Şimdi Ara

Üst kapak contasının önündeki 2 adet deliğin açık kalması !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evt arkadaşlar bmw e36 3.20i araca sahibim . aracın motorunu yaptırdık 0dan . bugün aldım bi otoban yaptım sonra koku geldi ve çektim petrole . motoru açtım ve Üst kapak contasının önündeki 2 adet deliğin açık olduğunu gördüm . buradan yağ fırlatmış heryere . ustayı aradm sabah gel sakin kullan dedi zararı olmaz dedi . bune biçim işcilik böyle ya aracın motoruna bişey olmuşmudur . yağına baktm çok eksilmemiş fakat ordan kir toz girerse sonuçları nolur ? aracın çekişini etkilermi



  • yardm edecek birisi yokmu
  • tam olarak anlaşılmadı sorunuz sanırım. üst kapak delik dediğiniz yer tam olarak neresidir. geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuri787878

    tam olarak anlaşılmadı sorunuz sanırım. üst kapak delik dediğiniz yer tam olarak neresidir. geçmiş olsun

    kırmızı yer ile gösterdiğim yer .

     Üst kapak contasının önündeki 2 adet deliğin açık kalması !!!




  • motoruna bişey olmamıştır ordan üfleme yapmıştır yağda tabiki motor bloğuna deyince koku oluşmuştur. tapasını takmamış galiba. yinede yağına bak derim. tam bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olacaktır eminim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuri787878

    motoruna bişey olmamıştır ordan üfleme yapmıştır yağda tabiki motor bloğuna deyince koku oluşmuştur. tapasını takmamış galiba. yinede yağına bak derim. tam bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olacaktır eminim.

    saolun yardımınız için ama içim rahat değil motorun içi gözüküyo ordan nasıl unutulur ya ora anlamış değilim . kir toz girse motora kadar inmez mi
  • bmw aracım hiç olmadı ama az çok motor ilgi ve bilgisi var o yüzden bildiğimi yazıyorum yardım amacıyla. ordan toz girer doğru. orayı bişeyle muhafaza edin ustanın yanına gidene kadar ve yeni motor olduğu için dikkat ederek kullanın. usta uzakta değilse gidin ama o usta da usta değilmiş o parçayı nasıl takmadığını görmemiş. ustaların bazılar hep öyle naparsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nuri787878 -- 14 Haziran 2013; 1:11:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuri787878

    bmw aracım hiç olmadı ama az çok motor ilgi ve bilgisi var o yüzden bildiğimi yazıyorum yardım amacıyla. ordan toz girer doğru. orayı bişeyle muhafaza edin ustanın yanına gidene kadar ve yeni motor olduğu için dikkat ederek kullanın. usta uzakta değilse gidin ama o usta da usta değilmiş o parçayı nasıl takmadığını görmemiş. ustaların bazılar hep öyle naparsın.

    usta demeye bin şahit ister . neyse öle yapalım artık bişey olursada kendi hatasını kendisi telafi edecek .
  • kesinlikle 100 bin km garanti vermesi lazım motora kendimden biliyorum reno aracı motor yeniledik motor da tek sorun olsun gidiyorum tepesine dikiliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuri787878

    kesinlikle 100 bin km garanti vermesi lazım motora kendimden biliyorum reno aracı motor yeniledik motor da tek sorun olsun gidiyorum tepesine dikiliyorum.

    Tabiki abi oylede olmasi gerekiyo babamin hayrina yapmiyo milyarlar veriyoruZ . Neyse gidelim bakalim ne diyecek bu duruma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gittiniz mi ustaya hallettiniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuri787878

    gittiniz mi ustaya hallettiniz mi?

