Şimdi Ara

Uğur böcekli e-ticaret sitesi ve kollanan mağaza rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sevgili adminler reklam yapıyorum diye asıl mesajımı silmişler. Bakalım uğur böceği yazınca yine reklam mı olacak.


    2001 yılından beri online alışveriş yapıyorum. Bu kadar iş ahlakından yoksun ve sorumluluk bilinci oluşmamış bir firma ile ilk kez karşı karşıya kaldım.

    Başıma gelenleri ve devam eden süreci paylaşmak istiyorum.

    Öncelikle Muhataplarımız uğur böcekli firma Kelepir mağazası gerçek ünvanı ASF OY..... SAN.TİC.LTD.ŞTİ (Reklam yaptın demesinler aman ha)

    16.10.2016 da uğur böcekli firma üzerinden Philips FC9919/07 Marathon Ultimate Süpürge ürününü satın aldım.

    Firmanın ifadesi: Saat 09:00 a kadar gelmiş siparişler aynı gün , saat 09.00 sonrası ertesi gün gönderilecektir.
    16 ekim pazar gününe denk geldiği için pazartesi günü gönderileceğini bilerek siparişi verdim.

    Pazartesi günü Saat 16.20 de uğur böcekli firmadan ürünün kargoya verildiğine dair bilgi geldi ve beklemeye başladık.

    Salı günü Kargo hareketlerinde bir değişik olmaması sebebiyle Y.içi Kargo SANCAK şubesini aradık ve telefona bakan kimse yok . (2 gün içinde 20 ye yakın arandı)
    Bir umut Y.içi Kargonun müşteri hizmetlerini aradık tek ürettikleri çözüm şubeyi arayın. Her ne kadar "aradık ettik cevap veren yok" demiş olsam da nafile.
    Sonrasında uğur böcekli firmanın müşteri hizmetlerini aradım ve derdimi anlattım. En kısa sürede dönüş yapılacağını aktardı. 30 dk içinde geri dönüş yaparak mağaza yetkilisi KUBRA hanımın "Dün kargo kamyonunda yer olmadığını bugün kargoya teslim edeceğiz." dediğini aktardı.

    Çarşamba günü: Kargo hareketlerini kontrol ettiğimde durumun değişmediğini yine "17.10.2016 16.20 Taşıma belgesi düzenledi" açıklamasını gördüm. Tekrar uğur böcekli firmanın müşteri hizmetleri ile iletişme geçtim (öğleden önce ). Bu seferki dönüş saat 18.00 de oldu ve uğur böcekli firmanın müşteri hizm. personelinin dediği sevgili KÜBRA hanım demiş ki "Biz ürünü kargoya pazartesiyi verdik, bir problem var ise kargodan kaynaklanıyordur." Bu cümleyi duyduktan sonra kayışı kopartıp adamlar yalan söylüyor iki görüşmedeki bilgiler farklı desem de sevgili uğur böcekli firma personelinin -kibarcası- pek umurunda olmadı.

    Çareyi bizden haber bekleyin demekle buldu.

    Perşembe Günü : Tekrar uğur böcekli firma ile iletişme geçtiğimde gelen cevap "konuyu takip ediyoruz bekleyin"

    Sitenin soru cevap kısımına baktığımda farklı ürünler içinde aynı sorununun yaşadıkları gözükmektedir.

    1. problem : Y.içi kargonun SANCAK şubesine ulaşmanın imkansız olması, 20 den fazla aradım bir insan evladı bakmadı.
    2. Problem : Mağazanın iletişiminin imkansız olması, verilen telefona cevap veren yok, site üzerinden yazılanlara da kopyala yapıştır ile cevap verilmesi
    3. Problem : Uğur böcekli firmanın müşteri hizmetlerinin çözüm üretmek yerine mağazayı savunması

     Uğur böcekli e-ticaret sitesi ve kollanan mağaza rezaleti







  • Yurtiçi kargo dan nefret etme sebeplerimden biri şehrimin meydan şubesine gelmiş olan 2 ürünümü sormak için aradım açmadılar en az 10 defa sonra indim evden gittim niye açmıyorsunuz diye dedi açıyoruz nirmalde dedim kargomu verin ben alıp giderim az önce çıktı sizin kargo mahallenize dedi kaçırmamak için hızlıca eve döndüm saat 11.30 kargonun gelişi saat 17.30 lanet bir firma yani

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Reklamlar-

    N11.com kaliteli ve ucuz alisverisin adresi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • O uğur böcüklü siteden ayağıma çorap bile almam
  • Böcekli olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o böcükleri kara fatmalar kovalasın...
  • nightcrawler N kullanıcısına yanıt
    uğur böcüklerinden hala haber yok. kara fatmaları geçtim bok böcekleri kovalasın bunları
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HR Creative

    Yurtiçi kargo dan nefret etme sebeplerimden biri şehrimin meydan şubesine gelmiş olan 2 ürünümü sormak için aradım açmadılar en az 10 defa sonra indim evden gittim niye açmıyorsunuz diye dedi açıyoruz nirmalde dedim kargomu verin ben alıp giderim az önce çıktı sizin kargo mahallenize dedi kaçırmamak için hızlıca eve döndüm saat 11.30 kargonun gelişi saat 17.30 lanet bir firma yani

    Yurtiçi kargo pişmanlıktır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devamli yurtici kullaniyorum. Hic problem yasamiyorum. Internet uzerinden de cok sik alisveris yapan biriyim. Haftada 2-3 defa kullaniyorum neredeyse kargo sirketini. Ben cok memnunum acikcasi.

