Şimdi Ara

Ülkemizde de satılan TCL televizyonlarda büyük açık (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
0
Favori
2.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Samsung zaten 2015 yılında akıllı TV'ler için güvenlik çözümü GAIA'yı tanıtmıştı.

  • tv lerin geneli böyle zaten, özellikle kameralı mikrofonlu olanlara dikkat eden ve bantla kapatın.

  • Yahu biz internete TV yi zor bagliyoruz sen ağa girerler diyorsun. Herşeyde ağa girmek zaten mümkün. Ayrıca bu tvlerde kamera ve mikrofon zaten yok. Bu tıpkı rasathanede birtanidiginin tanıdığı çalışan haberi gibi olmuş. Sen yapabildinmi onu soyle

  • quote:

    Orijinalden alıntı: profecco

    Sen git Amerika'da 148 dolara 55 inç televizyon sat sonra gel ülkemizde 6 bin TL de ! Aynı model değil ama yine de bir şeyler yanlış.
    https://www.walmart.com/blocked?url=L2lwL1RDTC01NS1DbGFzcy00Sy1VSEQtSERSLUxFRC1Sb2t1LVNtYXJ0LVRWLTQtU2VyaWVzLTU1UzIwLzQ3Mzk4NzQwOQ==&uuid=f0993350-2724-11eb-b0cb-213d88d3f585&vid=&g=a

    Bu tamamen vergi sistemi ile alakalı... millet hep arabaların abartı vergilerini konuşuyor, sanki diğer ürünlerde vergiler azmış gibi...





  • Televizyonun hafızasında ne saklayacaksiniz da ulaşacaklar.. ben anlamadım ne sakıncası olduğunu? Hadi TV de kamera mikrofon olsa ortam dinlemesi yaparlar diyeceğim de

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SOLNet kullananlara bir şey olmaz CGN... barajında korunurlar... :P

  • Stumaster kullanıcısına yanıt
    görende sürekli internete bağlı olacak sanacak... adamlar fişini prizden çekiyor internete 7/24 bağlar mı sanıyorsun?/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugah6aiw -- 16 Kasım 2020; 18:6:57 >
  • damn2u kullanıcısına yanıt
    TCL'nin servis ağı var mı? Distribitörü kim? Ürünlerin arkasında duruyor mu? Fiyatlar diğer markalara göre ne durumda? Diğer markalar ile yurtdışı fiyatlarını karşılartırdınız mı?

    Bu soruları biraz araştırın ondan sonra yorumunuzu yapın. Eğer aklı başında dürüst bir insansanız eminim editleme gereği duyacaksınız.

    Philips de dünya markasıdır, süper kaliteli ürünleri var, ama Türkiye'de bozulan ürünlere onarılmış parça takan ve tüketiciden parçanın sıfır fiyatını alan kokuşmuş bir firmadır.

    Bilmeyenler için TCL'ye ulaşın -ulaşabilirseniz- servis listesi isteyin, veremiyoruz diyorlar. Sitesine girin bakın, yine yok. Şuan için alırsanız ve bozulursa elinizde patlayacak ürünler satılıyor saçma sapan fiyatlara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Greylights -- 16 Kasım 2020; 20:47:46 >
  • YuRYTR kullanıcısına yanıt
    Türkiye'ye getiren zaten Koç grubu her şeyde bit yeniği aramaya gerek yok.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Greylights

    TCL'nin servis ağı var mı? Distribitörü kim? Ürünlerin arkasında duruyor mu? Fiyatlar diğer markalara göre ne durumda? Diğer markalar ile yurtdışı fiyatlarını karşılartırdınız mı?

    Bu soruları biraz araştırın ondan sonra yorumunuzu yapın. Eğer aklı başında dürüst bir insansanız eminim editleme gereği duyacaksınız.

    Philips de dünya markasıdır, süper kaliteli ürünleri var, ama Türkiye'de bozulan ürünlere onarılmış parça takan ve tüketiciden parçanın sıfır fiyatını alan kokuşmuş bir firmadır.

    Bilmeyenler için TCL'ye ulaşın -ulaşabilirseniz- servis listesi isteyin, veremiyoruz diyorlar. Sitesine girin bakın, yine yok. Şuan için alırsanız ve bozulursa elinizde patlayacak ürünler satılıyor saçma sapan fiyatlara.

