Şimdi Ara

USTAMISIN GÖRELİM !! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
2.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • BU DURUMDA YAPACAK BİRŞEYİMDE YOK DİMİ AMA......

    HİÇBİ YOL BIRAKMAMIŞSIN Kİ.!

    TAŞ DEVRİ MİSALİ AYAKLARIMI ARABANIN ALTINDAN ÇIKARTIP YÜRÜRÜM ....






  • quote:

    Orjinalden alıntı: CGK

    Yolda kalmamış kalmışsa bile kaputu açıp içindekilerin ne olduğunu bilmeyen insanlara laf anlatmak biraz zordur.Şu an gördüğümüzde antika diye incelediğimiz 1940 lı modellere kadar olan bir çok aracın radyatörün alt kısmından motorun volan kısmına uzunca bir kol takılıp çevirerek çalıştırıldığını hatırlayın.Ayrıca araca balans yapılırken genelde çekiş yapan tekerleklere balans yapılacağı zaman tamircinin birisi aracı çalıştırıp 5 viteste aracı 90 km hıza getirir ve yerdeki diğer tekerlekler milim bile kıpırdamaz


    siz kaç kere balans yaptırdınız acaba?balans işlemi 2 şekilde yapılır..eğer lastikler araç üzerindeyken yapılacaksa balans yapılacak çekişin olduğu bir tekerlek yukarı kaldırılır..araç boşa alınır ve el freni çekilir..seyyar balans aleti lastiğe temas ettirilir..yani hızı seyyar balans aleti sağlar..aynı işlem diğer tekerleğe de uygulanır..eğer lastik araçtan sökülüp yapılacaksa(ki %99 tüm servisler böyle yapar) o zaman lastik sabit balans makinasına bağlanır ve döndürülür..yani hızı yine balans makinası sağlar..sizin dediğiniz gibi bir yöntem yoktur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi türbülans -- 25 Aralık 2006; 14:42:44 >




  • peki araç otomatik vitesse ne yapcaz???
  • Kasko var abi.. Ararım yol yardımı gelir alırlar. Zaten o kadar para veriyoz bir işe yarasın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: devrim_ecz

    Araca zarar verse de - ortam uygunsa - mecbur 2. vitese takılacak ve malum işlem yapılacak. Issız yerde kalmışsın riske gerek yok. Saygılar

    Araban sakatsa ıssız yerlerde dolaşmıcan ya da
  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    quote:

    Orjinalden alıntı: CGK

    Yolda kalmamış kalmışsa bile kaputu açıp içindekilerin ne olduğunu bilmeyen insanlara laf anlatmak biraz zordur.Şu an gördüğümüzde antika diye incelediğimiz 1940 lı modellere kadar olan bir çok aracın radyatörün alt kısmından motorun volan kısmına uzunca bir kol takılıp çevirerek çalıştırıldığını hatırlayın.Ayrıca araca balans yapılırken genelde çekiş yapan tekerleklere balans yapılacağı zaman tamircinin birisi aracı çalıştırıp 5 viteste aracı 90 km hıza getirir ve yerdeki diğer tekerlekler milim bile kıpırdamaz


    siz kaç kere balans yaptırdınız acaba?balans işlemi 2 şekilde yapılır..eğer lastikler araç üzerindeyken yapılacaksa balans yapılacak çekişin olduğu bir tekerlek yukarı kaldırılır..araç boşa alınır ve el freni çekilir..seyyar balans aleti lastiğe temas ettirilir..yani hızı seyyar balans aleti sağlar..aynı işlem diğer tekerleğe de uygulanır..eğer lastik araçtan sökülüp yapılacaksa(ki %99 tüm servisler böyle yapar) o zaman lastik sabit balans makinasına bağlanır ve döndürülür..yani hızı yine balans makinası sağlar..sizin dediğiniz gibi bir yöntem yoktur..



    Kusura bakmada sana hiç bir balanscı arabayı çalıştır tak vitese bas gaza demedi ise bunda bizim suçumuz yok ama eski usul çalışan balnçıların çogu bunu der onu boş ver sen iki dakikanı alır arabanın bir tekerini havaya kaldır takvitese gazla arcın yerinden bir milim kıpırdarsa sana sıfır araba alırım sana şöle söyliyim belki anlarsın karda neden çekiş tekerlerinin sadece birine zincir takılmaz ?


    şimdi burada herkesin aracın bir tekeri havada iken viteste gazlarsanız araç gider diyorlarya yeni nesil şöförler sizlerseniz way halimize




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yucoo


    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    quote:

    Orjinalden alıntı: CGK

    Yolda kalmamış kalmışsa bile kaputu açıp içindekilerin ne olduğunu bilmeyen insanlara laf anlatmak biraz zordur.Şu an gördüğümüzde antika diye incelediğimiz 1940 lı modellere kadar olan bir çok aracın radyatörün alt kısmından motorun volan kısmına uzunca bir kol takılıp çevirerek çalıştırıldığını hatırlayın.Ayrıca araca balans yapılırken genelde çekiş yapan tekerleklere balans yapılacağı zaman tamircinin birisi aracı çalıştırıp 5 viteste aracı 90 km hıza getirir ve yerdeki diğer tekerlekler milim bile kıpırdamaz


    siz kaç kere balans yaptırdınız acaba?balans işlemi 2 şekilde yapılır..eğer lastikler araç üzerindeyken yapılacaksa balans yapılacak çekişin olduğu bir tekerlek yukarı kaldırılır..araç boşa alınır ve el freni çekilir..seyyar balans aleti lastiğe temas ettirilir..yani hızı seyyar balans aleti sağlar..aynı işlem diğer tekerleğe de uygulanır..eğer lastik araçtan sökülüp yapılacaksa(ki %99 tüm servisler böyle yapar) o zaman lastik sabit balans makinasına bağlanır ve döndürülür..yani hızı yine balans makinası sağlar..sizin dediğiniz gibi bir yöntem yoktur..