    Edit; yukaridaki kullanici "kargonun cikisi 11.30, varisi 17.30 yazmis" sadece sizin kargonuzun mu oldugunu saniyorsunuz? Gun icin kac tane dagitim yapiyor bu adamlar? Subelerinden cikar cikmaz sizin evinize mi gelicekler?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thesis Statement -- 21 Ekim 2016; 8:49:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar vasıfsız eleman çalışan bir kuruluştan ne kadar hizmet bekleyebilirsiniz ki. Şirket olarak bizde yurtiçi ile çalışıyoruz (tercih sebebimiz en çok noktaya giden firma olması)ben kargo olayında her seferinde bunada şükür derim açıkcası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çerkes89

    Arkadaşlar vasıfsız eleman çalışan bir kuruluştan ne kadar hizmet bekleyebilirsiniz ki. Şirket olarak bizde yurtiçi ile çalışıyoruz (tercih sebebimiz en çok noktaya giden firma olması)ben kargo olayında her seferinde bunada şükür derim açıkcası.

    Hadi yurt içi kargo vasıfsız elemanlardan kurulu bu yüzden kalitesiz hizmet veriyor onu anlayabilirim.
    Doğuş gibi bir Türkiye'nin sayılı kurumlarından birine ait uğur böcüklü firmayı ne yapalım.
    Adamlar hala kalkmış kargoda sıkıntı oldu probleminiz kargo ile diye masal anlatmaya devam ediyorlar.

    Ses kayıtlarında alenen mağazanın kendi kendini yalanlaması varken bu anlayışa sahip olmaları dini imanı para lafının gerçekleşmesinden başka ne olabilir.
  • Thesis Statement kullanıcısına yanıt
    Kardeşim yazımın seçili yerlerini alıp konuşma eğer ben oraya gittiğimde sizin mahallenize gitti dediyse ben beklerim benim mahallem öyle büyük bir mahalle değil benimki hariç en yoğun günde 5 kargo olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HR Creative

    Kardeşim yazımın seçili yerlerini alıp konuşma eğer ben oraya gittiğimde sizin mahallenize gitti dediyse ben beklerim benim mahallem öyle büyük bir mahalle değil benimki hariç en yoğun günde 5 kargo olur



    Kargo aracinin icinde 100'den fazla teslim edilecek kargo oluyor. Sizin ozelliginiz nedir? Sizin kargonuz icin ozel bir arac mi tutacaklar?

    Kargo araci subeden yola cikar, sirayla dagitimini yapar, o gun icerisinde tamamlanmaz ise ertesi gune duser kargonuz. Bu kadar basit. Subeden almak istiyorsaniz not dusun, gidip subeden alin.

    Su kargo sirketlerinde calisanlarin isi gercekten zor. Sizin gibi bireylere bir seyler anlatmaya calisiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Thesis Statement kullanıcısına yanıt
    Benim kargom için özel araç gelmişti. Adam mesai bitişi kendi arabasıyla dönerken benim kargoyu getirmişti helele olsun dedim.Firma ups ti yani upsteki dayı ve özel aracı ^^
  • Thesis Statement kullanıcısına yanıt
    Firma senin galiba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizin probleminiz N11 veya N11 mağazasıyla ilgili değil ki? Yurt İçi Kargo ile problem yaşıyorsunuz.



    "2001 yılından beri online alışveriş yapan" bir insanın kargo ile yaşadığı sorunu N11'e bağlaması ilginç...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kefelon

    Sizin probleminiz N11 veya N11 mağazasıyla ilgili değil ki? Yurt İçi Kargo ile problem yaşıyorsunuz.



    "2001 yılından beri online alışveriş yapan" bir insanın kargo ile yaşadığı sorunu N11'e bağlaması ilginç...

    Hocam yazımı tekrar okumanı tavsiye ederim.
    kargo almadığı ürüne kargo fişi döküyor.
    Mağaza 1 konuşmasında araçta yer yoktu salı günü vereceğiz, 2. konuşmasında da biz zaten pazartesi kargoya verdik diyor.
    Bu gün kargoyu aldım Faturada 18.10.2016 salı günü yazıyor. Adam pazartesi kargoya verdiyse nasıl salı gününe fatura kesiyor?
  • 22.10.2016 ta kargoyu alabildim ve bu yaşattıkları sıkıntılar firmanın yanına kar kaldı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.