telekom'u bekleyerek geçti.

    bütün başvurularımı iptal ettim. superonline'ı aradım ve vdsl başvurusu yaptım. şu an vdsl için uygun port varmış. kurulum aşamasına geçene kadar port kapanırsa da yapacak bir şey yok, bekleyeceğim ve hizmeti superonline'dan alacağım.

    malesef evde tivibu kullanıyorum ve gsm hattım da turk telekom. bu hafta içinde ikisini de iptal ediyorum.
    507 ile başlayan bu numarayı dahi taşımak istemediğim için yıllardır kullandığım hattı iptal ettirip turkcell veya vodafone'dan yeni numara alacağım.

    lütfen siz de bu firmadan hizmet almadan önce bu tecrübelerimi göz önüne alarak bir kez daha düşünün. btk üzerinden yazdığım şikayetlere verdikleri ilgisiz yanıtlardan tutun, alt yapı geldikten sonra paramla hizmet satın almak istediğimde bile onların benim peşimde koşması gerekirken dilenci muamelesi görüyorum resmen.




  • Geçmiş olsun tt bir kişiyi daha bezdirmiş ben çoktan iptal ettirdim ama şimdi port yok diye süründürüyor :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla hocam 7 ay bekledim. gerekirse 1 ay daha beklerim ama türk telekom'a geçmem. eninde sonunda internet gelecek. ama ben bunca rezilliğe karşılık telekom'a para kazandırmayacağım.
  • son 1 güncelleme vereyim. çarşamba günü süperonline başvurumu yapmıştım. bugün telekom'dan biri aradı ve apartmana bağlantı için geldiğini, kapıyı kimsenin açmadığını iletti.
    nasıl olduysa daireyi kendisine yanlış iletmişler. yan dairenin zilini çalıp durmuş. kendisine doğru dairenin hangisi olduğunu söyledim ve birkaç defa teyidini aldım. iş yerinde olduğum için gelip kontrol etme şansım olmadı. "zaten bağlantı yapmayacağım, süperonline ekibi için hattınızı işaretleyeceğim" dedi.
    geldiğimde telefon kutusunu kontrol ettim. yine hatalı daire numarasını yazmış kablonun üzerine. arıyorum, telefona da cevap vermiyor.
    birkaç saat sonra süperonline'dan aradılar, müsaitseniz 10 dakikaya gelelim dediler. şu an kurulum gerçekleşti.
    Allah'a şükür hallettik. ancak telekom henüz sinyal göndermediği için yine internete giremiyorum. arıza kaydı açtılar, yarın öğlene kadar sinyal verilirmiş. kurulum için gelen beyefendi, gün içinde alt yapıyı kurduklarında bazen böyle olabiliyor, hata kaydı açıyoruz bir gün sonra sorun düzeliyor dedi.
    anlayacağınız son dakikaya geldik, ancak yine türk telekom'u bekliyoruz :)




  • DhAk kullanıcısına yanıt
    O zaman geçmiş olsun diyelim zor kısmı atlatmışsın
  • 2005te adsli 1 ayda bağlatmistim. Şimdi ayni mahalledeki evi 2 ay gecti port yok diye baglamadilar. Yine yakin bir bolgeden ev aldimm Bu sefer en erken 3 aya port gelir diyorlar. Yil olmus 2016 trakyada internete baglanamiyoruz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni evimizde şebeke olmadığı için 6 ay önce başvurdum. 2 defa bimere 2 defa da btkya başvurdum ve 1 ay önce de müdürlükle görüştüm sırayla dediler.
    Bugün akşam üstü şöyle bi mesaj geldi.

    Değerli müşterimiz, ev/iş telefonu hattınıza ait (...) nolu talebinizle ilgili çalışmaya başladık. Sonucuyla ilgili tercih ettiğiniz yöntemle sizi bilgilendireceğiz.

    Ne anlama geldiğini bilen var mı?
    Hallolcak mı yoksa sus bekle demenin başka bi yolu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tellys

    Yeni evimizde şebeke olmadığı için 6 ay önce başvurdum. 2 defa bimere 2 defa da btkya başvurdum ve 1 ay önce de müdürlükle görüştüm sırayla dediler.
    Bugün akşam üstü şöyle bi mesaj geldi.

    Değerli müşterimiz, ev/iş telefonu hattınıza ait (...) nolu talebinizle ilgili çalışmaya başladık. Sonucuyla ilgili tercih ettiğiniz yöntemle sizi bilgilendireceğiz.

    Ne anlama geldiğini bilen var mı?
    Hallolcak mı yoksa sus bekle demenin başka bi yolu mu?

