Şimdi Ara

n11 iade sorunu (iade talebim 5. Kez reddedildi)[ÇÖZÜLDÜ]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
8.296
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başımdan geçen bir olayı size anlatmak istedim. En baştan başlayayım. N11 üzerinden tencere almak istedim. Almak istediğim ürünün en ucuz satılan mağazanın sürat kargo ile çalıştığını gördüm. Siteye mesaj attım sürat kargo dışında bi firma ile gönderirse alacağımı ifade ettim. Firma aras kargo dedi.

    Ben de cevaptan 3 gün sonra sipariş verdim. 15 haziran perşembe sipariş verdim. 1 gün sonra saat 16.52'de sürat kargo takip numarası telefonuma mesaj olarak geldi. Malesef mesajı saat 17'den sonra gördüm. Hemen kargoyu arayıp iptal etmek istedim ama telefonu açan olmadı. Ben de siteye e-mail attım iptal etmek istediğimi söyledim. Mağazaya da mesaj attım. Pazartesi de ilk iş olarak tekrar sürat kargoyu aradım tamam geri göndereceğiz dediler. Sonra fazla üstüne düşmedim bayram arası belki yoğun olurlar dedim. Bu arada canlı destek ile bağlantıya geçtim. Mağaza hiç ama hiç yardımcı olmadı. Bayramdan sonra baktım benim iade duruyor hâlâ. Mağaza da iadeyi onaylamadı. Müşteri hizmetlerini aradım. İade talebini onlar oluşturdu. Mağaza yine reddetti.

    Dün yani 4 temmuz tekrar sürat kargoyu aradım. Bana aynen şöyle dedi. Karşı taraf onay vermediği için kargo bizde bekliyor gönderemiyoruz. Ben de mağazaya mesaj attım tekrar. Mağaza dedi ki ürünü şubeden alıp tekrar iade olarak gönderin. Şube bana 45 km uzakta!! Bu arada ürünü alsam, 2 haftayı geçtiği için cayma hakkım da olmayacaktı!!

    Baktım olacak gibi değil şikayetvar sitesine yazdım durumu. Yazdıktan hemen sonra sürat kargo müşteri hizmetleri beni aradı ve kargo yola çıktı iade işleminiz başladı dedi. İşte şikayetvar linki
    https://www.sikayetvar.com/surat-kargo-kargom-yaklasik-15-gundur-subede-bekliyor

    Hemen arkasından n11 müşteri hizmetleri aradı. İade için kargo yola çıktı dedi. Tekrar iade talebi oluşturur musunuz dedi. Tamam dedim mağazaya iade talebi oluşturdum. Kargo yolda, yakında ürün size ulaşır diye de yazdım. Normalde 3 iş günü +24 saatte cevap vermesi gerekir. Ama daha 24 saat olmadan tekrar iadeyi reddetti. 5. Kez red!

    Buradan da n11'deki kaliteuygun mağazasına ve sürat kargoya teşekkür ediyorum?!

    Ama işin peşini bırakmam...
    Sonucu bildireceğim.
    n11 iade sorunu (iade talebim 5. Kez reddedildi)[ÇÖZÜLDÜ]n11 iade sorunu (iade talebim 5. Kez reddedildi)[ÇÖZÜLDÜ]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maybe4you -- 7 Temmuz 2017; 19:40:44 >







  • Geçmiş olsun. Rezalet gibi rezalet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QRX -- 5 Temmuz 2017; 17:16:13 >
  • kargoyu almayın hocam . nasıl olsa geri gidecek . alıp yollayıp bide red yerseniz kargoda ödeyeceksiniz boş yere
  • alma yoksa kız üstüne kalır geçmiş olsun.biz de kara listeye ekleyelim çakalları
  • realitych R kullanıcısına yanıt
    Zaten kargo bana hiç gelmedi, gelmeden dedim hiç getirmeyin diye. Yaklaşık 1 senedir n11 üzerinden alışveriş yapıyorum şu iade sürecinde bile 7 farklı mağazadan siparişim oldu. Hiçbiri sorun çıkarmadı. Aslında n11 üzerindeki bu 3. Sorunum. Ve hepsinin ortak yanı sürat kargo. Benim bölgede bu sürat kargo çok sıkıntılı. Diğer bölgelerde nasıl bilemem. Yalnız ilk defa böyle inatçı mağazaya denk geldim.
  • 11.11 de parayla aldığım 111 tl lik kupon üstüne yattılar. o günden beri tek siparişim yok. N11 de müşteri hizmetleri kadar mantıksız, anlayışsız, robot çalışan zihniyet görmedim.
  • 14 günlük cayma hakkı satın aldığınız an değil, ürünü teslim aldığınız an başlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Merhaba maybe4you,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Merhaba;
    Garip bir durum olmuş geçmiş olsun

