Bildirim
Unity projeleri İosa build etme
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Build edebilmen için öncelikle bir macOS işletim sistemine sahip cihazın olması gerek. Eğer yoksa VMware Workstation ile sanal macOS kurabilirsin. Burada anlatımı mevcut:https://www.technopat.net/sosyal/konu/macos-big-sur-11-0-1-sanal-sistem-imaji.1153229/
Fakat orada VMware Workstation Pro deneme sürümü verilmiş. Player sürümünde deneme sürümü yok.VMwareDownload VMware Workstation Player | VMwarehttps://www.vmware.com/products/workstation-player/workstation-player-evaluation.html
Daha sonra sanal macOS'a girip mağazadan Xcode indirmelisin.https://apps.apple.com/tr/app/xcode/id497799835?mt=12
Unity'nin macOs sürümünü de yükleyip projeni açmalısın. Build Settings girip iPhone seçip switch platform tıklayıp projeni iPhone için ayarlayıp build etmelisin. Build edilen klasörü açıp .xcodeproj uzantılı dosyayı xCode ile açacaksın. Signing kısmına developer hesabını ekleyeceksin. Buradan uygulamanı kendi cihazında test edebilirsin. Telefonunu USB 2.0'a takmanı öneririm. Görmez ise sağ üstte telefon ikonu çıkıyor. Ona sağ tıklayıp connect tıklamalısın. Eğer burada da çıkmaz ise sol üstten sırayla player-manage-virtual machine settings tıklayacaksın. USB Controller tıklayıp tüm kutucuklar işaretli olacak şekilde USB compatibility 2.0 seçeceksin. Yine de görmezse vmWare'yi kapatıp açmalısın. Appstore'ye yüklemek için ise:
İyi günler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PixCave -- 20 Nisan 2021; 3:1:27 >
-
Sanal Makinaya kurduğumuz MacOS dan Unity3d oyunumuzu veya başka bir kütüphaneyi (React Native) gibi derledikten sonra. Apple Store dan satışa sunabiliyormuyuz. Appple Lisans istemiyor mu ?
Sanaldaki MacOS a lisans alınabiliyor mu ?
İllaki Mac makina almak gerekir mi bu işlemler için ? -
Apple Store'de satışa sunabilirsin. Buradaki amaç xCode'yi kullanabilmek ve build alabilmek. Benim 2 adet oyunum mevcut:quote:
Orijinalden alıntı: justify
Sanal Makinaya kurduğumuz MacOS dan Unity3d oyunumuzu veya başka bir kütüphaneyi (React Native) gibi derledikten sonra. Apple Store dan satışa sunabiliyormuyuz. Appple Lisans istemiyor mu ?
Sanaldaki MacOS a lisans alınabiliyor mu ?
İllaki Mac makina almak gerekir mi bu işlemler için ?
Mac cihazın avantajı hızlı olması. Sanal macOS inanılmaz yavaş. Sadece build alıp mağazada yayınlamak için iş görüyor.
-
Verdiğin bilgiler için çok teşekkürler. Yavaş da olsa sanal makine ile idare edeceğiz.
Macbook ların fyatları çok pahalı yanına yanaşamıyorum.
Sanada başarılar dilerim. -
Hocam sanal makina ile işkence oluyor ben direk usb boot ile macos kurdum gayet güzel.quote:
Orijinalden alıntı: justify
Verdiğin bilgiler için çok teşekkürler. Yavaş da olsa sanal makine ile idare edeceğiz.
Macbook ların fyatları çok pahalı yanına yanaşamıyorum.
