Şimdi Ara

US Apple Store problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçtiğimiz mart ayında ABD'den iPhone 7 plus satın aldım. Apple Store'da özellikle "GSM" cihaz istediğimi, CDMA istemediğimi belirttim. Satıcı da CDMA olmadığını GSM olduğunu belirtti. O an için mobil internette bir bağlantı sorunu yaşadığım için telefonumdan cihazın kodunu kontrol edip GSM cihaz olduğunu doğrulayamadım; bi rehavetle satıcı elemana güvenip cihazı aldım.

    Cihazın CDMA destekli olduğunu Türkiye'ye gelince farkettim. Apple TR ile görüştüğümde topu Apple US'e attılar, Apple US le görüştüğümde onlar da Apple TR'ye attılar. Yurtdışı cihazların tamamının yakında garanti dışına çıkacağını söyledi o tarihlerde görüştüğüm yetkili, birkaç gün sonra da resmi açıklama gelince işin peşini bıraktım cihaz GSM de olsaydı garanti dışı kalacağı için.

    Birkaç ay sonra ABD ye tekrar gideceğim için garanti olaylarında bir değişiklik var mı diye bakınca gördüm ki Apple TR tekrar GSM cihazlara garanti hizmeti vermeye başlamış.

    Sadece gelecek olursam, US'de Apple Store'a gidip durumu anlatacak olursam bir güzellik yapıp GSM cihazla değişim yapma ihtimalleri nedir?

    Fikirden ziyade bilgi tecrübe paylaşımı olursa sevinirim







  • Up 👆🏻

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değişim bire bir olur. Bu konuda yardımcı olacaklarını sanmam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.