Şimdi Ara

ürünüm garantiye gitti geri gelmedi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar packard bell notebookum vardı. Ve açılmadığından dolayı garantiye götürmek zorunda kaldım. 13 temmuzda götürdüm 16 temmuzda ellerine ulaştığı hakkında mesaj geldi. Ardından kasa tamiri için 249 tl para istediler. 7 eylülde ürün mağazımıza ulaşmıştır alabilirsiniz diye mesaj geldi. Almaya gittiğimde son olarak ürün kontrol yaptılar ve ürün açılmadı. ayrıca 249 tl para ödedim. ve geri gitti. Bu ürün 55 gündür elime ulaşmadı. ben tüketici hakları mahkemesine başvurabilirmiyim??



  • quote:

    Orijinalden alıntı: juddge86

    merhaba arkadaşlar packard bell notebookum vardı. Ve açılmadığından dolayı garantiye götürmek zorunda kaldım. 13 temmuzda götürdüm 16 temmuzda ellerine ulaştığı hakkında mesaj geldi. Ardından kasa tamiri için 249 tl para istediler. 7 eylülde ürün mağazımıza ulaşmıştır alabilirsiniz diye mesaj geldi. Almaya gittiğimde son olarak ürün kontrol yaptılar ve ürün açılmadı. ayrıca 249 tl para ödedim. ve geri gitti. Bu ürün 55 gündür elime ulaşmadı. ben tüketici hakları mahkemesine başvurabilirmiyim??

    evet tüketici mahkemesine başvur.uzlaşmayı kabu etme.yani aletini geri verseler bile alma.yenisini (sıfırını)vermek zorundalar.hadi yine iyisin sıfır aleti kaptın.
  • servis süresi toplamda 30 iş günüdür 45 günü geçen bütün servisler için tüketici haklarına gidebilirsiniz muhtemelen onlarda hakem heyeti ve savcılıpa yönlendirecekler sizi bunun için avukat vs tutmuyorsunuz dilekçe yazıp veriyorsunuz daha sonrasında dava sonuçlanıp geliyor ki bunu yapmanız bu firmadan ürün alan herkez için yararlı sonuçlar doğuracaktır.

    Ülkemizde kimse bu durumu umursamayıp bir ton para dökücem ve elime birşey geçmicek mantığında hareket ettiğinden dolayı teknik servisler çok kötü çünkü ne yaparlarsa yapsınlar yanlarına kalıyor. Eğer sizin gibi insanlar çoğalırsa bu durumları daha az yaşayan insan göreceğimize eminim..

    Teknik servisin size bir alış formu ve sözleşme göndermesi gerekiyor yada verdiğinizde size vermeli bunu sizi dava edicem diye değil güzel bir dille isteyin yoksa kimse başının yanmasını istemez bu sözleşmeyi iyice okuyun muhtemelen servis süresi 30 iş günüdür buda yaklaşık 45 güne tekabul ediyor bazı firmalar c.tesi günü hafta sonu olarak alıyorlar.

    Daha sonra tüketici haklarından sizi yönlendirecekleri işlemleri yapın.

    Kolay Gelsin Sonuç ve nasıl nereye yönlendirdiklerini buraya yazarsanız herkezi bilgilendirmiş olursunuz.




  • XemreG X kullanıcısına yanıt
    kargo ile gönderdiyse kargo fişi ve firmadan cep telefonuna yollanan elimize geçti mesajı da iş görür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x571 -- 10 Eylül 2013; 18:57:30 >
  • 30 gün süresi var + para alamazlar
  • 30 günü geçti ama media markt sorumlu değil istesem vericeklermi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.