Sanada başarılar dilerim. -
Ek bilgi olarak uygulamalarınızı yayınlamak için bir web sitesine ihtiyacınız yok. O kısma Twitter adresinizi yazsanız bile oluyor. Ayrıca Apple artık her uygulama için Privacy Policy istiyor. Buradan da ücretsiz olarak kendi Privacy Policy sayfanızı oluşturup mağazaya ekleyebilirsiniz:https://www.freeprivacypolicy.com/
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PixCave -- 23 Ocak 2019; 16:42:2 > -
Kimse de Apple Development Program'dan bahsetmemiş. Senelik 99 Dolar (Ülkemizde 670 lira) ücreti var. Her sene tıkır tıkır. Yok mudur bunların uygun fiyatlı bir yolu yordamı? -
Ağustos ayında aldığımda 279 TL'ydi. Şimdi 670 TL mi olmuş?quote:
Orijinalden alıntı: cycloner
Kimse de Apple Development Program'dan bahsetmemiş. Senelik 99 Dolar (Ülkemizde 670 lira) ücreti var. Her sene tıkır tıkır. Yok mudur bunların uygun fiyatlı bir yolu yordamı? -
mayıs gibi 800 leride aşar bence -
çok pahalı hobı amaclı oyun yapıp koymak ıcın o parayı yatırmak mantıksız gelıyor bana. bırde senelık ucretı var. google play de bı seferlık verıyosun ve daha ucuz -
Çocuk platformu değil. Profesyonel bir iş her önüne gelen saçma hobi tarzı oyunlara adam gücü ayıramazlar.quote:
Orijinalden alıntı: ReaperVR
çok pahalı hobı amaclı oyun yapıp koymak ıcın o parayı yatırmak mantıksız gelıyor bana. bırde senelık ucretı var. google play de bı seferlık verıyosun ve daha ucuz
Oyunlar ve Uygulamar profesyoneller tarafından inceleniyo. Herkes oyun yüklese milyarlık iş yapan şirketler zarar eder.
Ha tabi Google Play yapmıyo bunu ve Google Play'de binlerce dolandırıcı uygulama & oyun görebilirsin. Denetleyen yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E94B9CA23 -- 6 Mart 2019; 18:50:16 > -
orası oyle ama ındıe yapımcı kısısel sansını denemek ısteyen ıcın yuksek bır meblag o konuda bır cozum getırmelerı lazım deneme surecı vs tarzıquote:
Orijinalden alıntı: Guest-E94B9CA23
Çocuk platformu değil. Profesyonel bir iş her önüne gelen saçma hobi tarzı oyunlara adam gücü ayıramazlar.
Oyunlar ve Uygulamar profesyoneller tarafından inceleniyo. Herkes oyun yüklese milyarlık iş yapan şirketler zarar eder.
Ha tabi Google Play yapmıyo bunu ve Google Play'de binlerce dolandırıcı uygulama & oyun görebilirsin. Denetleyen yok.
Alıntıları Göster
-
Şansını deneme platformu değil. Bu yüzden android çöplük doluyken ios değil.quote:
Orijinalden alıntı: ReaperVR
orası oyle ama ındıe yapımcı kısısel sansını denemek ısteyen ıcın yuksek bır meblag o konuda bır cozum getırmelerı lazım deneme surecı vs tarzı
Alıntıları Göster
Böylesi daha iyi. Yeni oyunumun incelenmesini bekliyorum. Eğer herkes oyun yükleyebilseydi herhalde 1 yılda falan bakarlardı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E94B9CA23 -- 7 Mart 2019; 15:45:34 >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Build edebilmen için öncelikle bir macOS işletim sistemine sahip cihazın olması gerek. Eğer yoksa VMware Workstation ile sanal macOS kurabilirsin. Burada anlatımı mevcut:https://www.technopat.net/sosyal/konu/macos-big-sur-11-0-1-sanal-sistem-imaji.1153229/
Fakat orada VMware Workstation Pro deneme sürümü verilmiş. Player sürümünde deneme sürümü yok. https://www.vmware.com/products/workstation-player/workstation-player-evaluation.html Daha sonra sanal macOS'a girip mağazadan Xcode indirmelisin.https://apps.apple.com/tr/app/xcode/id497799835?mt=12 Unity'nin macOs sürümünü de yükleyip projeni açmalısın. Build Settings girip iPhone seçip switch platform tıklayıp projeni iPhone için ayarlayıp build etmelisin. Build edilen klasörü açıp .xcodeproj uzantılı dosyayı xCode ile açacaksın. Signing kısmına developer hesabını ekleyeceksin. Buradan uygulamanı kendi cihazında test edebilirsin. Telefonunu USB 2.0'a takmanı öneririm. Görmez ise sağ üstte telefon ikonu çıkıyor. Ona sağ tıklayıp connect tıklamalısın. Eğer burada da çıkmaz ise sol üstten sırayla player-manage-virtual machine settings tıklayacaksın. USB Controller tıklayıp tüm kutucuklar işaretli olacak şekilde USB compatibility 2.0 seçeceksin. Yine de görmezse vmWare'yi kapatıp açmalısın. Appstore'ye yüklemek için ise: İyi günler. |
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X