    Kusura bakmada sana hiç bir balanscı arabayı çalıştır tak vitese bas gaza demedi ise bunda bizim suçumuz yok ama eski usul çalışan balnçıların çogu bunu der onu boş ver sen iki dakikanı alır arabanın bir tekerini havaya kaldır takvitese gazla arcın yerinden bir milim kıpırdarsa sana sıfır araba alırım sana şöle söyliyim belki anlarsın karda neden çekiş tekerlerinin sadece birine zincir takılmaz ?


    şimdi burada herkesin aracın bir tekeri havada iken viteste gazlarsanız araç gider diyorlarya yeni nesil şöförler sizlerseniz way halimize


    yada bi örnekte benden aracın bir tekeri boşa düştüğü zaman neden bir teker durur diğer teker patinaja düşer madem 2 side birbirine bağımlı neden araç tek tekerle çıkamıyor?

    yüco arkadaşım doğru söylüyor bilipte konuşalım...

    bu arada @yucoo
    senden bu tür oyunlar yine bekliyoruz....


    SAYGILAR...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 10ur_1


    quote:

    Orjinalden alıntı: yucoo


    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    quote:

    Orjinalden alıntı: CGK

    Yolda kalmamış kalmışsa bile kaputu açıp içindekilerin ne olduğunu bilmeyen insanlara laf anlatmak biraz zordur.Şu an gördüğümüzde antika diye incelediğimiz 1940 lı modellere kadar olan bir çok aracın radyatörün alt kısmından motorun volan kısmına uzunca bir kol takılıp çevirerek çalıştırıldığını hatırlayın.Ayrıca araca balans yapılırken genelde çekiş yapan tekerleklere balans yapılacağı zaman tamircinin birisi aracı çalıştırıp 5 viteste aracı 90 km hıza getirir ve yerdeki diğer tekerlekler milim bile kıpırdamaz


    siz kaç kere balans yaptırdınız acaba?balans işlemi 2 şekilde yapılır..eğer lastikler araç üzerindeyken yapılacaksa balans yapılacak çekişin olduğu bir tekerlek yukarı kaldırılır..araç boşa alınır ve el freni çekilir..seyyar balans aleti lastiğe temas ettirilir..yani hızı seyyar balans aleti sağlar..aynı işlem diğer tekerleğe de uygulanır..eğer lastik araçtan sökülüp yapılacaksa(ki %99 tüm servisler böyle yapar) o zaman lastik sabit balans makinasına bağlanır ve döndürülür..yani hızı yine balans makinası sağlar..sizin dediğiniz gibi bir yöntem yoktur..



    Kusura bakmada sana hiç bir balanscı arabayı çalıştır tak vitese bas gaza demedi ise bunda bizim suçumuz yok ama eski usul çalışan balnçıların çogu bunu der onu boş ver sen iki dakikanı alır arabanın bir tekerini havaya kaldır takvitese gazla arcın yerinden bir milim kıpırdarsa sana sıfır araba alırım sana şöle söyliyim belki anlarsın karda neden çekiş tekerlerinin sadece birine zincir takılmaz ?


    şimdi burada herkesin aracın bir tekeri havada iken viteste gazlarsanız araç gider diyorlarya yeni nesil şöförler sizlerseniz way halimize


    yada bi örnekte benden aracın bir tekeri boşa düştüğü zaman neden bir teker durur diğer teker patinaja düşer madem 2 side birbirine bağımlı neden araç tek tekerle çıkamıyor?

    yüco arkadaşım doğru söylüyor bilipte konuşalım...

    bu arada @yucoo
    senden bu tür oyunlar yine bekliyoruz....


    SAYGILAR...

    Bu örnek çok açıklayıcı olmuş gerçekten asıl soruyada gelirsek bu uygulama teorik olarak doğru fakat uygulaması kişiye şahsi becerisine bağlı.




  • Haklısın becri araç kullanmada oldugu gibi sorunları alt etmedede çok önemli ben bu iddamı beceririm daha önce yaptım çünkü ama bana katılıp beceremeyecek insan da olabilir Burda esas olan söyledigim şeyin mantıklı olması

    Ayrıca yeni topigimde buna benzer konulara yer vericem hem bilgilenir hem egleniriz
  • Senaryo mantikli , tek teker kalkarsa difransiyelden dolayi diger teker donmez tamam ama calisinca bijon anahtari nasi alinacak hakkaten ya
    buna mantikli cevap verebilen var mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mcyavuz

    Senaryo mantikli , tek teker kalkarsa difransiyelden dolayi diger teker donmez tamam ama calisinca bijon anahtari nasi alinacak hakkaten ya
    buna mantikli cevap verebilen var mi?



    Bijon anahtarı sorun olur gibi görünsede hiç sorun olmuyor emin ol kendiliginden kolay bir şekilde cıkıyor yinede bir vidayı bile sıkamayan arkadaşların bunu denemesini istemem
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.