Şimdi Ara

Unitye renklendirilmis şekilde nesne import etmek (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
2.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-8F0924900

    Yeni geliştirdiğim oyunda çok fazla update var ve gerçek zamanlı kontrol ediliyor fakat batches en fazla 9 gördüm çok iyi değil mi ? Yoksa benim bilgisayarımdan mı kaynaklanıyor bu ?
    Batches dediğimiz olay Draw Call yani ekranda kaç tane şey renderlanıyor. Ekran Kartı alakalı.

    Update ise İşlemciyle alakalı. Onu ise Profilerdan bakıyorsunuz.

    9 Drawcall yine de çok iyi.
  • Sizin oyun içindeki ekranda olan ui ler toplam kaç batches tutuyor hocam ? Oyun başlığında olan yani.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Sizin oyun içindeki ekranda olan ui ler toplam kaç batches tutuyor hocam ? Oyun başlığında olan yani.
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/onu333

    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/onu3an


    Ultra Realistik Mobil Oyunumdaki Batches

    GUI 10 Civarı tutuyor ama 200 tane UI Objesi var. Çoğu Minimap zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E94B9CA23 -- 3 Ağustos 2019; 15:13:19 >




  • Direkt canvasa panel buton ekleyip sprite atamak yerine bu minimap olaylarina falan girmek lazim demek ki optimizasyon için

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Direkt canvasa panel buton ekleyip sprite atamak yerine bu minimap olaylarina falan girmek lazim demek ki optimizasyon için
    Yok minimap benim oyunumda sağda gösteren şey. Mobil için ağır olsada aşırı optimize ettim.

    Senin yapman gereken Sprite Atlas oluşturmak. UI Klasörünün içine Sprite Atlas klasörü oluşturuyorsun ve bunları tek 1 büyük texture haline Unity getiriyor. Oyun içinde yine istediğin gibi yerleştirebilirsin ama ayrı ayrı spritelardan renderlamak yerine hepsini tek 1 texturenın belirli kısımlarını renderlayarak 50 Batches'i 2'ye falan düşürüyor.



    Dediğim şey Sprite Packer değil Sprite Atlas Unity nedense Sprite Packer eski olduğu halde Sprite Packer default olarak açıyor.

    Not: Büyük Sprite varsa onları atma yoksa 32MB olur birleştirilmiş dosya benim oyunumda 150-200 tane UI 8MB kaplıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E94B9CA23 -- 3 Ağustos 2019; 15:29:38 >




  • Oyunumun içinde ui de 4 adet sprites var. Toplam 5 tane ui nesnesi var. 3 u spriteli nesle kalan 2 si de text dosyası. Yapmaya değer mi sprite atlas ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general4242 -- 3 Ağustos 2019; 15:33:18 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Nerede çalışacak bu C64 temi...

    Maxta nasıl yapılır bilmem. Eğer bir mesh te birden fazla materyal istiyorsan. meshin o bölgelerini seçip materyalleri değiştir.

    MAX importunu bilmem, FBX olarak import edersen sıkıntı olmaz.

    Batches:4577
    Tris:7.9M
    Verts:15.5M

    :)
  • Hocam sprite packer ayari ne olsun project settings editor içinde ?
    Su an always enabled olarak ayarladim. Başta disabled idi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Hocam sprite packer ayari ne olsun project settings editor içinde ?
    Su an always enabled olarak ayarladim. Başta disabled idi.
    Sprite Packer disabled, Sprite Atlas enabled.

    Sprite Packer kalmadı artık eski o. Sprite Atlas daha düzgün çalışıyor.
  • Hocam ayarlarda sprite atlas diye bir sey bulamadim.
    Project kisminda new sprite atlas olusturdum uyari veriyordu kapali diye. Attigim fotodaki yeri tarif etti ordan ac diye. Açtım bende ama sprite packer diyor ve hangisi doğru seçim bilemedim.
    Unity son sürüm.
    Resim Yükle - Hızlı Resim
    1565007185597.
    https://imgyukle.com/i/kdYKu8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general4242 -- 5 Ağustos 2019; 15:14:35 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Hocam ayarlarda sprite atlas diye bir sey bulamadim.
    Project kisminda new sprite atlas olusturdum uyari veriyordu kapali diye. Attigim fotodaki yeri tarif etti ordan ac diye. Açtım bende ama sprite packer diyor ve hangisi doğru seçim bilemedim.
    Unity son sürüm.
    https://imgyukle.com/i/kdYKu8
    Tamam Enabled yap ben Legacy olan enabled sandım.
  • Always enabled mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ]Hocam .max olarak tek parça import ettigim nesneme resim atıyorum texture yani ama duvarda farklı şekilde oluyor. Ben eklediğim ss deki en altdaki duvar gibi olsun istiyorum hepsi. Öyle ayarlamalar var mi ?
    https://i.hizliresim.com/7ByyW5.jpg

    En ustteki ve aradaki bir kac duvar da öyle olmuş.

    Uzunluğa bağlı değil anladığım kadarıyla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general4242 -- 5 Ağustos 2019; 23:6:22 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    ]Hocam .max olarak tek parça import ettigim nesneme resim atıyorum texture yani ama duvarda farklı şekilde oluyor. Ben eklediğim ss deki en altdaki duvar gibi olsun istiyorum hepsi. Öyle ayarlamalar var mi ?
    https://i.hizliresim.com/7ByyW5.jpg

    En ustteki ve aradaki bir kac duvar da öyle olmuş.

    Uzunluğa bağlı değil anladığım kadarıyla.
    UV nedir onu öğrenin 3d model programlarında. Modelin UV'si yanlış.
  • Farklı şekillerde yazdim hepsi profesyonel modelleme (silah falan) videolari ve ingilizce

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.