Şimdi Ara

Unity collider ve animasyon sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Bir runner oyunu yapmaya çalışıyorum 3 boyutlu. Karakterimin yerde kayma animasyonu var. Başarılı şekilde klavye inputu ile çalıştırıyorum. Ancak bir engelin altından geçemiyor karakter. Çünkü animasyon olarak karakter yere yatarken capsule collider dimdik durmaya devam ediyor. Bu nasıl çözülebilir yani bunun mantığı nasıl oluyor? Bilenlerden acil yardım rica eder, iyi çalışmalar dilerim



  • Animasyon penceresini aç. Animasyon yapılırken colliderin boyutunu da düşür. Karakter ile aynı yap. Böylece animasyon devreye girdiğinde collider de küçülecek. Animasyon penceresinde aynı anda her şeyi yapabilirsin yani. Karakter ayağa kalktığında da collideri eski boyutuna getirmeyi unutma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PixCave -- 3 Şubat 2019; 21:53:41 >
  • Karakterin 2 tane colliderı olsun biri kayarken için biri koşarken için. Kayma hareketini yaptığında ilk collider ı devre dışı bırak 2.yi aktifleştir.
  • Adamı kaydırmak için tuşa basıldığında engeller "is trigger" olsun.
    docs.unity3d.com
    Unity - Scripting API: Collider.isTrigger
    https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Collider-isTrigger.html




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.