|
Bildirim
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dexterr -- 25 Ağustos 2022; 10:56:46 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Konuyu hortlatmak gibi olacak ama aynı marka ve model TV'm var ve aynı sorun bende de var. TV'yi yetkili servise verdim, "Y-SUS kartı bozulmuş, değişecek dediler", 2250 TL ücret çıkardılar. Siz bu temizliği yaptıktan sonra sorun tekrarladı mı? Tanıdık bir elektronikçi bulup ona mı yaptırmalıyım? |