Şimdi Ara

Hepsiburada - Ürün Yanlış Yollanmasına Rağmen İade Reddedildi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.017
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hepsiburada'dan geçenlerde 5 adet 300 tl lik ürün sipariş ettim. Yalnız ne hikmetse nasıl bir sistemde çalışıyorlarsa artık gelen ürünlerin hepsi, fatura da yazmasına rağmen ''Dove'' sabun çıktı ve direk tabi iade işlemi için başvuru yaptım. Bugün bir de baktım ki iade işlemim reddedilmiş??

    Hem yanlış ürün gönderiyorlar hem de iade değişimini reddediyorlar. Var mı böyle bir şey arkadaşlar hakkımı nasıl aramam gerekiyor? Böyle bir şey başına gelipte, çözüme kavuşturan oldu mu aramızda?

    Edit: Satıcı Hepsiburada bu arada arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Elder Scrolls -- 20 Şubat 2017; 13:39:39 >



  • biz sürekli esprisini yapıyoz ama e-ticaret siteleri level atlaya atlaya yakında hıyar gönderecekler galiba.
  • Site üzerinden müşteri hizmetlerine ulaşın kısmından yazın. Umarım o 5 parçalık siparişinizdeki ürünlerin hacimleri büyüktür, sabunların geldiği kargonun desi bilgisini kanıt olarak öne sürebilirsiniz.
    Aksi halde de çözümü sanırım maalesef THH'de bulabilirsiniz. Kabul edilebilir bir şey değil yaptıkları, kırmızı bir ürün alırsın beyazını yollarlar ya da ona eşdeğer bir şey olur karışmıştır dersin ama sabun yollamak şerefsizlikten başka bir şey değil. Paketleme sırasında elemanlar barkod okutuyorlardır mutlaka, böyle bir olayın asla olmaması gerekir.
  • kardeşim iadenin red edilme sebebi. siparişindeki ürünler ile gönderdiğin ürünlerin farklı olması. burada hata tabiki senin değil. işleyişte hata var yapman gereken. müşteri hizmetlerini arayıp müşteri hizmetleri yetkilisi takım lideri bir çalışan ile birebir görüşmek istediğini diretip sıradan çağrı çalışanlarının arkasındaki arkadaşlara ulaşman. başka türlü çözemezsin. daha uzun yollar ile çözersin. müşteri hizmetleri uzmanları sizi dinleyip olayı kendi takip edip sizi en geç ertesi gün arayıp kesin çözüme ulaştırır. ortada tamamen yanlış anlaşılma var. iade bölümü sizinmi hatalı gönderdiğinizi onlardan çıkışın hatalı olduğunu takip etmez. en hızlı dediğim şekilde arayarak yetkili ile görüşerek çözersin.
  • malesef satış sözleşmesinde "kargoyu teslim almadan görevlinin yanında açıp kontrol etmelisiniz" şeklinde bi ibare olduğundan direk senin üzerine atıyolar. işin garip tarafı paketi teslim almadan kargocu açmana izin vermiyor. teslim alıyosun açıyım kontrol edeyim diyosun adam bi şekilde kıvırarak uzaklaşıyor oradan. benim başıma bizzat geldi. allahtan kutunun içinden farklı bişey çıkmadı bugüne kadar. tabi çıkmayacağı garanti değil.
  • kargo çalışanı imza atmadan pakedi açtırmıyor, imza atıp pakedi açınca bu sefer de başım belaya girer diye tutanak tutmuyor. artık içerden ne baskı varsa kargo elemanı da razı değil bu tutanak işine. halbuki e-ticarette firmalar yasal hakkı, "kargo pakedini açıp, sorunluysa tutanak tutturun" maddesinin üstüne dayandırıyor. ee tutanak tamamen ütopik şu an. nasıl olacak bu iş.

    e-ticaretteki sıkıntının temelinde kargo firmalarının yaptığı bu illegal durum var. bu iş için bimer'e mi yazmak gerekiyor, artık ne yapılması gerekiyorsa yapmamız lazım. tutanak tutulsa ve kargocunun yanında paket açılsa birçok olay kolayca çözülecek.
  • forumda birkaç arkadaş bahsetti. böyle değerli ürünleri şubeden alıyormuşlar. şubede tutanak tutmak muhabbeti de olmuyormuş. ne kadar net bir çözüm olduğu daha da çok şubeye bağlı tabi.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemkuru

    malesef satış sözleşmesinde "kargoyu teslim almadan görevlinin yanında açıp kontrol etmelisiniz" şeklinde bi ibare olduğundan direk senin üzerine atıyolar. işin garip tarafı paketi teslim almadan kargocu açmana izin vermiyor. teslim alıyosun açıyım kontrol edeyim diyosun adam bi şekilde kıvırarak uzaklaşıyor oradan. benim başıma bizzat geldi. allahtan kutunun içinden farklı bişey çıkmadı bugüne kadar. tabi çıkmayacağı garanti değil.

