Şimdi Ara

ÜLKEMİZDE SUZUKİLER NEDEN TUTULMUYOR???? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
0
Favori
19.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kritios

    suzuki'nin tutan modeli super carry'dir.
    başkada tutanını görmedim.

     ÜLKEMİZDE SUZUKİLER NEDEN TUTULMUYOR????


     ÜLKEMİZDE SUZUKİLER NEDEN TUTULMUYOR????


     ÜLKEMİZDE SUZUKİLER NEDEN TUTULMUYOR????


     ÜLKEMİZDE SUZUKİLER NEDEN TUTULMUYOR????



    namı değer tüpçü ve sucu arabası yanlız iyi yük taşıyor 70 torba kömür attıklarını gördüm bu carry kamyonetlere




  • Otomobil üretiminde iddialı isimlerden olan Volkswagen 2.5 milyar dolar karşılığında Suzuki'nin % 20'lik hissesini bünyesine kattı.


    en son bu haber duymuştum suzuki hakkında...

    bir de yeni alto tanıtımını görmüştüm tv de... pek önemsenmiyor ülkemizde.... yatırımın karşılığını almasıda zor gibi.... baya kasmaları lazım....
  • Yukarıda zaten yazılmış ama;

    Suzuki küçük otomobil ve 4x4 uzmanıdır. Türkiye'ye hitap eden, C sınıfı sedan tipte otomobili yoktur. Bu nedenle Türkiye'de az satar. Buna rağmen Türkiye'de en az 20 yıllık geçmişi olan Suzuki, baştan daha agresif bir politika izlese belki şu anda Türkiye'de daha çok tutuluyor olabilirdi.

    Yine de, Türk aileleri küçüldükçe (yeni evliler, tek çocuklu aileler vs.) ve küçük segment (A-B) toplam satışlardaki payını arttırdıkça Suzuki'ler daha görünür olacaktır diye düşünüyorum.

    Servis konusunda Anadoluda Suzuki almak isteyip servissizlikten vazgeçenler olduğunu billiyorum. Bu konuda Suzuki daha iyi noktada olmalıydı.

    Kiralık araç üzerine yorum yapan arkadaşı görmezden geliyorum; kendi kullandığım Suzuki'lerde (ikisi o dandik Hindistan üretimi denilenlerden, biri Japonya) hiçbir problem yaşamadım. Benzin filtresi ile ilgili bir problem olmuştu, o da kötü benzindendi. Toyota ve Honda'dan geri olduğunu düşünmüyorum sorunsuzluk konusunda. (Türkiye'de bu markalar sorunsuzluk abidesi olarak bilindiğinden onlarla kıyasladım)

    Ayrıca Türkiye'de satılan binek Suzuki'ler Hindistan'da üretilmiyor. Eskiden Macaristan ve Japonya idi, şimdi tamamı Japonya üretimi yanlış bilmiyorsam. Dolayısıyla "Hindistan'da üretildi, üstüne 30.000 etiket" diye bir durum yok.




  • suzuki maruti adı ile satılan arabalardan dolayı bu durumda bence. maruti suzukiyi yedi suzuki maruti oldu
    ayrıca swift'ten çok muzdarip olmuşluğumuz vardır. hiç de capon arabası gibi değil çatır çatır dökülüyordu.
  • suziki nin tutulmayan modelleri binekleri sadece. arazi modelleri oldukça fazla var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tralles
    Öyle demeyin, Suzuki Grand Vitara ve Jimny sahipleri araçlarından memnun genelde, benim edindiğim izlenim bu... Üstelik bir süre Grand Vitara kullandım ve fiyatına göre yani fiyat/performans oranı çok yüksek bir araçtı...


    quote:


    Bence suzuki Türkiye'de motosikletten başka tekerlekli araç satmasın, Bence marka imajı dahada zarar görmesin..



    Bir süre kullandıysanız akşamleyin cam açma tuşlarına bakın ne dediğimi anlayacaksınız . GV Dediğiniz araç şu an 70.000 tl ye satılıyor böylesine bir araçta böyle bir rezalet yoktur herhalde...
  • suzukılerın ıkıncı ellerıde ölü zaten ama fıyat olarakta havalarında gecılmıyor 29 mılyara swıft satıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: demir2008

    suzukılerın ıkıncı ellerıde ölü zaten ama fıyat olarakta havalarında gecılmıyor 29 mılyara swıft satıyorlar

    AYNEN ADAMLARA FİYAT SORMAYA GİDİYORUZ SANKİ MÜBAREK PİCASSO TABLOSU SATIYOR ONDAN SONRA HAYIRLI İŞLER .
  • maruti neden yediki suzukiyi ,altoyla aynı kasa değilmi farkı nedir?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.