    Merhaba hocam,

    Üzülerek söylemeliyim ki, malesef hiç bir gelişme olmayacak. Ben geçen 7 aylık süreçte bu mesajlardan onlarca kez aldım.
    Bugün BTK üzerinden ilettiğim 40'ı aşkın şikayet, sosyal medya üzerinden ilettiğim 10 civarı şikayet, ve sanırım Cimer ve Bimer üzeriden ilettiğim 2'şer tane şikayet bulunuyor. Bimer ve Cimer üzerinden ilettiklerim de BTK'ya yönlendiği, hatta "BTK'ya yönlendirmeyin" dediğimde bile BTK'ya yönlendiği için oradan yazmaktan bir süre sonra vazgeçtim. Hatta sanırım Bimer şikayetimden sonra bir gün BTK bana alt yapı sağlayan firmaların listesini göndermişti, kendim iletişime geçmem için.

    Bunun gibi bir mesaj ilk geldiğinde ben de çok heyecanlanmıştım, ancak hiç bir gelişme olmadı. Sırasıyla gelen ve gelecek mesajları aktarayım;

    1- "Değerli müşterimiz, ev/iş telefonu hattınıza ait (...) nolu talebinizle ilgili çalışmaya başladık. Sonucuyla ilgili tercih ettiğiniz yöntemle sizi bilgilendireceğiz."

    2- "Değerli müşterimiz, ev telefonu hattınıza ait (...) nolu talebiniz çözerek işlemleri tamamladık. İyi günler dileriz."

    Telefonumda Türktelekom'dan gelen mesajları şöyle yukarıya doğru çektiğimde neredeyse 6-7 defa ekranı aşağı doğru çekmem gerekiyor. Gelen mesajların yarısı bu şekilde. İlk geldiğinde heyecanlandım, "Galiba bu sefer olacak" dedim. Sonra bir gün iş yerindeyken "işlemleri tamamladık" mesajı geldi. "Ha bu sefer oldu" diye heyecanla eve gittim, hiç bir gelişme yok. Meğer sadece BTK üzerindeki şikayetime cevap yazmışlar. O mesajın formatı da şu şekilde;

    "Sayın (...),

    Size destek olma fırsatını bize sunmanızdan ötürü duyduğumuz memnuniyeti belirtmek isteriz.

    (...) tarihinde BTK kanalıyla iletmiş olduğunuz şikayetinize ilişkin tarafımızca inceleme yapılmıştır.

    Öncelikle yaşatmış olduğumuz olumsuz deneyim adına duyduğumuz üzüntüyü belirtmek isteriz.

    İlgili adreste alt yapı kaynaklı sorun bulunması sebebi ile hizmet verilemediği görülmüştür.

    Şirketimiz tarafından yürütülen çalışmalar planlama aşamasında olup, şebeke çalışmaları başvuru sırasına göre sırayla yapılmakta, sizin adresinize yönelik sahada yapılan somut bir çalışmanın bulunmadığı ve işlemlerin ne zaman tamamlanacağına yönelik ön görülen net bir tarih bulunmadığı bilgisini paylaşmak isteriz.
    Hizmet talep etmiş olduğunuz adreste aktif bir telefon hattınız bulunmaması sebebiyle , tarafınıza fatura tahakkuk etmemektedir.

    Konu ile ilgili önceki şikayetinize ilişkin olarak (...) tarihinde saat (...) ‘ de görüşme sağlanmış olup, şifahen de bilgi verilmiştir.

    Türk Telekom’a gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder, düşünce ve önerilerinizi bizimle paylaşmanızdan mutluluk duyarız.

    Saygılarımızla. "


    Somut çalışma yapılırken bile bu yanıt geldi. Hatta alt yapının geldiği gün bile bu yanıt geldi ve telefonda bana o gün "alt yapı yok" dediler.

    Bu yanıt siz çözüme ulaşana kadar tekrar tekrar tarafınıza gönderilecek. Ben geçen 7 aylık süre boyunca farklı farklı şikayetler yazdım. Her birine itina ile bu formatı gönderdiler. Sorduğum soru neredeyse her defasında farklıydı. Ama soruma yanıt almak yerine bu yanıt gelmeye devam etti. Ben de inat ettim, cevap geldikçe yeni şikayet kaydı oluşturdum.

    Öyle ki bazı şikayetlerime sadece bu yazıyı kopyaladım ve "Bana bu yazıyı göndermeyin, alt yapı kaynaklı sorun nedir?" gibi sorular yazıp gönderdiğimde bile bu yanıtı gönderdiler.

