Bildirim
unity oyun motoru yardım
Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Butonların Canvas'ına bir adet script ekle ve içine bunları yaz: quote:
public GameObject top;
public Sprite[] topSpriteleri;
public void Buton1()
{
top.GetComponent<SpriteRenderer>().sprite = topSpriteleri[0];
}
public void Buton2()
{
top.GetComponent<SpriteRenderer>().sprite = topSpriteleri[1];
}
public void Buton3()
{
top.GetComponent<SpriteRenderer>().sprite = topSpriteleri[2];
}
Daha sonra Canvas'a tıklayıp sağ tarafta eklediğimiz scriptin üzerine gelip top (none) yazan kısma topumuzu sürüklüyoruz ve hemen altındaki topSpriteleri kısmında kaç tane spritemiz varsa (Örneğin 3 tane) size sayısını yazıp enterlıyoruz. Buradaki topSritelerimize de sırayla resimleri ekliyoruz. Daha sonra butonumuzun üstüne tıklayoruz. Sağ taraftan en aşağı iniyoruz. On Click()'in sağ altındaki + simgesine tıklıyoruz. None(Object) kısmına Canvas'ımızı sürüklüyoruz. No Fuction tıklayıp scriptimizi seçip Buton1 seçiyoruz. Diğer butonlar için de aynı şeyleri buton2, buton3 olarak yapıyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PixCave -- 2 Ağustos 2019; 1:17:40 >
-
Çok teşekkür ederim tam istediğim gibi oldu.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X