Şimdi Ara

ürün iade için süreç

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
79
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba;1 aylık gm9 pro da ghost touch problemi oluştu..iade için prosedür nasıl işlemektedir?
    ürün n11 den alındı..n11 deki mhler servise göndermemi söyledi lakin thh başvurusu olarak faturadaki şirketmi yoksa gm servisi mi yoksa gm fabrikası mı belirtilmeli?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajanblue -- 10 Mart 2020; 20:43:21 >



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.