    Yukarıda bir kısmı farklı renkle işaretledim oraya da dikkatinizi çekmek isterim. Buna takılmamanız gerekir. Ben firmanın şikayet çözüm sürecini ilk başlarda bilmediğim için bu cümleye takmıştım. "Ben size alt yapı soruyorum siz bana fatura gelmeyecek diyorsunuz, sabit telefonu geçtim, evde alt yapı yok tabii ki fatura gelmeyecek alakasız cevaplar vermeyin" falan yazdım birkaç şikayette. Sonuç değişmedi, yine bu cevap geldi ben de pes ettim ve şirkette en yoğun günlerimde bile, toplantı aralarında vs. üşenmedim, yanıt geldikçe sorun çözüme kavuşmadığı için şikayetimi yeniledim. BTK üzerinden ilettiğiniz şikayete dönüş yapılmak zorunda. Tabii şikayetin çözülmesi ve sorduğunuz soruya yanıt gelmesi gerekiyor ama, ne hikmetse ben çok nadir sorduğum sorulara yanıt alabildim.

    Süreç devam ederken şikayetinizi mutlaka Türktelekom'u seçerek göndermeniz gerekiyor. Olur da yanlışlıkla TTNet'i seçerseniz bu sefer şu yanıt gelecek;

    "Sayın (...),

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden Şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.

    Şikayetinize konu olan talebinizin Şirketimizin müşterilerine sunmuş olduğu hizmet, ürün veya servislerle ilgili olmadığı anlaşılmıştır. TTNET A.Ş. olarak başta Evde/işte İnternet hizmeti olmak üzere müşterilerimize sunmuş olduğumuz hizmet, ürün veya servislerle ilgili her türlü soru ve sorunlarınızı internet sitemizi ziyaret ederek, Çağrı Merkezimizi arayarak veya size en yakın Türk Telekom Ofisine başvurarak iletebilir ve bilgi alabilirsiniz.

    Bilgilerinize arz ederiz.

    Saygılarımızla. "


    Yani evet alt yapıyı internet için istiyoruz, ama BTK üzerinden şikayet ederken "TürkTelekom / Sabit Telefon Hizmeti" kategorilerini seçmek gerekiyor. Benim izlenimim TTNet genel olarak Türktelekom'dan daha geç dönüş yapıyor. Bu yüzden TTNet'e alt yapı şikayeti ileterek vakit kaybetmeyin. Şikayetinizi BTK üzerinden Türktelekom'a yönlendirin.

    Süreçte hiç etkisi oldu mu bilmiyorum, ama benim 40 küsür şikayetin sonunda alt yapı evime geldi. Şimdi sinyal problemi ile uğraşıyorum. Cuma günü Süperonline kurulumu yaptı, ama Telekom'un sinyal göndermesini bekliyorum.

    İşin kötü tarafı şu noktada şikayet etmek de pek mümkün değil. Türktelekom'a şikayet etsem "Talebiniz internetle ilgili bizle ilgili değil" diyecekler, TTNet'e şikayet edersem "Servis sağlayıcınız biz değiliz, Superonline ile iletişime geçin" diyecekler.
    Zaten Superonline'a şikayet etmiyorum ama onları aradığımda da "Sorun bizden kaynaklı değil, Telekom'a arıza kaydı açtık takip ediyoruz" diyorlar.

    Tekrardan çok geçmiş olsun diyorum. İnşallah en kısa zamanda alt yapı gelir ve internetiniz bağlanır. Şu aşamada beklemekten ve şikayet yazmaktan başka yapacağınız bir şey bulunmuyor malesef.




  • DhAk kullanıcısına yanıt
    Hocam cevabınız ve verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.

    İnşallah sizin sorununuz da en kısa sürede çözülür.

    (Hemen bir tane daha şikayet yazıyorum)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tellys T kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim, umarım bir yardımı dokunur. ben açıkcası uzuuun bi dönemden sonra beni mağdur edebilecekleri son günlere girdiğime inanıyorum. konuyu artık süperonline takip ettiği için bir iki güne çözülür diye umuyorum.

    siz de yılmayın hocam, yapabileceğiniz en işe yarar şey btk üzerinden şikayetinizi iletmek. bırakın size cevap verirken onlar yılsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son bir güncelleme vereyim. Allah'a şükür bugün sorun çözüldü ve internet açıldı.

    Sabah Telekomdan ekip gelmiş, apartmanın önündeki kutuyu açmış. Aynı şekilde sokağın başındaki kapağı açıp içine girmişler. Yarım saat falan uğraştıktan sonra evdekilere sorun çözüldü diye bilgi vermişler. Evdekilerden de teyit aldım sorun kalmamış.