    Merak ettiğim, ürünü hiç görmemişsiniz. Kargo firması tercihiniz sebebiyle iptal ediyorsunuz. Kargo firması size uzak. Bunu anlayabiliyorum ancak kargo firması ürünü size getirmeyi red mi ediyor? Neden sürat kargo ise ürünü istemiyorum diyorsunuz
  • boşuna uğraşmışsınız. bankaya itirazda bulunun olsun bitsin. ben hiç uğraşmıyorum bu tür sorunlarda. banka iptal ediyor hiç sorun yaşamadım bugüne kadar. ürün aldım ama göndermediler diyorum bana ulaşan ürün fatura yok diyorum iptal ediyorlar, yalnız uyarıyorlar bu ürün geldiyse sonrada olsa parasını tekrar keseriz diye. dilekçe gönderin 1 hafta içinde arıyorlar. dilekçeleri mail yoluyla kabul ediyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xenofx

    boşuna uğraşmışsınız. bankaya itirazda bulunun olsun bitsin. ben hiç uğraşmıyorum bu tür sorunlarda. banka iptal ediyor hiç sorun yaşamadım bugüne kadar. ürün aldım ama göndermediler diyorum bana ulaşan ürün fatura yok diyorum iptal ediyorlar, yalnız uyarıyorlar bu ürün geldiyse sonrada olsa parasını tekrar keseriz diye. dilekçe gönderin 1 hafta içinde arıyorlar. dilekçeleri mail yoluyla kabul ediyorlar.

    yakinda kara listeye alirlar
  • sürat veya aras olması neden sizin icin bu kadar önemli?

    evinize getirmiyor mu sürat?
  • yalnız kargo olayını iyi kıvırmışlar işte böyle satıcılar yüzünden bizler e ticarette her satıcıya acaba ile yaklaşıyoruz
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    Çok merak ediyorum, bu güne kadar birisine yardımcı oldunuz mu :) yoksa sizin adınıza talep oluşturduk demekle mi geçiştiriyorsunuz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPaCeLoRD -- 6 Temmuz 2017; 11:48:47 >
  • sürat kargo getirmiyor diye bir şey yok.

    arayıp hakkınızı arayın. n11 de satıcıların %80 i sürat kargo kullanıyor. bunun sebebi de en ucuz onların taşıması. yarın öbür gün çok uyguna bir ürün düşürürsünüz sürat kargo ile geliyor diye almayıp geri gitmesini mi isteyeceksiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reco. -- 6 Temmuz 2017; 1:41:59 >
  • Hocam sürat kargo getirmiyor ki alsam. Başka hiçbir kargo firmasında sorun yaşamıyorum. Süratkargoyu arayıp sorunca da şu gün gelecek diye erteliyor bir daha arayınca bir daha erteliyor. 10 defa arayıp uğraşmak lazım. Uzun iş. Sanki yurt dışından getiriyor muamelesi yapıyorlar. İşlerini düzgün yapsınlar başımın üstünde yerleri var. Mesela süratkargo müşteri hizmetleri gayet iyi. Şikayetvar üzerinden de teşekkürümü ettim.



    @reco. sürat kargo ile anlaşan firmalar benden uzak dursun hiç almam daha iyi.



    @xenofx hocam bunu öğrendiğim iyi oldu teşekkürler
  • maybe4you kullanıcısına yanıt
    Hocam kargolar bölgesel farklilik gosteriyor mus hiz şikayet edin dağıtım gununde getirmek zorunda getirmezse kargom ulasmadi diyip n11 onayi dondurunuz
  • ChaRisMaTiq1i kullanıcısına yanıt
    Bulunduğum bölgede süratkargo dağıtım günü haftada bir gün. Ama mesela araskargo her gün geliyor. Süratkargo bazen o dağıtım günü de göndermiyor. Sonuç 2 hafta ürün gelecek diye bekle...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChaRisMaTiq1i

    Hocam kargolar bölgesel farklilik gosteriyor mus hiz şikayet edin dağıtım gununde getirmek zorunda getirmezse kargom ulasmadi diyip n11 onayi dondurunuz

    Getirdik ama siz yoktunuz diyorlar.
    Dahada getirmiyor lar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reco.

    sürat kargo getirmiyor diye bir şey yok.

    arayıp hakkınızı arayın. n11 de satıcıların %80 i sürat kargo kullanıyor. bunun sebebi de en ucuz onların taşıması. yarın öbür gün çok uyguna bir ürün düşürürsünüz sürat kargo ile geliyor diye almayıp geri gitmesini mi isteyeceksiniz?

    geri gitmesini istemesinde ne gibi bir sakınca var ? adamın bi bildiği var ki istemiyor. arayıp hak aramak bir sizin aklınıza gelmiyor :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.