Şimdi Ara

Unity 3D Main Menu Hatası (ÇÖZÜLDÜ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir main menü yaptım fakat scene de herhangi bir yere tıklayınca işlevi gerçekleştiriyor.Ben bir 3D text'e Javascript kodu yazdım.Kod şu;
    #pragma strict 

    function Start () {

    }
    function Update () {

    if (Input.touchCount == 1) {
    Application.LoadLevel("asd");
    }

    }


    Görüntüler:

     Unity 3D Main Menu Hatası (ÇÖZÜLDÜ)
     Unity 3D Main Menu Hatası (ÇÖZÜLDÜ)
     Unity 3D Main Menu Hatası (ÇÖZÜLDÜ)
     Unity 3D Main Menu Hatası (ÇÖZÜLDÜ)
     Unity 3D Main Menu Hatası (ÇÖZÜLDÜ)
     Unity 3D Main Menu Hatası (ÇÖZÜLDÜ)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esrefbackstone -- 6 Mayıs 2014; 15:50:46 >







  • Input.touchcount herhangi yere bastığınızda değişir zaten anırmal bir durum yok.Script i hangi objeye atadığınızında bir önemi yok Input touch position ve physics.raycast den yararlanabilirsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ona gerek kalmadı hocam GUI.Button la hallettim olayı.Genede teşekkür ederim.İyi forumlar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esref_21

    Ona gerek kalmadı hocam GUI.Button la hallettim olayı.Genede teşekkür ederim.İyi forumlar :)

    hocam silinmesi yerine nasıl yaptığınızı konuda anlatırsanız aynı sorunu yaşayanlar konu açmayla uğraşmaz
  • Hocam direkt olarak scripti kopyalıyım isterseniz;

     

    var pauseMenuFont : Font;


    function Start(){

    }

    function Update(){

    }

    function OnGUI()
    {

    GUI.skin.box.font = pauseMenuFont;
    GUI.skin.button.font = pauseMenuFont;




    GUI.Box(Rect(Screen.width /2 - 100,Screen.height /2 - 100,250,200), "FREEDOM FAR AWAY"); //Ortadaki SAĞ,sağdaki dikey --Burası çok karışık.Koordinat sistemi anormal.Deneye deneye buldum.


    if(GUI.Button(Rect(Screen.width /2 - 100,Screen.height /2 - 50,250,50), "Play Game")){ //-50
    Application.LoadLevel ("asd");

    }


    if(GUI.Button(Rect(Screen.width /2 - 100,Screen.height /2 ,250,50), "Credits")){ // -50'den bi " /2 ,250,----50---)," 50 lik arttırıcam.Yani 0 oldu.
    Application.LoadLevel("credits");
    }

    if (GUI.Button (Rect (Screen.width /2 - 100,Screen.height /2 + 50,250,50), "Quit Game")){ // Bu da 0'dan bi 50 lik arttırıcam (50 butonun dikey uzunluğu).Bu da + 50 oldu (+ veya - leri unutmayalım)
    Application.Quit();
    }
    }



    Cevabı yazarken bir kaç açıklama da ekledim.Yapamayan varsa tekrar gei dönüş yapsın yanıtlıyım.Yalnzı dediğim gibi koordinat sistemi çok karışık.

    Görünümü ekte verilmiştir.
     Unity 3D Main Menu Hatası (ÇÖZÜLDÜ)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esrefbackstone -- 6 Mayıs 2014; 15:53:48 >




  • ben GUITexture'lere dokunulduğunu şöyle yakalıyorum belki işinize yarar;

    javascript

     
    public var gazBtn : GUITexture; // editör'den istediğiniz gui elamanını seçin

    function Update () {

    if(Input.touchCount > 0 ){

    for(var i : int = 0; i < Input.touchCount; i++){

    var touch : Touch = Input.GetTouch(i);

    if((touch.phase == TouchPhase.Began || touch.phase == TouchPhase.Stationary) && gazBtn.HitTest(touch.position)){

    // gazBtn'a dokunuluyor

    }
    }
    }else{

    // Butona dokunulmuyor

    }


    }




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jebi -- 6 Mayıs 2014; 20:23:24 >
  • jebi J kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam.Çok işime yaradı.Texture ihtiyacım vardı.Buton çok sönük ve sade kalıyodu da :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.