    Genelde "senin gibi" kişilere cevap vermem ama mesajının amacı çok belli olduğu için bir kaç dakikamı arayıp şunları buldum, mesajımın altına da ekleyip gidiyorum. Traşı kes. Bana yönelttiğin soruları TCL Türkiye, HTS Teknik Hizmetler A.Ş. ve Bilkom'a soracaksın.


    https://www.tcl.com/tr/tr/support-centre/spare-parts-accessories.html


    https://www.tcl.com/tr/tr/support-centre/warranty-information.html






  • quote:

    Orijinalden alıntı: damn2u

    Genelde "senin gibi" kişilere cevap vermem ama mesajının amacı çok belli olduğu için bir kaç dakikamı arayıp şunları buldum, mesajımın altına da ekleyip gidiyorum. Traşı kes. Bana yönelttiğin soruları TCL Türkiye, HTS Teknik Hizmetler A.Ş. ve Bilkom'a soracaksın.


    https://www.tcl.com/tr/tr/support-centre/spare-parts-accessories.html


    https://www.tcl.com/tr/tr/support-centre/warranty-information.html




    Alıntıları Göster

    Neymiş mesajımın amacı? Tek kişi olarak koca TCL'e kafa mı tutmak 🤣 iyi güldürdün. Güzel, araştırmış bulmuşsun, madem amacım belli birde arayıp teyit etseydin de dediklerimi çürütseydin. Bunları bulmak değil iş. Her firma A, B, C teknik servisi ile anlaşıyor, distribütör buluyor. İşki bunların işlerini düzgün yapabilen firmalar olması.


    TCL Türkiye diye bişey yok, bu zaten Bilkom. Diğer firma ise HTS. En kötü aç şikayetvar'a bak, servisliğini üslendikleri modellerin konularını oku ne oluyor ne bitiyor bak. Senin gibi fan da değilim ki dayanaksız şeyler yazayım buraya. Lafı gelmişken hayırdır kardeş nedir bu TCL sevdan? Bana diyorsun da senin amacın daha belli gibi. "Traşı kes" lafı da, arkasında birşey olmayan boş laflar geveleyen insanlara denir. Senin için geçerli bir durum, benim için değil.


    Yeni markalar gelsin, modeller çoğalsın, rekabet artsın. Bilinçli bir tüketici olarak bunu istiyorum. Ama marka ürünü sattıktan sonra arkasında duramıyor pası distribütöre, servise atıyorsa hiç gelmesin milleti mağdur etmesin daha iyi. Zaten sürüsüne var bu ülkede.


    Senin gibi ileri zekalar da böyle firmaları besleye dursun. Yarın market önüne de siz çıkarsınız tv nizin üstüne. Zaten sorgulama denen birşey yok sizde. Mesajımın amacı da bundan fazlası değil. Eksiklerini düzeltsinler düzgün hizmet sunsunlar ilk müşterisi ben olurum.


    Son olarak sizin sokak lafınıza karşı bir atasözü ekleyeyim: "İnsan karşısındakini kendi gibi bilirmiş."




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Greylights -- 17 Kasım 2020; 1:55:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Greylights

    Neymiş mesajımın amacı? Tek kişi olarak koca TCL'e kafa mı tutmak 🤣 iyi güldürdün. Güzel, araştırmış bulmuşsun, madem amacım belli birde arayıp teyit etseydin de dediklerimi çürütseydin. Bunları bulmak değil iş. Her firma A, B, C teknik servisi ile anlaşıyor, distribütör buluyor. İşki bunların işlerini düzgün yapabilen firmalar olması.


    TCL Türkiye diye bişey yok, bu zaten Bilkom. Diğer firma ise HTS. En kötü aç şikayetvar'a bak, servisliğini üslendikleri modellerin konularını oku ne oluyor ne bitiyor bak. Senin gibi fan da değilim ki dayanaksız şeyler yazayım buraya. Lafı gelmişken hayırdır kardeş nedir bu TCL sevdan? Bana diyorsun da senin amacın daha belli gibi. "Traşı kes" lafı da, arkasında birşey olmayan boş laflar geveleyen insanlara denir. Senin için geçerli bir durum, benim için değil.


    Yeni markalar gelsin, modeller çoğalsın, rekabet artsın. Bilinçli bir tüketici olarak bunu istiyorum. Ama marka ürünü sattıktan sonra arkasında duramıyor pası distribütöre, servise atıyorsa hiç gelmesin milleti mağdur etmesin daha iyi. Zaten sürüsüne var bu ülkede.


    Senin gibi ileri zekalar da böyle firmaları besleye dursun. Yarın market önüne de siz çıkarsınız tv nizin üstüne. Zaten sorgulama denen birşey yok sizde. Mesajımın amacı da bundan fazlası değil. Eksiklerini düzeltsinler düzgün hizmet sunsunlar ilk müşterisi ben olurum.


