Şimdi Ara

Unitye renklendirilmis şekilde nesne import etmek (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
2.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir bakabilir misiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: an agony

    Fbx olarak model kullanıyorum ben,

    Labirent vs gibi şeyleri modular tasarlamak mantıklı,

    Ama 20 material var diye kasacağını sanmıyorum
    Mobilde kasar. Bir labirent birleştirmezsen mobilde 100 draw call oluyor ki en büyük grafikli mobil oyunlar bile 100 draw call değil.

    Sırf bu birleştirme işleminde 20 FPS oyunu 60FPS sabitleyebiliyorsunuz mobilde. En çok performansa etki eden şey bu Draw Call olayı.
  • Hocam renk olayini çözemedim. Discordsn birisi yardimci oldu. Asset storede mesh baker diye program var onu projeme import ettim. Birlestirilmemis renkli labirentimi onla kullaninca meshleri birlestirdi ve renkler ayni kaldi renk renk.
    Batches 24 su an

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    MeshBaker bir sürü ayarı var. Materialleride import etmesi gerekiyor belki Texture bazlı çalışıyor olabilir kırmızı color atamak yerine kırmızı bir texture atamayı deneyin.

    24 Batches nasıl var yine fazlaymış öyle bir sahne için :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E94B9CA23 -- 30 Temmuz 2019; 19:12:53 >
  • Her seyi kapatinca player ve ui kaliyor öyle bile 12 batches var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim sahnemde altinlarim var. Her biri 2 batches tutuyor. Onlari da birlestirince işlevlerini yitiriyorlar.
    Altınları herhangi bir birleştirme islemine gidemiyecegim herhalde ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Her seyi kapatinca player ve ui kaliyor öyle bile 12 batches var
    UI'de Spritelar varsa Unity'nin yeni özelliği Sprite Atlas ile birleştir.

    Altın objeleri tekli olarak kalsın onları elleyemezsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E94B9CA23 -- 30 Temmuz 2019; 19:56:33 >
  • Evet sprite var çünkü joystick ve durdurma, kamera butonum falan var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Altin objeleri uzerindeki renk materyali yüzünden +1 daha batches kaplıyor. 1 e dusuremem mi bunu ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Altin objeleri uzerindeki renk materyali yüzünden +1 daha batches kaplıyor. 1 e dusuremem mi bunu ?
    Her materyal 1 draw call oluşturur.

    Bunun önüne geçmenin tek yolu tek 1 materyal tek 1 texture oluşturmak.
  • Her altin nesneme materyal eklemek yerine aynı textureyi ekleyecem öyle mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Her altin nesneme materyal eklemek yerine aynı textureyi ekleyecem öyle mi ?
    Anlatmak istediğim bu

    Unitye renklendirilmis şekilde nesne import etmek
  • Tamamını neden alti çizili yazarsınız ki? Gözlerim ağrıdı okuyamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elim çarpmıştı duzeltiyim bende rahat okunuyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • UV maping ile uğraşman lazım ama başlı başına bir dal bu iş

    ingilizce kaynak :
    Brentaconyoutube
    3DS MAX UV Mapping / Unwrapping Tutorial super fast & easy
    https://www.youtube.com/watch?v=XtHYHXogotw

    türkçe kaynak :
    Yakın Kampüsyoutube
    Yakın Kampüs - 3ds Max'te Unwrap Nasıl Yapılır?
    https://www.youtube.com/watch?v=uNUR7czON20




  • Yeni geliştirdiğim oyunda çok fazla update var ve gerçek zamanlı kontrol ediliyor fakat batches en fazla 9 gördüm çok iyi değil mi ? Yoksa benim bilgisayarımdan mı kaynaklanıyor bu ?
  • Batchesler oyunun kamerasının o an gördüğü nesnelere veya ui lere göre artıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    Ben batchesların nasıl arttığını sormadım. Batches değerimin nasıl olduğunu söyledim ve yorum sorduğum kişinin yorum yapmasını istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8F0924900 -- 3 Ağustos 2019; 12:34:9 >
  • Updateden sonra batchesden bahsedince cumlenizden öyle anlaşılıyor

    Batchesler bilgisayarla da alakalı değil.
    Herkese açık forum ben de cevap verebilirim değil mi deniz bey ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general4242 -- 3 Ağustos 2019; 13:3:58 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    No problem .
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.