Şimdi Ara

Unitye renklendirilmis şekilde nesne import etmek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
2.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3ds max 2015 den labirent tasarliyorum. Dikdörtgen prizmalardan oluşuyor yani. Bunlari tek nesne haline getirince hepsi ayni renk oluyor. Her bir parçayı kafama göre renklendirmek istiyorum. Onu geçtim tek nesne haline getirmeden unitye import ettiginde yine renksiz vaziyetde beyaz şekilde gidiyor. Orada material olusturup renk verebiliyorum. Bu seferde nesne sayısı cok olunca kasıyor.

    Yani 3ds maxin içinde renkler ayri ayri olabilecek sekilde nesneleri birlestirip tek nesne haline getirip o renkli haliyle unitye nasil import ederim ? Gerekli ayarlar nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general4242 -- 30 Temmuz 2019; 21:13:56 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Hocam bakar misiniz ana mesaja

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şöyle çözebilirsiniz. Tek bir dikdörtgen prizması tasarlayın (Yani tek nesne haline getirmeyin). Buna Unity'den material verebilirsiniz. İstediğiniz şekilde unity'den birleştirir ayırırsınız duvarları. Bu arada ne olarak import ediyorsunuz Unity'e ?

    Yani illa renklendirilmiş bir şekilde import etmenize gerek yok. Tek nesnenin materiali de tektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8F0924900 -- 30 Temmuz 2019; 17:25:22 >
  • 3ds max dosyasini kaydedince .max olarak kayit oluyor onu surukluyorum unitye. Materyal olarak seçili.
    Ve sizin dediğiniz o zaman ben eskiden yaptığım gibi labirenti grup halinde atayim ozaman her bir prizmayi ayri ayrı seçip renklendirebiliyordum. Birleştirme islemi nasıl yapılıyor unityde ?
    3ds max de o birleştirme yapılırken hepsi ayni renk oluyor unityde de oyle olacaksa anlami yok :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general4242 -- 30 Temmuz 2019; 17:26:56 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    Birleştirmeden kastım istediğiniz konuma yerleştirmek farklı farklı objeleri. O zaman her objeye farklı renk verirsiniz bunun için 3ds max'de uğraşmanıza gerek yok.
  • Anlamadim dediğinizi.
    Unityde her objeye ayri renk verebiliyordum zaten. Mesela labirentim 20 parçadan oluşuyor. Bunu 3ds max den import ettiğim de beyaz şekilde geliyor. Orası önemli değil. Material olusturup ayrı ayrı renk veriyorum 20 parçaya. Sorun su ki 20 parça olduğu için cok kasma oluyor. Ben bunu tek parca olarak 3ds max de birleştirip import ettim cok daha performanslı oluyor. Bu sefer de o 20 duvara farklı renkler veremiyorum.

    Bunun çözümü nedir ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    give an object multiple colors 3ds max diye bir araştırın derim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 3ds max de onu basardim diyelim o renkli haliyle unitye nasil import edecegim ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    .max ile edebilirsiniz problem değil.

    docs.unity3d.com
    Unity - Manual: Importing Objects From 3D Studio Max
    https://docs.unity3d.com/2017.4/Documentation/Manual/HOWTO-ImportObjectMax.html


    discord sunucuma gelirseniz daha iyi olur hem konuşuruz hem de gerçek zamanlı yardımlaşabiliriz :
    Discord
    Join the Seviyeli Chat Discord Server!
    https://discord.gg/89GQS9



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8F0924900 -- 30 Temmuz 2019; 17:44:50 >




  • Hocam ingilizce bu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    .max ile import edebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8F0924900 -- 30 Temmuz 2019; 17:48:14 >
  • Tamam oyle import ediyorum ki zaten ama renksiz gidiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    FBX ile import etmeyi deneyin.
  • Kayit ederken .max çıkıyor dosya seceneklerinde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    Kayıt etmeden önce export yeri var mı?
  • Eve gidiyim en iyisi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fbx olarak model kullanıyorum ben,

    Labirent vs gibi şeyleri modular tasarlamak mantıklı,

    Ama 20 material var diye kasacağını sanmıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • an agony A kullanıcısına yanıt
    Statsdan batchesleri görüyoruz ya o 70 lerde benim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evet dediğiniz yeri buldum seçince ayarlar geliyor bir suru ligth cameras falan oralarda ne seçmek gerek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yine renksiz vaziyetde import ediyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.