    gittim unutmuşlar takmayı . bu seferde eve gelirken araba hararet yaptı . nyse soğuttum su ilave ettim eve geldm . 1 saat sonra geri çıktım 300 metre gitmeden tekrar hararet oldu . tekrar su koydm soğuttum sonra ustanın yanına gittim . hararet yapacak bişey yok herşey çalısıyor dediler . eve kadar geldm suanlık bişey yok . bakalm daha neler görücez .
  • hocam bazen pistonların segmanların alışma sürecinde hafif hararet yükselmesi olabilmektedir. Sıkıştırmadan kullandıysanız o ayrı bence. fan açmamış olabilir aracınız. başıma geldiği için söylüyorum aynısı başıma geldi çünkü. hayırlı geceler. o motorcu bence sahtekar gibi duruyor. bi elektrikçiye göster sitersen hava yapmış ta olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuri787878

    hocam bazen pistonların segmanların alışma sürecinde hafif hararet yükselmesi olabilmektedir. Sıkıştırmadan kullandıysanız o ayrı bence. fan açmamış olabilir aracınız. başıma geldiği için söylüyorum aynısı başıma geldi çünkü. hayırlı geceler. o motorcu bence sahtekar gibi duruyor. bi elektrikçiye göster sitersen hava yapmış ta olabilir.

    evet başka bi yere daha göstericem saoln yardımınız için . iyi geceler
  • Ordaki parça tam olarak nedir resimden anlaşılmıyor pek. O parçanın takılmaması yada düşmesi pek hayra alamet değil gibi.

    Bu arada silindir genişletme konusunda yazmıştım. 3mm. genişleme hararet sorununa yol açabilir diye. Gömleklerde nasıl bir işlem yaptılar bilmiyorum ama umarım tahmin ettiğim gibi değildir

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Bu şekilde hesaplamak yanlış olur. Motorunuzun bore/stroke ölçüleri kaç buna wiki den bakın, aracınızın fabrikasyon silindir hacmi nedir? silindir çapları orjinalde kaç mm. dir? şimdi kaç mm e çıkartılacak? buna göre yeni silndir hacminizin ne olacağını hesaplayabilirsiniz.

    Rektefiyenin ve afr ile ilgili tüm işlemlerin uygun şekilde hesaplanarak yapıldığını var sayıyorum. O zaman aracınızda bir silindir hacmi artışı olacağından ilk hissedeceğiniz şey alt devirlerdeki dolgunluk ve güç hissi olacak. Torkunuz artacak. Motorunuz daha güçlü ve istekli olacak.

    Kaba bir hesapla aracınız 2.0 cc bir motora sahipse ortalama 2.2cc ye yakın bir hacme ulaşırsınız 3mm. ile.

    Fakat içim rahat etmedi yine belirteyim, ustanıza iyice sorun. Maliyetten kaçmanın bir anlamı yok. Eğer gömlekler çok incelecek ise motora düzen tutturamazsın. Harareti düşüremezsin. Hararetli çalıştıkça incelen gömlekler dayanamaz ve ovalleşme, krepaj gibi sorunlar çıkar, yeniden komple motor yapmak zorunda kalırsın. Eğer tecrübeli bir ustan var ise ve sorun olmaz derse, güvenebilirsen yaptır. Araştır derim. 3mm. ciddi bir artış çünkü. Çoğu motorda 3mm. gömlek payı bulunmaz.




  • böyle bir uygulama mı yaptırmıştın hocam sen? eğer yaptırdıysan arkadaşın dedikleri doğru olabilir motorun yapısı değişiyor sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x6x6x6

    evt arkadaşlar bmw e36 3.20i araca sahibim . aracın motorunu yaptırdık 0dan . bugün aldım bi otoban yaptım sonra koku geldi ve çektim petrole . motoru açtım ve Üst kapak contasının önündeki 2 adet deliğin açık olduğunu gördüm . buradan yağ fırlatmış heryere . ustayı aradm sabah gel sakin kullan dedi zararı olmaz dedi . bune biçim işcilik böyle ya aracın motoruna bişey olmuşmudur . yağına baktm çok eksilmemiş fakat ordan kir toz girerse sonuçları nolur ? aracın çekişini etkilermi

    Bahsettiğiniz parça basit lastik bir parça ise eksantrik tapasıdır. Bir soruna sebep olmaz, sadece çok az bir miktar yağ kaçağı ve açık kalan bölgede kirlenme olur. Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerosen -- 15 Haziran 2013; 4:44:53 >
  • arkadaşlar motorda sorun yok tamtakır çalışıyor bin kilometre sonrada iyice performansı artacakmış . hararet yapmasıda araçta lpg var . lpgnin havasını aldılar sorun düzeldi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.