    Son olarak sizin sokak lafınıza karşı bir atasözü ekleyeyim: "İnsan karşısındakini kendi gibi bilirmiş."



    Alıntıları Göster

    Yazdıklarımdan zerre ders çıkartamayacağını biliyordum zaten. Birader, senin sorularının muhattabı ben değilim, muhattaplarını da yazdım. Bu haber bir markayı zan altında bırakıyor ve bu marka daha ülkemize yeni gelmiş. Anladın mı? Yeni. Bizim ülke de yeni olup her şeyi %100 düzgün olan ne var da bu olsun istiyorsun? Herkes her şeyin kuralına uygun olup müşterileri mağdur etmemesi yönünde temennisi var fakat kanunlar bunu desteklemiyorsa sende gelip burada ona buna çamur atmayacaksın, tıpa sıkıyorsa yazacaksın devletin gerekli makamlarına "şunlar bunlar yanlış, bunlara önlem alınması gerekiyor, kanunlaştırılması gerekiyor, prosedürleri yerine getiremeyenler ülke de satış yapamasın" gibi gibi tezini ortaya atıp devletin önlem almasını sağlayacaksın. Yapamıyor musun? Evet yapamıyorsun, anca burada insanlara muhalefet olmaya çalışıyorsun. Ben de sana bir yığın markanın bir yığın modelinin, servisinin, teknik servis elemanının, kurulum ekibinin, x'in y'nin hatalarını gösteririm ama değer mi? Değmez. Senin amacın üzüm yemek değil bağcıyı dövmek.





  • ugah6aiw kullanıcısına yanıt

    Adamlar olmaması gereken bir sorunla ürün satıyorlar, daha ne? Ayrıca internete bağlı olmadıktan sonra bu makineleri almanın ne gereği var o zaman?

  • Stumaster kullanıcısına yanıt

    sadece TV olarak görüyorlar... bir smart TV alınca internete bağlamayan bir kitle var...

  • Greylights kullanıcısına yanıt

    nerde gördün bunu yıllarca sıkıntısız çalışan servisleri değiştirdiğinden beri kimse philips servislerinden memnun değil... zaten elektronik işinden sıkıldığından tv kısmını elden çıkarttı... o sorunu çıkartmaları bundandır...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: damn2u

    Yazdıklarımdan zerre ders çıkartamayacağını biliyordum zaten. Birader, senin sorularının muhattabı ben değilim, muhattaplarını da yazdım. Bu haber bir markayı zan altında bırakıyor ve bu marka daha ülkemize yeni gelmiş. Anladın mı? Yeni. Bizim ülke de yeni olup her şeyi %100 düzgün olan ne var da bu olsun istiyorsun? Herkes her şeyin kuralına uygun olup müşterileri mağdur etmemesi yönünde temennisi var fakat kanunlar bunu desteklemiyorsa sende gelip burada ona buna çamur atmayacaksın, tıpa sıkıyorsa yazacaksın devletin gerekli makamlarına "şunlar bunlar yanlış, bunlara önlem alınması gerekiyor, kanunlaştırılması gerekiyor, prosedürleri yerine getiremeyenler ülke de satış yapamasın" gibi gibi tezini ortaya atıp devletin önlem almasını sağlayacaksın. Yapamıyor musun? Evet yapamıyorsun, anca burada insanlara muhalefet olmaya çalışıyorsun. Ben de sana bir yığın markanın bir yığın modelinin, servisinin, teknik servis elemanının, kurulum ekibinin, x'in y'nin hatalarını gösteririm ama değer mi? Değmez. Senin amacın üzüm yemek değil bağcıyı dövmek.



    Alıntıları Göster

    Kardeşim her şeyi de devletten bekleyemezsin. Önce kendinden başlaman lazım. Sen firmaya bana düzgün hizmet vermeden seni tercih etmeyeceğim dediğinde başlıyor iş. Ben bunu yapmaya çalışıyorum. İnsanları buna teşvik etmek istiyorum. Belki sana bana koymaz bir tv, ama başkasının 2-3 aylık alın teri. Firma da parasını alıyorsa hizmetini vermeli. Öyle kağıt üstünde ali veli güvenceli diyemez. Neyse kime ne anlatıyorum. Kendini geliştirememiş empatisiz kendinden başkasını düşünemeyen insanlardan bana ne dimi. Babasının firması olsa bu kadar toz kondurmaz insan.


    Bak şunu izle belki bir umut ufkun açılır dediğimi anlarsın. İyi denk geldi. Senden çok başkaları için yazıyorum bunları, cevap bile verme umutsuz vakasın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.