    Bugün aras kargo ile hbde 2 kutu kargom geldi. Adam 2 kutuyu elime koyup ne kimliğe bakma ne imza yarım saniyede hızlıca çekip gitti. Adamın adımı sorup kargoyu elime bırakıp gitmesi 1-1,5 saniye anca sürmüştür. Adamın yüzünü bile göremedim sadece kırmızı aras kargo elbisesini gördüm yüzüne bakana kadar çoktan gitmişti bile. Şimdi ben kargoyu teslim almadım desem nolur? Ortada imzamda yok bu adam gidip deftere topluca sahte imza atıyor o zaman. Ne güzel memleket. Ondan sonrada bişey olsa kargoyu kontrol edip alsaydın derler. Ulan kargocu kimlik sormuyor imza istemiyor. 1 saniye bile beklemeden kaçarak gidiyor. Nasıl kontrol edicez. Birde baktığında sorun gözükmeyen ama kullanırken sorunlu olduğu görülen ürünlerde olabilir. Mesela bilgisayar aldık diyelim. Kargocuya abi içeri gel fişe takayım 2 saat test edeyim diyemeyiz sonuçta.




  • teslimata gelen kargocular da mal. kargoda sıkıntı çıkarsa tutanak tutacaksın zaten. tutanak tutulduktan sonra kuryenin zimmetinden çıkıyor zaten. sıkıntı çıkmazsa da alıcı imzalayacak ve bu iş bitecek.
  • aynı olay yeni başıma geldi. aldığım ürünlerden Kayak ve kayak batonu diye plates minderi gönderdiler. aynı gün konusup iade ettim ancak paramı 15 günde zor iade aldım. Kargocuya tutanak tutacaksın desen daha ben tutanı bu konuyu bileni görmedim. Direk iptal etmeleri tahminim kişisel bakım ürünleri olması okumamışlardır bile. sürekli telefon aç, şikayet et, olmadı tüketici hakem heyeti. hepsiburada bundan sonra risk edebileceğim çok uygun fiyatlı ürünler alabilirsem alışveriş yapacağım bir firma yoksa benim için bitmiştir.
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    aynen üstad. yine hb den mi power bank almıştım aras kargocu bi yaşlı adam getirmişti kurye gibi bişey arabasız dolanıyo. ürünü bıraktı gitti kimlik kartına bakmadı sadece bizim mağazaya gelince benim telefonu arayıp üst kata çağırmıştı.
    hak hukuk aramak çok zor bu ülkede. dosya masrafı iadesi için tüketici hakem heyetinde 8 ay uğraşmıştık. 3 ayda çıkar dediler 3 ay sonra 2 ay daha uzadı. o da muhatabın belli banka. kargoda oluşacak sıkıntıyı düşünemiyorum bile.
  • boombip kullanıcısına yanıt
    aynen. pahalı ve hafif bişeyse bende şubeden alıyorum ama şube bana yakın. şubeden çıkmadan kutuyu açıp inceliyorum çünkü içeride güvenlik kameraları var.
  • Böyle durumlarda şikayet sitelerine yazmak en iyisi.
    Bankaya Harcama İtirazı yapılabiliyorsa Farklı Ürün geldi deyip, itiraz edilebilir. Sormak lazım.
    HB kargodan teslim almayı da kabul etmiyor. Ben denedim, olmadı.
  • Hepsiburada çok değişmiş. Hizmet kalitesi çok düşmüş. Bende bir ürün sipariş ettim. Kargonun bana ürünü teslim ettiği gün iade işlemlerini başlatıp hemen geri göndermek üzere tekrar kargoya verdim. Geçen haftadan beri para iadesi bekliyorum. Müşteri hizmetlerine sorduğum sorulara cevapta gelmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Live yourlife -- 20 Şubat 2017; 19:40:34 >
  • Arkadaşlar dün müşteri hizmetlerini aradım ve online olarak yazıp, iyice bir tehdit ettim. Sonra işte yok efendim form doldurmamışsınız, yok yanlış iade nedeni seçmişsiniz tarzı bir şeyler söylediler. Daha sonra telefonda ki bayan işlemlerinizi hallediyorum deyip beni 1-2 dakika bekletti ve daha sonra ilgili üslere durumunuzu bildirdim dedi. Bakalım ne olacak hala bekliyorum.
  • Aynısı benim de mediamarktta başıma geldi. Hediye ürün var diye almıştım adamlar hediyeyi yollamadı. Ben de sonra gelir diye teslim aldım. Şikayetvar'a yazdım gönderiyoruz diyorlar yok gelen. Kadın dedi ki gönderilmiş görünüyor biz kamera kayıtlarına bakacağız.. Sanki ben almışım da yalan söylüyorum gibi dedi. Ben de bayağı azarlamıştım sonra yine yazdım şikayetvar'a bu kez yolladılar....
  • hepsiburada.com beni de dolandırdı. Laptop aldım, yanında vaadettiği hediyeleri göndermedi. Şikayetvar.coma yazdım ama nafile. İnceleme yapmışlar öyle bir hediyesi yokmuş. Güvenmeyip ekran görüntüsü alsaymışım keşke. ispatım da yok. Hakkımı helal etmiyorum o kadar. Bir daha da alışveriş yapmam ama hepsiburadadan.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.