Şimdi Ara

Ürün bozuk çıkınca... Nereye sikayet edilir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
10.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Ankara tren garındaki büfeden çikolatalı süt ve bir fırt çektiğimde ekşimiş tad geldi agzima ve yogurt gibi olmustu süt. Son kullanma baktım daha gecmemisti. Adama göturdum bozuk oldugunu soyledim, biraz baktı ve onun yerine istedigim cayi verdi, verdi ama söylenmeye basladi agzınizin tadi bozuk falan diye. bende sütün tadina bakarmisiniz dedim. hayir bakmam beni ustundeki tarıh ilgilendırir dedi ve bir sure tartiştik boyle. urunu geri istedim ilgili yere göturup sikayet etmek icin ama geri vermeyi reddetti. nasıl bir kafasi var bilmiyorum ama gercekten cok sasirdim. size soracagım ise bu büfeyi nereye sikayet edebilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • UP
  • Adamla muhattap olurken neden kafasına bakmadın.
  • Ürün elinizde değilse bir şey yapamazsınız.

    Şikayet edeceğiniz yer Tüketici hakem heyeti'dir.
  • sikayetvar.com
  • tcdd ye şikayet edebilirsin oralar ihale ile veriliyor
  • Bizim da başımıza geldi tamam adamın tavrını savunmuyorum ama adam da haklı skt geçmemiş bir ürünün tadının bozuk olduğunu nereden bilsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fishkopf

    Bizim da başımıza geldi tamam adamın tavrını savunmuyorum ama adam da haklı skt geçmemiş bir ürünün tadının bozuk olduğunu nereden bilsin.

    İyide skt geçmiş bile olsa ürünün tadı iyiyse ben yinede içerim. Ancak adam bahane buluyorsun bu süt bozuk falan değil skt geçmemiş diyor. Tadına bak diyorum hayır ne bakıcam diyor. Müşteri memnuniyeti diye bir şeyden haber yok. Orayı benim hayrıma açmıyor kendisi para kazanmak, hizmet vermek için açıyor. Zorla yapmıyoruz alış verişi, ama adam bu işten okadar çok rant sağlamış ki artık bir nevi siklemiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RONSPY

    quote:

    Orijinalden alıntı: fishkopf

    Bizim da başımıza geldi tamam adamın tavrını savunmuyorum ama adam da haklı skt geçmemiş bir ürünün tadının bozuk olduğunu nereden bilsin.

    İyide skt geçmiş bile olsa ürünün tadı iyiyse ben yinede içerim. Ancak adam bahane buluyorsun bu süt bozuk falan değil skt geçmemiş diyor. Tadına bak diyorum hayır ne bakıcam diyor. Müşteri memnuniyeti diye bir şeyden haber yok. Orayı benim hayrıma açmıyor kendisi para kazanmak, hizmet vermek için açıyor. Zorla yapmıyoruz alış verişi, ama adam bu işten okadar çok rant sağlamış ki artık bir nevi siklemiyor.

    haklısın ben adamı savunmadım zaten üstteki mesajda da belirttiğim gibi. Geri almış zaten söylenmesi onun ayıbı. demek istediğim adam onun bozuk olduğunu bilmiyor bilemez yani satmasında bir mahsur goremedım bunu dile getirmistim sadece.




  • http://www.alo174.gov.tr/ Adamın anasını ağlatırlar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.