Bildiğiniz gibi c# dilinde bir sınıf sadece tek bir sınıftan miras alabilir. Interface harici Unity'de nasıl nesneye yönelik programlama geliştirmeliyiz? Özellikle merak ettiğim kısım mesela bir düşman oluşturulalım; (Düşmana uyarlayın kafanızda) Bunu düşman olarak düşünelim. Şimdi bu yukarıda ki kodu miras bırakmamın bir yolu var mı? Varsa bile nasıl düzgün çalıştırabiliriz? Edit : Dependency injection kavramı üzerinden yapabiliyoruz galiba. Edit 2: Unity motorunu bir ara yüz olarak düşündüğümüzde tüm taşlar yerine oturuyor. Kısaca Unity uygulamasını ara yüz olarak düşünmeliyiz, çözüm budur. Bunu https://github.com/PokemonUnity/PokemonUnity/tree/Beta_Feature_NetworkPlay/Pokemon%20Unity/Assets/Scripts buradan inceleyerek çözdüm. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi benimkucukbebegim -- 16 Haziran 2021; 22:51:39 > |
Bildirim