    7 aylık çile sona erdi, darısı bu mağduriyeti yaşayan herkese... Vakit bulabilirsem konuyu güncel tutacağım ve yaşadığım tüm problemleri ilk entry'de toplayacağım. Bu firmanın bu insanlara çektirdikleri hak değil. Yaşadığım mağduriyet bir kişiye etki edebilir ve tercihlerini değiştirebilirse ne mutlu bana.

    Tivibu üyeliğimi taahhütüm dolayısı ile iptal ettiremedim, 490 lira cezai bedel çıkardılar. İleride diğer platformların transfer durumunda cezayı ödemesi gibi bir kampanyası olursa ilk iş Tivibu'yu bırakacağım.

    Telefon hattımı da iptal ettirdim. Bugüne kadar destek olan herkese çok çok teşekkür ederim.




  • Hocam hayirli ugurlu olsun internetiniz. Gercekten cok mucadele ettiniz, cok ugrastiniz. Gec de olsa emeklerinizin karsiligini aldiniz. Guzel gunlerde kullanin.

    Ben de bu konuya yazmistim, ben de altyapi bekliyordum. Tesadufe bakin ki bizim de bir hafta once yapilan baglatimizin sinyali modeme bu sabah geldi, sadece turk telekom fiber oldugu icin mecburen turk telekom abonesi oldum. Suan 50 mbit ile baglaniyorum. Gercekten cok mutluyum.

    Darisi internetini baglatamayan tum arkadaslarin basina.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leonardo Ryzov -- 6 Aralık 2016; 12:21:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leonardo Ryzov kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim hocam. Şükür halledebildik. Sizin sürecin de sonuçlanmasına çok sevindim. Sanırım yatırımın yapıldığı ve alt yapı çalışmalarının gerçekleştirildiği belirli dönemler var. Aynı problemi yaşayan ve Avrupa yakasında ikamet eden bir arkadaşım da uzun süredir bekliyordu ve onun problemi de geçtiğimiz ay çözüldü.
    Gözünüz, gözümüz aydın. Herkesin probleminin en kısa sürede çözülmesini diliyorum ben de. Bence normalde bireysel başvuruya dahi gerek olmadan yapılması gereken bir süreç için aylarımızı harcamak zorunda kaldık gerçekten...
  • DhAk kullanıcısına yanıt
    Hayırlı uğurlu olsun hocam, iyi günlerde kullanın, emeklerinizin karşılığını geç de olsa aldınız ya artık gerisi önemli değil.

    Bana gelince hocam hala kablocu ekibi bekliyoruz, en iyisi TT Müdürlüğü'ne gideyim de plan, projeyle ilgili bilgi alayım.

    Bir tek ben kaldım yav
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk

    Son bir güncelleme vereyim. Allah'a şükür bugün sorun çözüldü ve internet açıldı.

    Sabah Telekomdan ekip gelmiş, apartmanın önündeki kutuyu açmış. Aynı şekilde sokağın başındaki kapağı açıp içine girmişler. Yarım saat falan uğraştıktan sonra evdekilere sorun çözüldü diye bilgi vermişler. Evdekilerden de teyit aldım sorun kalmamış.

    7 aylık çile sona erdi, darısı bu mağduriyeti yaşayan herkese... Vakit bulabilirsem konuyu güncel tutacağım ve yaşadığım tüm problemleri ilk entry'de toplayacağım. Bu firmanın bu insanlara çektirdikleri hak değil. Yaşadığım mağduriyet bir kişiye etki edebilir ve tercihlerini değiştirebilirse ne mutlu bana.

    Tivibu üyeliğimi taahhütüm dolayısı ile iptal ettiremedim, 490 lira cezai bedel çıkardılar. İleride diğer platformların transfer durumunda cezayı ödemesi gibi bir kampanyası olursa ilk iş Tivibu'yu bırakacağım.

    Telefon hattımı da iptal ettirdim. Bugüne kadar destek olan herkese çok çok teşekkür ederim.


    Hocam tivibuyu internet üzerinden mi kullanıyordunuz?
    Acaba Superonline fiber üzerinden mümkün olur mu tivibu kullanmak, uydudan almak mümkün değil burda..




  • the little prince kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim hocam. gerçekten çok zorlu bir süreç, yaşamayan anlayamaz bunu. ilk defa evimde evimin internetinden entry giriyorum foruma :) inşallah sizinki de 2016 sona ermeden hallolur.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.