Şimdi Ara

Üçüncü Günü Bozulan Asus ZenFone Max Pro M1

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada'dan aldığım telefonun üçüncü günde bir sabah vakti çalışmaz vaziyette buldum. Cihaz hiçbir şekilde tepki vermiyor. ASUS'a servise gitmesi için başvuru yaptım. Haftaya ellerinde olacaktır telefon. Fakat forumda bir kullanıcının da başına aynı şeyin geldiğini görünce içime bir korku düştü. Anladığım kadarıyla kendisi de bu konudan biraz mustarip olmuş; başta ASUS'un servisinden sonra da Hepsiburada'dan olmak üzere. Özellikle değişim için uğraşacağım. Fakat telefonu DenizBank'tan alışveriş kredisi ile aldığım için herhangi bir iade durumunda sürecin nasıl işleyeceğini bilmiyorum. Bu durum da ne yapabilirim? Elimde şuan bir telefon da olmadığı için bu sürecin hızlı da gerçekleşmesine ihtiyacım var. Bu konuda akıl verebilecek birisi olur mu? Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlexanderMatrol -- 24 Ağustos 2019; 16:49:21 >



  • Durum günceldir. Kargo, UPS'nin yavaş hareketinden dolayı biraz gecikti lakin şuan serviste. Sanırım bu konu da birkaç kişi dışında kimsede vuku bulmamış. Diğerleri adına sevindirici ama benim adıma üzücü sanırım, en azından şuanlık.
  • Güncelleme: Ürün serviste biraz durduktan sonra ''Tamire devam edilmesi için yedek parça bekleniyor.'' şeklinde gözüküyordu durum. Kendilerine ürünün ayıplı olduğunu ve değişim istediğimi bildirdiğim vakit zaten değişim belgesi hazırlandığını öğrendim ve yarını değişim belgesi elime ulaştı. Bu sefer de Hepsiburada'nın iade talep kısmı gün içinde sorun çıkardı. Göndermek için yüklediğim değişim belgesini site hata bile vermeden uzun süre beklettikten sonra bağlantı kopuveriyordu. Fotoğrafın boyutlarını küçülttüm, ''Resim belgesi yükleyiniz.'' diye bir hata aldım. En sonunda deneme yanılma yöntemi ile JPEG'yi kabul etti ve bu sürecide atlatmış bulundum. Sanırım önümüzde bir de Hepsiburada macerası olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlexanderMatrol -- 5 Eylül 2019; 18:55:58 >
  • Geçmiş olsun, Asus cep telefonun da fena çuvalladı, açıkçası artık hiç bir ürününü önermeyeceğim ve almayacağım.
  • Güncelleme: Telefonu 17 Ağustos tarihinde satın aldım. Bir haftasını doldurmadan kendini serviste buldu ve 5 Eylül tarihinde elime ASUS yetkili servisinden değişim raporu ulaştı. 11 Eylül'de müşteri gönderi onayı verildikten sonra 18 Eylül günü Hepsiburada'ya rapor gitti. Bugün 30 Eylül ve Hepsiburada beni oyalamaktan ve yaklaşık bir buçuk aydır telefonsuz bir biçimde yaşattırmaktan başka bir iş görmüyor. Derslerim başladı ve bu durum ailevi, çevresel kondisyonumu etkiliyor sürekli. Her ulaştığım yetkilisi bana başka bir şey söylüyor. Bıktım, usandım. Alışveriş yaptığıma ve yapacağıma lanet eder vaziyetteyim artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlexanderMatrol

    Güncelleme: Telefonu 17 Ağustos tarihinde satın aldım. Bir haftasını doldurmadan kendini serviste buldu ve 5 Eylül tarihinde elime ASUS yetkili servisinden değişim raporu ulaştı. 11 Eylül'de müşteri gönderi onayı verildikten sonra 18 Eylül günü Hepsiburada'ya rapor gitti. Bugün 30 Eylül ve Hepsiburada beni oyalamaktan ve yaklaşık bir buçuk aydır telefonsuz bir biçimde yaşattırmaktan başka bir iş görmüyor. Derslerim başladı ve bu durum ailevi, çevresel kondisyonumu etkiliyor sürekli. Her ulaştığım yetkilisi bana başka bir şey söylüyor. Bıktım, usandım. Alışveriş yaptığıma ve yapacağıma lanet eder vaziyetteyim artık.
    Değişim raporu ve hb yazışmalarınız ile THH'ye başvurun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım son güncelleme: O kadar şikayetime ve aramama rağmen dün Şikayetvar.com üzerinden yaptığım başvuruyu önemseyip iletişime geçtiler. Değişimden ziyade para iadesini yapacaklarına söylediler. Her şeyin sonunda da ₺50'lik bir indirim kuponunu komidinin üzerine bıraktılarını söylediler. Buradaki sorun çıkartan firma Hepsiburada'yken bir ASUS telefon kullanmaktan da tiksindim artık. Bir mağazadan daha düşük bir fiyata başka bir markadan telefon alıp devam edeceğim yoluma. Umarım zamanla birileri buraları okuyup kendilerine pay çıkartırlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Burada asus luk bir durum bence.Başınıza gelen durum hoş değil ancak kronik sorunlu bir model değil.Serviste değişim kararı vermiş zaten.Burada hepsiburada asıl suçlu kesim.
  • theblackside T kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. Durum daha sonra HB'de son buldu fakat gelecekte bu telefonu tercih edecek biri en uygun fiyata, en doğru alışverişi yapmak isteyeceği vakit çeşitli aracı siteler üzerinden düstirbütor garantili değil de ASUS garantisi veren büyük ve kurumsal gözüken bir firmadan satın almak isteyecektir. Üstelik yanlış bilmiyorsam Türkiye'de de bu telefonun ilk satışlarını Hepsiburada.com başlattı. Umarım insanların başına gelen bu durumlar hem ASUS'u hem de alıcıları umarım daha sağlıklı tercihler yapmaya iter.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlexanderMatrol -- 2 Ekim 2019; 16:49:21 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.